Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aris86 View Post
    @eliadib, de dimineata a fost mai racoare, undeva la 14-15 grade. Asteapta zilele urmatoare sa se mai incalzeasca.
    Azi am pornit-o pe la 14:30... era destul de cald în București - pornire perfecta pot sa spun... nici un sughit... vad și maine... tot mai pe la prânz am s-o pornesc... și mie îmi pare ca tot la căldura mare face deoarece în ultimele 8 zile am pornit-o în prima parte a zilei... pana în 10 AM... dar azi a făcut excepție și a pornit perfect după ora prânzului... monitorizam în continuare

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      TCe90 aka H4Bt e fabricat din septembrie 2012 la Mioveni seria de motor începe cu U012345
      Ok, macar nu e ceva motor reciclat EURO 0 de la Renault.

      Comment


      • Motoare turbo in 3 pistoane nu este o noutate
        Au cel putin 18 ani de existenta
        Numai ca acum a cam luat amploare la toti constructori auto


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        sigpic

        Comment


        • @darksun: E de la Nissan, puțină documentare pentru motorizarea din semnătura ta nu strică - mai afli veva util.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post
            @darksun: E de la Nissan, puțină documentare pentru motorizarea din semnătura ta nu strică - mai afli veva util.
            Ms de info t0rquemada, ce voiam sa zic e ca e un motor cat de cat modern. Ca motoarele mici supraalimentate nu sunt o noutate stiu, doar ca tinand cont de normele de poluare din ce in ce mai restrictive, au devenit si mai populare.

            Comment


            • Cred ca urmeaza sa intru in universul problemelor Dacia )
              De cateva zile am auzit un zgomot ciudat care e sesizabil doar cu geamul deschis. Ajung acasa, opresc, bag in marsarier si cand pornesc in spate se aude un sunet destul de slab si infundat de lovitura metal pe metal. E asemanator cu cel care se aude cand se rupea la Daciile 1310 traversa (sau cum i se zicea) la cutia de viteze si avea joc inainte si inapoi sau lovea in frana de motor, sau iar asemanator cand schimbi vitezele cu motorul oprit si de afara se aude acel sunet de sub masina.
              Cand dau cu spatele de aude prima data, daca franez si iar dau nu se mai aude nimic. Cand pun in treapta 1 se aude scurt, dar dupa frana si pornire nu se mai aude. Oare e ceva tampon sau mai grav? Am motorizarea 1.5dCI. Saptamana viitoare fac o programare in service.
              La PH2 anterior de 1.6MPI nu am auzit niciodata asa ceva si nu cred ca e ceva specific la diesel.

              Comment


              • Poate ai doar esapamentul cu o problema. iar la turatie mica intra in vibratie si nu si mai fac treaba tampoanele. o sa vezi ce ti spun cei de la service.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • Posibil de la placutele de frana. Asa facea la vechea mea Solenza.

                  Comment


                  • 99% de la placute...

                    Comment


                    • Sunetul se aude o singura data pe sensul de mers. Dupa ce merg in fata, opresc si dau in spate de aude. Dupa asta opresc si cand pornesc tot cu spatele nu se mai aude. La fel e valabil dupa ce am dat cu spatele si pornesc in fata. Se aude la prima pornire de pe loc dupa schimbarea sensului de mers.

                      Comment


                      • Pai da. La schimbarea sensului de mers se "aseaza" placutele pe noua pozitie.

                        Comment


                        • Originally posted by ady_dragan View Post
                          Cand dau cu spatele de aude prima data, daca franez si iar dau nu se mai aude nimic. Cand pun in treapta 1 se aude scurt, dar dupa frana si pornire nu se mai aude. Oare e ceva tampon sau mai grav? Am motorizarea 1.5dCI. Saptamana viitoare fac o programare in service.

                          Acelasi zgomot se aude si la Duster (2015), 1.5-109 cp. Exact in aceleasi conditii. Si culmea, a trecut de 20 000 km. Insa, din lipsa de timp, proprietarul nu isi permite sa piarda timp cu "probleme" ce nu ii afecteaza bunul mers al masinii.

                          Comment


                          • Originally posted by ady_dragan View Post
                            Sunetul se aude o singura data pe sensul de mers. Dupa ce merg in fata, opresc si dau in spate de aude. Dupa asta opresc si cand pornesc tot cu spatele nu se mai aude. La fel e valabil dupa ce am dat cu spatele si pornesc in fata. Se aude la prima pornire de pe loc dupa schimbarea sensului de mers.

                            se aude o pocnitura, nu? Asa se aude si la mine, cred ca e normal... se misca pe acolo placutele, probabil...
                            laureate 1.5l, albastru marin

                            Comment


                            • Prima eroare pe care o face omul e sa gaseasca o explicatie plauzibila (ca cea cu placutele), apoi sa renunte la a verifica daca aceasta e cauza reala sau nu.

                              Comment


                              • Oricum o luam nu e un sunet normal si o sa merg la garantie. O sa revin cu detalii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google