Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • În locul lui Godyx, nu as fi ridicat mașină, mai ales ca a venit cu problema grava ce tine de siguranta circulatiei.

    Comment


    • Eu sunt curios, Godyx, cand ai descoperit problema.
      Daca dupa ce ai ridicat masina sau cand ai dat tura de recunoastere cu dealerul in dreapta?
      In primul caz treaba intra la garantie, in cel de-al doilea masina putea fi refuzata pe loc si nu se ajungea aici.
      Last edited by ciprs; 18 September 2016, 18:56.

      Comment


      • I s-a spus ca masina se vinde cu defect de fabricatie si ca se va rezolva in garantie. Iata ca problema persista. ABS-ul nu a intrat in functiune, probabil nici AFU si de aici slalom pe soseaua uscata. Daca era uda, risca sa intre in alta masina sau in vreun parapet al podului.

        Comment


        • Originally posted by aris86 View Post
          @old_radu v-ati facut un obicei sa aparati masina in detrimentul omului, chiar daca este un defect de fabricatie evident.
          ...nici pe departe gandul acesta , dar nu pot tolera sa citesc postari din partea unora care habar nu au despre "ce si cum"
          ...aruncam cu noroi doar de dragul de a face rating sau de a avea cat mai multe postari , fara sa avem habar de notiuni tehnice elementare sau cel putin fara a citi "manualul". (Ex : s-a dus caseta de directie , dar soferul nu stie ca pe viraj nu se tine volanul rotit la cursa maxima)

          ...si ca dovada ca nu apar masina , doaresc sa aflu daca mai sunt posesori de L2 si nu numai , a caror volan a inceput sa prezinte urme de uzura dupa aprox.20 000 km.
          ...suprafata rugoasa si lucioasa s-a uzat in zona in care tin de regula mana pe volan.

          Comment


          • Dupa 41480 km, pot sa spun ca nu s-a uzat volanul. Se prezinta in continuare bine

            Comment


            • Poate masina a fost luata cu progamul rabla si a dorit sa fie sigur ca mai apuca(anul acesta a fost o mare nebunie), de asta a acceptat sa primeasca o masina cu probleme. In mod normal dupa o asemenea reparatie acei mecanici trebuiau sa testeze masina, ba mai mult sa faca asta chiar si in fata lui ca sa fie clientul convins ca totul este ok, totusi nu e o componenta la care sa te joci cu improvizatii.De cat sa ne dam noi cu parerea nu e mai bine sa se duca cu ea inapoi si sa-i demonstreze cei care au reparat-o ca totul functioneaza asa cum trebuie?

              Comment


              • puncte puncte puncte uzura volanului nu e o problema tehnica, e o problema de material prost folosit puncte puncte puncte

                Comment


                • ..."puncte puncte puncte" ... corect este "punct , punct , punct" !
                  ...OK , o sa deschid un topic nou cu titlul sugerat de tine : "problema de material prost folosit"
                  ...mai bine spune daca ti s-a uzat volanul ?

                  Comment


                  • Originally posted by old_radu View Post
                    ...nici pe departe gandul acesta , dar nu pot tolera sa citesc postari din partea unora care habar nu au despre "ce si cum"
                    ...aruncam cu noroi doar de dragul de a face rating sau de a avea cat mai multe postari , fara sa avem habar de notiuni tehnice elementare sau cel putin fara a citi "manualul". (Ex : s-a dus caseta de directie , dar soferul nu stie ca pe viraj nu se tine volanul rotit la cursa maxima) (punct punct punct).
                    Originally posted by MihaiiahiM View Post
                    Asa cum am mai spus, hotararea de a schimba caseta de directie a fost luata de o comisie formata din reprezentanti ai uzinei si reprezentanti ai firmei producatoare de casete de directie. Inainte de a schimba caseta au schimbat bieletele de directie (adica pipa bieleta de directie sau capul de bara) si tot troncanea.
                    Mai vorbim peste ceva km.
                    Originally posted by Archangel80 View Post
                    Problema casetelor este arhicunoscuta la toate modelele. Dacia stie acest lucru. Priviti mai jos un test drive facut de cei de al 0-100.ro la Lodgy. Dati la min 3:35...."cloncanit al directiei pe drumuri proaste". Cred ca Dacia ar trebui sa schimbe producatorul de casete.http://www.youtube.com/watch?feature...&v=09xtCTzjZgc
                    punct punct punct Dar ce sa facem, daca nu citim in manual punct punct punct. (se poate zice/scrie puncte, puncte intrucat e vorba despre puncte de suspensie, nu trebuie neaparat sa citesti punctul. Am citit in manual).Ce ne mai place sa-i corectam pe altii...
                    O fi fost defect de fabricatie sau defect de proiectare?
                    Last edited by Fanez; 18 September 2016, 20:44.

                    Comment


                    • nu e acelasi producator de casete ca la modelele renault echivalente? ma gândesc ca daca totu e de origine renault (motoare transmisii etc) normal ar fi ca si casetele de directie sa fie identice, din moment ce sunt calibrate pt modelele renault asemanatoare

                      mie mi s-a parut cam decuplata directia de la realitate cand am facut testu cu stepway dci, prea artificiala si moale din pct meu de vedere

                      peste o singura denivelare am trecut, respectiv niste sine de cale ferata dezafectate, dar cu diferenta de nivel mica fata de nivelul asfaltului, aprox 1cm, am trecut cam cu 60km/h peste ele (asta e o viteza mica comparativ cu cat trec altii) si s-a simtit mai pronuntat ca in loganu meu, a facut mai mult zgomot
                      Last edited by cristi....; 18 September 2016, 21:16.

                      Comment


                      • ...OK , vad ca la problema cu volanul nu am "succes" , asa ca :
                        ...ai dreptate in privinta punctelor , se pot citi "puncte , puncte" (repetitia "puncte" doar de 2 ori) sau "puncte de suspensie"
                        ...total gresit este "puncte puncte puncte"
                        ...filmuletul de pe youtube cu prezentarea Lodgy spune: "directia galagioasa pe drumuri proaste " , este un neajuns (deranjant) nu neaparat un defect , iar filmuletul a fost publicat in aprilie 2012
                        ...L2 a aparut la mai bine de 1 an si anumite probleme au fost remediate pe parcurs , oare problema directiei persista sau sunt cazuri izolate ?
                        ...personal circul des pe drumuri proaste (din pacate/fericire am ca hobby pescuitul) , nu aud acele cloncanituri si crede-ma ca am "ureche muzicala".

                        Comment


                        • Eu am avut aceasta problema la logan 2 din decembrie 2012. S-a rezolvat prin schimbarea casetei de directie. Se auzea si se simțea ca si când cineva batea cu un fier in coloana de directie. Fenomenul a aparut la 3500km, adică de la inceput si se manifestă inclusiv la plecările de pe loc, accelerație si decelerarile in forta, drumuri cu denivelari,...
                          sigpic

                          Comment


                          • ...bine ca s-a rezolvat si sper ca de atunci nu mai ai probleme !
                            Drumuri bune !

                            Comment


                            • ...filmuletul de pe youtube cu prezentarea Lodgy spune: "directia galagioasa pe drumuri proaste " , este un neajuns (deranjant) nu neaparat un defect , iar filmuletul a fost publicat in aprilie 2012
                              ...L2 a aparut la mai bine de 1 an si anumite probleme au fost remediate pe parcurs , oare problema directiei persista sau sunt cazuri izolate ?


                              La aproape 4 ani tot nu se cunoaște data apariției modelelor X52

                              Dacia Lodgy J92 (from 2012-01 to 2017-12)
                              Dacia Logan L52 (from 2012-11 to 2019-12)
                              Dacia Logan MCV K52 (from 2013-04 to 2020-09)
                              Dacia Sandero B52 (from 2012-10 to 2019-09)

                              E alt furnizor de casete pe X98, ultima problemă la X52 e cu bieletele de direcție oricum minoră față de problemele altor modele duble ca preț
                              Last edited by t0rquemada; 18 September 2016, 22:21.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Puncte, punct ce-o mai fi..sau fii...cum vreti.
                                Eu ce pot face? In Bucuresti ce service Dacia este mai bun? Sau un mecanic foarte bun...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google