Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iti curge la greu si tie , problema asta este la D4F de cand Mosii Rosii dar Renault nu vrea sa rezolve problema.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Maine arunc si eu un ochi, ca deja pare cam mare incidenta problemei aceasta.
      Trebuie sa fiu atent in special la zona dinspre peretele de foc, sau greșesc?

      Comment


      • Da, atentie la zona dinspre peretele de foc, nu se exclud si celelalte parti.
        In urma reparatiei pe garantie, exista o periodicitate? revine defectul la 2 ani? Exista o solutie, materiale mai bune? sau este o proiectare, executie defectuoasa?
        Am uitat sa precizez pt noii veniti, cei care citesc acum pt prima data:
        data achizitiei masinii : 30 aprilie 2014
        km in bord: aprox 19 000 km
        Last edited by Oti; 17 March 2016, 21:56.
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • Proiectare, executie defectuoasa , fiind si pozitia capacului putin inclinat catre galeria de evacuare ramane ulei "stationat" in zona garniturii .
          La mine fiind interventia facuta de mai bine de 2 ani inca observ ca n-am iar scurgeri de ulei DAR s-a dat cu silicon de etansare atunci cand s-a inlocuit garnitura de la capac tacheti.
          Last edited by prometheus; 17 March 2016, 22:10.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Interventia a fost in garantie? Sa pui silocon etansare este o procedura uzuala? Sau trebuie sa-i trag de "buzunare", la Dacia 1300 cand am segmentat motorul, mecanicul a folosit silicon special pt etansare, nu au fost probleme de genul asta, posibil sa fie capacul din plastic o problema?
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • Interventia s-a efectuat in garantie , este posibil sa fie si capacul cu greseli de proiectare cine stie ! totusi ma asteptam ca la Logan 2 sa fii remediat aceasta problema dar ciuciu!! exact dupa cum banuiam Renault/Dacia vine pe piata cu o generatie noua de Logan dar fara sa rezolve problemele din generatia veche.
              Last edited by prometheus; 17 March 2016, 22:32.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Sunt ca tiganul....cat a durat operatia? Vreau sa asist, sper sa nu comenteze.
                Multumesc pt informatii.
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Nu mai stiu exact dar in nici un caz nu mai mult de 2 ore.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • La mine a durat 3 ore, dar a muncit mecanicul. Toata stima, din partea mea. Am stat langa el, tot timpul.

                    Nu a vrut sa puna silicon, oricum mai am garantie la ea, daca se mai intampla sa pice si a doua oara.
                    Last edited by aris86; 17 March 2016, 23:04. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • In afara de posibila greseala de proiectare,poate conteaza calitatatea materialului din care este facuta garnitura si capacul,ordinea si cuplu de strangere a suruburilor capacului.

                      Comment


                      • Pai daca din fabrica unde teoretic suruburile au fost stranse la cuplul corect + garnitura de origine ca vorba aia e fabrica si tot incepe sa curga ulei !!! ce sa mai vorbesc de reprezentante unde sunt multi care nici nu stiu cu ce chei se desface galeria de admisie la D4F.

                        O mare problema o reprezinta si materialul din care este facuta acea garnitura! oricum o parte din vina eu cred ca o are si tipul de ulei folosit.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Aris, din curiozitate, ce ulei ai ?

                          Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk

                          Comment


                          • Elf 5w40, dar nu cred ca are de a face cu tipul de ulei, deoarece am folosit 1 an de zile si nu a avut nimic. Se pare ca cedează la o perioada de 2 ani de zile.
                            Last edited by aris86; 18 March 2016, 16:27.

                            Comment


                            • Uielurile sintetice au tendinta sa intre prin toate "crapaturile" , garnitura s-ar putea sa nu poata face etanseitatea cu un anumit tip de ulei.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Ni cred sa fie uleiul Elf 5w40 de vina, ci garnitura in sine... Sunt curios, totuși, daca la cei ce au folosit exclusiv Dacia Oil a apărut aceasta problema.

                                M-am uitat mai devreme si la mine e curata zona (inca). Totuși, nu am decât 18k km.
                                Last edited by fallax; 18 March 2016, 17:13.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google