Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut, am si eu o intrebare. Cand mai sar cate o bordura, denivelare, sunt dati in care aud un cloncanit in zona volanului. Nu prea m.a interesat greierele, dar acum cateva zile, nu stiu ce mi.a venit si pe um drum denivelat am tinut apasat capacul de airbag de pe volan. Din cate bag de seama, capacul ala are un mic joc si de acolo se aude sunetul ala. La voi, daca apasati pe capacul ala simtiti un oarecare joc in el? Ati sesizat sunetul? Ceva garantie? Ma gandeam sa ma duc cu masina la reprezentanta, dar tinand cont ca e peste airbag am oarecare retineri
    sigpic

    Comment


    • Salut...

      Si la mine e aceeasi chestier cu zgomotu...Tind sa cred ca e de la suportu care sustine axu volanului..Peste o luna am revizia si o sa-i anunt pe cei de la service de chestia asta..

      Comment


      • Jocul capacului de airbag de pe volan se rezolva...te duci in reprezentanta si le zici sa aplece spre interior cele 2 cleme de prindere de pe volan. Va sta apoi fix - ca nou...
        Am avut aceeasi chestie - la denivelari se auzea acel zbarnait/clantanit

        Comment


        • @jan_xxl- e capacul volanului, tine.l apasat si o sa vezi ca nu mai face. La fel am crezut și eu la inceput, ca ar fi de la ax sau sistemul de reglare pe inaltime al volanului.
          @minighte: pai si ma gandesc ca vor da jos capacul, airbagul e fix sub el? Dureaza mult operatia? Se rezolva definitiv? Multumesc.
          sigpic

          Comment


          • Airbag-ul e lipit de capac. Oricum, ei stiu cum sa-l demonteze ( capacul ) fara sa sara airbag-ul...are o mufa de alimentare.
            Operatiunea a durat 15 min...mai mult a durat pana a dat jos capacul si l-a montat inapoi...
            Deci, cum am zis - dupa ce se da jos capacul de airbag, pe volan exista 2 cleme care trebuie presate putin astfel incat capacul sa fie "atras" mai tare spre volan, eliminand astfel jocul si sunetul dat la denivelari.
            Eu am facut treaba asta anul trecut in martie si de atunci, nu am mai avut nici o "problema" ( asta nu e o problema, e un incovenient ).

            P.S. - daca umbla la capac si dupa ce il "rezolva", capacul tot joaca si nu e fix, ii pui sa mai incerce o data sa-l "rezolve"

            Comment


            • am observat si eu acest cloncanit, e prezent si la mine :/

              Comment


              • Originally posted by stoicanu View Post
                Deci treaba cu semnalul s-a rezolvat.
                In dotare nu are impuls decat Sandero si Lodgy
                Salutare baieti! Am facut acum vreo doua saptamani un test drive la Duster si avea semnal cu impuls.

                Originally posted by GuGu21 View Post
                Intrebarea e, se manifesta la toate Logan'urile 2 cu motoare pe benzina 1.2, 16V ?
                Colegii pe diesel sau cu 0.9 au acest zgomot ? Sau numai la noi astia cu 1.2 se intampla ?
                Asa face si la mine cand este foarte cald, in special vara si face asa de foarte mult timp. Tin sa precizez Logan 1, facelift, motor 1.4 mpi, 130 000 km si inca merge foarte bine, nu patineaza, trage bine. "Problema" e din ambreiaj dar nu o sa se strice nimic, o sa mearga mult si bine.
                Last edited by danutz89; 27 March 2016, 14:16. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • @Midnighte
                  Multumesc de info. O sa fac operatiunea in mai cand am ITP-ul.
                  sigpic

                  Comment


                  • Astazi am vazut primul Dokker motor 1,5dci 110 cp ,cu probleme la injectoare (2 moarte) era in service, unde am facut si eu revizia.Ele erau inlocite pe garantie masina avea 41.286 km la bord.Deci se pare ca,Dacia nu a scapat inca de aceasta problema!
                    Motorina era scoasa in bidoane si "pigulita" cu magnetul cautau urme de span.....surpiza nu era prezent.
                    NU mi-a fost permis sa fac poze.
                    Toata lumea din service (Mecanicii,Dacote ) era stransa acolo ciorchine pe langa masina uimiti de descoperire....eu am spus ca,ar fi prima la ei cu aceste probleme.
                    Last edited by bobbyred; 31 March 2016, 14:43.
                    Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                    Comment


                    • Cam devreme, sa moara injectoarele.

                      Comment


                      • Asta am zis si eu, prea devreme pentru o masina noua.Culmea motorina era ok!
                        Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                        Comment


                        • Povesteam cu un mecanic foarte experimentat dupa parerea mea si imi zicea legat de problemele cu injectoarele la dCI ca atunci cand ti se duc injectoarele nu ajunge sa le schimbi ca apoi iar ai probleme dupa n km...ci trebuie schimbata si pompa de inalta ca de acolo ar proveni span-ul care cauzeaza defectiunile. Nu ma pricep asa bine la motoare dar tind sa-l cred ca are pe mana o flota de 200 auto si tir-uri la firma unde lucreaza ca mecanic dintre care destul de multe Logan-uri dCI si o varsta de 50+ ani.

                          Comment


                          • Salutare,
                            Nu stiu daca postez unde trebuie dar am urmatoarele "probleme" :
                            1. La loganul PH1 odata cu pornirea AC-ului pornea si GMV-ul si ramanea pornit. Acum la loganul de 0.9 odata cu pornira AC-ului, GMV-ul porneste timp de cateva secunde, apoi se opreste, si tot asa, la intervale de 10-15 secunde.Este oarecum deranjant pt ca se simte putin diferenta in putere, la fiecare pornire a GMV-ului.
                            2. Iarna asta, cand am schimbat cauciucurile de vara la punerea contactului mi-a aparut in bord eroarea de lipsa presiune roti. Mi s-a parut normal, dupa resetare totul a fost normal. Acum la schimbarea cauciucurilor cu cele de vara, nu mi-a mai aparut nimic in bord. E posibil sa nu mai functioneze senzorii sau presiunea cu care au fost umflate cauciucurile a fost aceeasi cu cea memorata de masina?

                            Comment


                            • 1. S-a discutat, e normal.
                              Confunzi compresorul de AC cu GMV(grup motor ventilator - ala care răcește radiatoarele). Compresorul e activat în perioade ON-OFF durata lor fiind infuențată de n factori

                              GMV pe treapta I nu se simte iar pe II îl auzi doar pe loc.

                              2.Și asta s-a mai discutat, asta ca să nu zic RTFM.
                              2a. Înseamnă că ai TPMS direct, trebuie parcurși niște km pentru ca sistemul să "intre în pâine"

                              În rezumat 2 probleme tehnice inventate
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Ms de raspuns t0rquemada. E bine daca nu sunt probleme. Sa stii ca m-am uitat si in carte dar nu am gasit ce cautam.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google