Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tremura numai la relanti când e rece, altfel nu .

    Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk

    Comment


    • Originally posted by Crutzi View Post
      Salutare,
      De 3 saptamani sunt fericitul posesor al unui Logan 2 Laureate 0.9 Tce.
      Din ce am citit pe forum se pare ca problema cu vibratiile la relanti din cauza furtunului de admisie este ceva "normal". La mine, face asa doar cand este motorul rece.Si cateodata cand "are el chef". Pentru cei patiti, cum ati reusit sa scapati de acele vibratii ?
      Eu am DCi dar tubulatura si cutia filtrului sunt la fel.
      Scapi de vibratii cu pasla cu adeziv montata la imbinarea dintre tubulatura si cutia filtrului si cu doua cleme de plastic(soricei) stranse bine unde este cotul care intra in cutia filtrului de aer.
      Am sa revin cu poze cu clemele(soriceii) ca sa fie mai concludent.

      Last edited by GFN; 7 March 2016, 10:09.
      Captain of the black pearl

      Comment


      • Originally posted by bogdan_cr View Post
        Motorul in 4 merge " rotund " cum spun soferii... motorul in 3 merge " in trei "... adica tremura
        Doar ca motorul asta in 3 are niste smecherii pentru echilibrare corecta, nu e motor de matiz. Majoritatea soferilor nici nu l-ar simti ca e in 3 daca nu ar stii ce e sub capotra.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Originally posted by stoicanu View Post
          0.9 este un motor putin dezechilibrat datorita numarului de pistone
          Nu are nici o treaba vibratiile cu admisia
          Daca te referi la zgomot datorita vibratiilor este altceva ?
          Imi cer scuze nu m-am exprimat eu destul de bine. Este vorba de zgomotul produs de vibratii, in special cand motorul este rece si doar la relanti.

          Comment


          • Originally posted by einstein1984 View Post
            Doar ca motorul asta in 3 are niste smecherii pentru echilibrare corecta, nu e motor de matiz. Majoritatea soferilor nici nu l-ar simti ca e in 3 daca nu ar stii ce e sub capotra.
            Ai sa razi dar am avut matiz pe mana(masina sotiei) si motorul functiona ceas , nu se simtea nici o vibratie in functionare , cateodata la semafoare nici nu stiam daca mai functiona, il acceleram ca sa aud ca zumzaie.
            Cei care au mai condus pot sa confirme.
            Captain of the black pearl

            Comment


            • Eu am condus un matiz timp de mai bine de 4 ani si pot confirma intru totul. Si eu pateam la fel ... la semafor acceleram putin sa aud motorul. Masina a fost casata - programul rabla - desi functiona impecabil.

              By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
              sigpic
              This is My Ride!
              !Visit and enjoy!

              Comment


              • Cumva eram sigur ca o sa apara cineva cu o poveste din asta....
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Asta pentru ca scrii fara sa cunosti.
                  Captain of the black pearl

                  Comment


                  • Daca nu faceam naveta o vara cu 2 matizuri diferite , ar fi fost cazul. dar sa zice ca nu se aude motorul la masina aia sau ca nu vibra.... inseamna probleme ORL.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Singurul lucru care il da de gol pe bestia asta mica de 0.9 e zgomotul in ture. In rest mi-a parut ok. Daca iau in calcul si consumul e treaba. Peste d4f din orice punct de vedere. Fata k7m ramane mult prea repede fara suflu.

                      Comment


                      • Normal ca este peste D4F totusi nu poti compara un aspirat cu un supraalimentat.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • K7M trage bine de la 2500 si se sufoca peste 4500, deja la 5000 face doar zgomot. H4B mie se pare mai ok...
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • La mine singurul moment cand simt o vibratie de la motor e atunci cand trece dupa pornire la turatia normala de relanti. Cand acul coboara apare o vibratie usoara care se stinge imediat ce motorul a atins 750 rpm.
                            Altfel nici nu zici ca e acolo!

                            Comment


                            • Originally posted by skd_ozenel View Post
                              Singurul lucru care il da de gol pe bestia asta mica de 0.9 e zgomotul in ture. In rest mi-a parut ok. Daca iau in calcul si consumul e treaba. Peste d4f din orice punct de vedere. Fata k7m ramane mult prea repede fara suflu.
                              Te referi la 0.9 tce ?
                              Are zgomot în ture cand sta pe loc
                              In sarcina dupa mine este cel mai silentios motor de dacie de pana acum

                              Originally posted by einstein1984 View Post
                              Doar ca motorul asta in 3 are niste smecherii pentru echilibrare corecta, nu e motor de matiz. Majoritatea soferilor nici nu l-ar simti ca e in 3 daca nu ar stii ce e sub capotra.
                              Cu toate smecheriile care le are tot nu poate fi echilibrat ca un motor in 4 sau 6 sau 8
                              Last edited by stoicanu; 7 March 2016, 15:30. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpic

                              Comment


                              • Ca unul in 4 este. 6 in linie deja e un ideal.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google