Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Îți cumperi derelek și clip și apoi vei vedea care e treaba cu OCS-ul.
    Răspunsul la celelate întrebări e în semnătura mea.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      Si daca a facut 98.000 de km in 2.5 ani care-i problema ???
      3ani garanție

      Si daca a facut zilnic 200 km care-i problema ? si mers cu 130-140 km/h ???
      contează regimul

      Motor nemenajat cand e rece ? adica sa inteleg ca ala ii dadea in ea 4-5000 de ture din secunda 2 de cand pornea motorul ?? Sa fim seriosi !!
      oare, uită-te în ograda proprie


      Nu mai lua apararea constructorului care a facut un sistem de distributie excrecabil !! mai bine adopta tot curea si cred ca era mai bine.

      apar motorul nu constructorul

      [I]Din ce vad eu a fost exploatare normala/decenta.
      din ce vezi tu, datele din injecție(OCS-ul) spun altceva

      Daca-i de vina uleiul sa schimbe fabrica brand-ul, sa nu mai toarne din fabrica Dacia Oil ci Mobil1 sau Shell etc si in carte sa specifice clar BRand-ul recomandat.
      Ca apoi să urli că e scumpă revizia.

      Ar trebui sa scrie in carte sa se ruleze cu masina sub 3000 de ture ca sa nu fie probleme cu lantul de distributie , incredibil !! suntem luati de fraieri de catre fabricant !! face un lucru mizerabil si tot utilizatorul este de vina , dupa ce ca ii face reviziile la timp (cum scrie cartea) , tot el este de vina ca s-a intins lantul.
      NU s-a întins lanțul ci s-a dus o patină cauzând detensionarea lanțului


      Vestea bună în toată afacerea, e că TCe-ul nu mănâncă ulei și nici nu îl pierde pe la îmbinări.[/QUOTE]

      Pana acum sunt 3 motoare, cu revizii la zi, care au o patina rupta.
      Sa spui ca este exploatare defectuoasa suna a reprezentant Dacia.
      Motorul poate sa fie perfect dar lantul sau patina respespectiva il trag in jos.

      Comment


      • Originally posted by Oti View Post
        Dupa logica asta, daca termina de facut autostrazile, se umple tara de tacaniti cu Dacia. Astia de la Dacia ies in piata ca vor autostrada Sibiu-Pitesti. Guvernantii au grija de sanatatea noastra, si eu care voiam sa fac naveta......tot BMW e fruncea.
        Hai sa fim seriosi, cati dintre noi folosesc un benzinar in regimul ala? Marea majoritate, printre care ma numar si eu, folosesc masina cu preponderenta in trafic urban, drumuri scurte de cativa km, si aprox. 10-15 000 km/an. Cine merge mai mult sau face naveta isi cumpara diesel. E adevarat, beemveu da mai bine in parcare, mai ales daca mai are si folii pe geamuri si urla in boxe salam si minune...

        Comment


        • Parerea mea este sa nu va imbatati cu apa rece, ca daca la 3 motoare a picat patina, sunt sanse destul de mari sa pice si la ceilalti, Asa cum este cu uleiul la 1.2, majoritatea spera ca nu or sa aiba probleme, dar in final tot va da cu ulei. Iar regimul de exploatare necorespunzator, este o zicala ca sa nu iei in calcul ca tie ti s-ar putea intampla asa ceva.

          Comment


          • posibil sa fie o eroare in proiectare, care in conditii cuminti de mers sa nu constituie o problema dar daca esti mai ”voinic” la colac sa ai probleme, coroborat cu uleiul tinut prea mult si stilul de condus mai agresiv

            inseamna ca pt a reduce riscurile de intindere a patinei sau ce o fi aia, trebuie stat si cu 0.9tce la relantii la pornirea la rece sa se faca toata ungerea si sa se incalzeasca un pic motorul (noroc ca se incalzeste f repede) eu cel putin asa fac, stau pana cade turatia sub 1 mie, pana ajunge la turatia de relantii de aer conditionat, si dupa aia plec
            Last edited by cristi....; 27 April 2016, 12:24.

            Comment


            • Da ce domnule Loganul e Dacia 1310 ?
              Da.

              Comment


              • Mie "imi place gandirea asta",care aduce oarece confort psihic mai ales partea:"ca daca la 3 motoare a picat patina, sunt sanse destul de mari sa pice si la ceilalti, Asa cum este cu uleiul la 1.2, majoritatea spera ca nu or sa aiba probleme, dar in final tot va da cu ulei....."

                Comment


                • Ma, a dracu patina, din cauza uleiului DaciaOil s-o fi saturat de viata...
                  Daca era ulei Elf o ungea mai bine pe la suflet si nu mai ceda... :P

                  Eu zic ca, daca era de la ulei, ceda intai altceva pe la motor, nu neaparat patina aia, hai sa fim seriosi. Ca e proiectata prost sau executata deficitar, aia o sa se constate in timp, ca si la 1.2 tsi de la vw.

                  Comment


                  • Dacia a produs peste jumatate de milion de motoare 0.9tce. Cate ziceati ca au avut problema cu distributia?

                    Comment


                    • Originally posted by razvanCC View Post
                      Dacia a produs peste jumatate de milion de motoare 0.9tce. Cate ziceati ca au avut problema cu distributia?


                      S-a mai pus problema asa si cu motorul de 1,2 s-a facut chiar si o analiza cu calcule......dar unii....

                      Comment


                      • RazvanCC, pai asta sa ne spui tu, daca tot ai adus treaba asta in discutie.

                        Cauta-i pe toti cei 500 000 de cumparatori si intreaba-i, pe fiecare in parte, cati km au cu masinile si daca au avut sau nu probleme.

                        Din comunitatea Logan Club doar unul a avut probleme.
                        Last edited by vitriol; 27 April 2016, 13:30.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Eh, daca as fi stiut v-as fi spus, dragilor. Informatii concrete, nu presupuneri.
                          Pana una alta nu pot decat sa ma amuz de noile probleme aparute la fabricarea motorului de 0.9tce descoperite chiar aici, pe forum
                          Promit totusi sa fiu serios si sa va tin la curent cu toate problemele pe care le intampin la al meu 0.9tce.

                          Comment


                          • Pana una alta nu pot decat sa ma amuz de noile probleme aparute la fabricarea motorului de 0.9tce descoperite chiar aici, pe forum
                            Probabil ca un posesor real de 0.9 nu s-ar amuza asa tare, si-ar pune chiar intrebari.
                            Promit totusi sa fiu serios si sa va tin la curent cu toate problemele pe care le intampin la al meu 0.9tce.
                            Sunt sigur ca nu vei avea, nici eu n-am probleme la al meu F12.

                            Ca tot e de actualitate in politica, apar tot mai multi acoperiti si pe forumul asta.
                            Last edited by mr.K; 27 April 2016, 14:24.

                            Comment


                            • depinde si de sofer si regimul de exploatare, dati-mi orice masina de strada vreti si va arat ca-n o suta de km maxim ii fac praf distributia si o supureze ulei motorul ala pe la toate imbinarile posibile ... Parerea mea e ca nu merita sa porcaiesti marca, oricat de verbali ar fi proprietarii nemultumiti care reclama cerul si pamantul pe forum ...

                              Comment


                              • Parerea mea e ca nu merita sa porcaiesti marca
                                Daca nu iti merge bine masina, tu injuri guvernul?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google