Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mr.K View Post
    O piesa prost proiectata o poti schimba de 50 de ori cu aceeasi piesa prost proiectata, ca e degeaba.
    Acum profita de garantie, sa nu simti ca ai luat degeaba masina noua.
    Cand va fi sa fie pe banii tai, nu vei mai schimba conducta, pentru ca stii ca e inutil.
    Subscriu!

    Comment


    • Nu se putea spune mai bine de atat.
      Suna a motto pentru Marca Dacia.

      Comment


      • Daca nici un client, nu va incerca sa remedieze defectiunile aparute in garantie, cei de la dacia or sa spuna ca modelul este reusit si vor merge in continuare cu aceeasi buba. Daca ar schimba sute/zeci/mii pe garantie, probabil s-ar gandi sa evolueze, in schimb daca majoritatea se impaca cu ideea, ei continua traditia in a oferi un produs nou cu multe hibe.

        Comment


        • Ramane ca voi din "buricu Romaniei" sa va faceti datoria, faceti coada la reprezentanta, poate urmatorul model o sa fie reusit. Cred ca o sa fie cu motor electric.....o sa se mute scurgerea la baterie. Dar o sa puna Gugu "blana" si se rezolva.
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Ideea e ca Problema asta cu scurgerea de ulei la D4F este de foarte mult timp si astia de la Renault inca nu au rezolvat-o.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • pai nici nu ii mai intereseaza pt ca oricum vor scoate cat de curand motorul asta din productie. asa ca la ce bun sa se mai chinuie sa remedieze problema cand oricum peste mai putin de 1 an nu-l vor mai pune?

              Comment


              • Asta de unde ai scos-o ? Sau asa ai "auzit" ( o presimtire de-a ta ) ?

                Comment


                • Nu conteaza ca-l vor scoate din fabricatie , utilizatorii vor continua sa-l foloseasca asa ca problema intr-un fel sau altul trebuie rezolvata.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • A pus o întrebare, in ipoteza ca or sa-l scoată, nu se mai gândesc sa rezolve problema cu pata de ulei.
                    Last edited by aris86; 21 March 2016, 15:27.

                    Comment


                    • pai normal ca or sa-l scoata, nu mai indeplineste normele de poluare, e pe faras oricum. de asta zic ca nu mai reprezinta un interes pt ei. in toamna la facelift cred ca va disparea complet din peisaj si va fi inlocuit cu 1.0 sce , alta ”belea”

                      n-au fost in stare 15 ani sa-l rezolve si se apuca acu cu cateva luni inainte de iesirea la pensie sa faca ce n-au facut in 15 ani....

                      Comment


                      • Citeam in urma cu cateva pagini ca multi erau ferm convinsi ca prin trecerea de la euro 5 la euro 6 Dacia va schimba si motorul cu unul de 1L...si nu l-au schimbat.

                        Comment


                        • pai nu il schimbi asa, cand ti se trezeste tie, trebuie sa fie cu ocazia unui eveniment. evenimentul va fi in toamna, odata cu lansarea faceliftului pt gama actuala logan-sandero. cu ocazia asta poate introduc si 1.2tce intr-o varianta inferioara de putere si 1.6 16v 115 cai, ca doar e euro 6

                          Comment


                          • Originally posted by indrecan_c View Post
                            Citeam in urma cu cateva pagini ca multi erau ferm convinsi ca prin trecerea de la euro 5 la euro 6 Dacia va schimba si motorul cu unul de 1L...si nu l-au schimbat.
                            exact ce vroiam sa zic si eu, pana la urma nu cred ca vor scoate motorul nici in toamna, poate vor mai adauga o motorizare mai noua gen 1.2 tce

                            Comment


                            • Dacia scoate din motorizari o data cu trecerea la noile norme euro. Deci pana la euro 7 o sa-l mai vedem.
                              1.4 MPI a fost scos din productie o data cu euro 5, moment in care se producea deja PH2. K4M de pe Duster nu a fost inlocuit cu 1.6 de la Nissan o data cu PH2 ci o data cu trecerea la euro 6. La fel si la Dokker si Logdy cand au pensionat 1.6 8v.
                              Cum astia adopta o noua norma euro o data la 4-5 ani e foarte posibil sa-l vedem pana la sfarsitul carierei L52.

                              Comment


                              • nu stiu ce sa zic... dar cine zice ca e musai sa astepte pana le ajunge ”cutitul la os”? daca il schimba mai devreme ce are? oricum trebuie schimbat, asa ca..... el deja exista pe noile smarturi si renaultu ala mini, asa ca amanarea e doar asa, rezultatul lenii eventual

                                nici pe mini nu se descurca stralucit 1.0 sce, ce sa mai vorbim de logan care e cu vreo 200-250kg mai greu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google