Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu ma intreb la ce le-a trebuit ditamai stickerul cand puteau sa scrie simplu F-2.2/R-2.0. faceau si economie de hartie, nylon, cerneala, lipici...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Originally posted by GuGu21 View Post
      da, cand scad temperaturile afara scade presiunea in roti. De fapt semnul ala ar trebui sa apara la toata lumea acum cand se lasa frigul. Bineinteles asta daca nu si le umfla ei singuri inainte sa apara aprins indicatorul in bord
      Depinde cu cat scade presiunea in roti.
      Originally posted by bogdan_cr View Post
      Adică exact pe dos,
      Dar aşa e când ai NDA ( cu adevărul )
      ... presiunile standard erau 1.9 fata si 2.1 spate.
      La Logan 1 asa era, 2,0 pe fata si 2,2 pe spate (cel putin la laureatul meu). La Logan 2 este exact invers 2,2 pe fata (la mine scrie 2,1 pe spate).
      Oricum scrie pe usa de la sofer.
      Originally posted by DannyMC View Post
      Bine, pe dos! 2 pe spate si 2.2 pe fata! No offence!
      Asta e chiar buna
      Last edited by Fanez; 20 September 2016, 18:03.

      Comment


      • Da, un pic ciudată situaţia asta, presiune mai mare pe faţă decât pe spate, prima maşină cu aşa configuraţie care o înâlnesc.
        Se recunoaşte ADN-ul franţuzesc, îi plac mai mult pompele pe faţă decât pe spate, cu toate că eu ştiam de obicei vrea mai mult în gurile de admisie decît în roţi... de-asta le şi iubim aşa de mult pe franţuzoaice ...
        Last edited by bogdan_cr; 21 September 2016, 12:34. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • 2.2 fata, 2.0 spate...raspunsul primit de mine...motorul e greu....

          Comment


          • Da, e monstrul de 1.2.
            La L1 era usoare motoarele, de aia era mai mica pe fata presiunea ca pe spate?
            Last edited by mr.K; 21 September 2016, 14:17.

            Comment


            • nu, dar l1 fiind masini de caraus, iar l2, de nobil englez, nu mai mergi cu ea incarcata si atunci fata e mai grea
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Daca ti-ai luat logan 2, nu ti-au mai ramas bani de porc si umbli cu portbagajul gol.

                Comment


                • Eu cred ca e o greseala undeva. La nicio masina n-am vazut sa fie presiunea de pe puntea fata mai mare decat cea de pe puntea spate.

                  Seful meu are un Isuzu D-Max cu un motor de 2.5 l si presiunea recomandata de producator este 2.0 Bar pe fata si 2.8 Bar pe spate. Nu le-am cantarit, dar ma gandesc ca motorul ala de 2.5 l este mai greu decat motocosa de 0.9l...
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • La majoritatea turismelor presiunea mare e pe fata. La utilitare, transport persoane >7, e invers.
                    sigpic

                    Comment


                    • Și stikerele noi X52 și X67(Dokker/Kangoo)

                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Update: Am fost astazi la @t0rquemada si am verificat CBul. Se pare ca nu am probleme in ABS sau ceva. Voi mai face teste cu masina sa vad ce se intampla. M-am mai linistit putin. P.S. Daca aveti probleme, omul stie ce face. Am aflat multe.

                        Comment


                        • 2.9 presiune in roti?? mi se pare enorm. care e presiunea maxima la care rezista un pneu de logan?

                          Comment


                          • Originally posted by GoDYX View Post
                            Update: Am fost astazi la @t0rquemada si am verificat CBul. Se pare ca nu am probleme in ABS sau ceva. Voi mai face teste cu masina sa vad ce se intampla. M-am mai linistit putin. P.S. Daca aveti probleme, omul stie ce face. Am aflat multe.
                            Total de accord, eu am fost si mi-am mai activat ce se mai poate activa, toata stima.

                            Comment


                            • Pneurile vin din fabrica cu 3.0 atm. Rezista mai mult, ca doar nu sunt făcute din foaie de ceapa. Acu sa nu crezi ca bubuie la prima groapa. Am mers cu pneurile umflate beton de fabrica 2 săptămâni pana le-am pus pe cele de iarna și încă vreo 2 primăvară la 3 atm. Asta e, nu m-am documentat la momentul respectiv.

                              Comment


                              • Poza cu 2,9 sau 2,7 pe spate e de Dokker/Kangoo (X67)
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google