Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by hasserro View Post
    SI daca ar fi cum spui tu, n-ar trebui sa faca chestia asta mereu, la fiecare accelerare? se intampla o data la 10 incercari probabil, cred totusi ca e o problema din soft.
    Pai ai spus ca-ti face treaba asta cand e foarte cald afara !!!!
    Problema cu softul banuiesc ca la tine este deja rezolvata fiind Logan 2 .
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Softul este rezolvarea gasita de Dacia, la 10 incercari, este o problema aleatorie, asta duce cu supozitia spre un mecanism, contact defect, imperfect.
      Ceva in genul, o roata dintata din plastic, la care dintii scapa pana cand reuseste sa rotesca clapeta, ECU trimite 10 impulsuri pentru un anume unghi, motorasul se roteste cu o anume rotatie, roata dintata scapa, clapeta ori inchide complet si motorul se opreste, ori se deschide prea mult, intra aer prea mult fata de regimul de funct al motorului....Am incercat sa dau o explicatie neprofesionista, fara sa iau in calcul traductorul potentiometric, unde, daca este facut cu pasta rezistiva (cum este potentiometrul de volum la un amplific audio), low cost, daca se depune mizerie, funct cu intermitente.
      Last edited by Oti; 22 June 2016, 15:31.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Totuși verifică şi senzorul de pe volantă. E prins în 2 șuruburi de 10, se scoate şi se curăţă foarte uşor cu benzină şi o cârpă moale. Operațiunea asta n-are voie să dureze mai mult de 20 de minute (atât a durat la mine, care sunt destul de stângaci la chestiile astea).
        Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

        Comment


        • Senzorul de turatie la D4F este diferit fata de 1.4/1.6 8v respectiv nu mai este prezent acel "bont" metalic , ci senzorul este acoperit in intregime de o membrana cauciucata.

          Putin probabil sa fie probleme de la acest senzor.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • N am idee daca bujiile sunt tot cele originale. De obicei cand masina merge la revizie eu sunt la Bucuresti, multumesc pentru replici, @bererece cred ca va face o vizita la service, oricum trebuiesc schimbate si placutele.

            Comment


            • Cumva ai acelasi motor cu Symbolul 1.2 de Franta? Am un prieten cu asa ceva si n-a patit nimic din ce ai zis tu pana acum. Si el il are de nou de vreo 3-4 ani
              Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

              Comment


              • Nu stiu daca este acelasi motor.
                Ieri s-a aprins check-ul rosu de la baterie, azi s-a schimbat cureaua de la alternator, care era rupta.

                Comment


                • Si s-a gasit cauza ruperii? E totusi o curea de alternator. De ce sa se rupa asa repede?
                  Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

                  Comment


                  • Parca ai schimbat distribuția la 60000 km?

                    Comment


                    • Nu am fost eu cu masina la service, stiu doar ca au schimbat cureaua de la alternator. DA, distributia a fost schimbata acum 31 de mii, la 60 de mii.

                      Comment


                      • In concluzie sunt trei curele,cea de distributie mascata,cea de compresor AC si servodirectie si separat cea de alternator,care in cazul meu s-a sfasiat pe lungime.
                        A fost schimbata pe garantie fara obiectii ,nu au gasit cauze care sa depinda de utilizare sau exploatare.

                        multumesc pentru informatii.

                        Comment


                        • Exact !!! ai 3 curele , in sfarsit !!! unu care-mi da dreptate.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Salutare,
                            Acum cateva zile cand erau aproape 40 de grade afara am fost pana la un supermarket si deoarece fica-mea nu a mai vrut sa intre in magazin si stiind ca vom sta maxim 15 min am lasat masina pornita si cu aerul conditionat pornit pe treapta 1.
                            Cand am iesit din magazin sub masina se vedea o balta de apa destul de consistenta si se vedea cum picura de sub masina picaturi de apa intr-un ritm destul de rapid.
                            M-am mirat dar nu m-am impacientat pe moment gandind ca e de la condensul produs de AC.
                            Cu toate astea am facut un mic filmulet, vi-l prezint si astept sa ma linistiti voi de tot.
                            http://www.fisier.ro/download?f=e27f56efe48



                            Am incercat sa "urc" fisierul video dar se pare ca nu exista optiunea asta.
                            "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
                            "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

                            Comment


                            • Nu-i nici o problema !!
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • E normal sa pice. Gasesti treaba asta scrisa in manualul masinii. Stai fara griji.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google