Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revin si eu cu a mea problema. Astazi dimineata am fost mai atent si am observat ca de fapt cand am faza mica pornita si vreau sa dau flash-uri (dar actionand maneta foarte usor spre mine)nu raman chiar fara lumini ci doar cu pozitiile aprinse. Spun doar ca este o animita pozitie ( sa spunem cam la jumatatea cursei manetei) unde se intampla chestia asta.Adica se stinge faza mica, raman pozitiile aprinse si daca mai actionez maneta pana la capat se aprinde si faza lunga. Si am mai observat ca daca aprind faza lunga se stinge filamentul de la faza mica. Nu cred ca a fost doar o parere.La flash parca raman amandoua filamente aprinse.Daca actionez maneta normal trecerea dintre cele doua faze este insesizabila. Masina este Sandero Stepway din 2014 si are becuri H4. Inca nu am sunat la service si de aceea am o rugaminte , daca cineva are timp si chef sa verifice daca si le el ,,asa face toate" o sa-i multumesc anticipat.

    Comment


    • Originally posted by bolovan View Post
      mr.K hai sa o luam altfe, tehnologia asta este utilizata la paroape (cu accentul pe aproape) toate masiniile din 2010 in coace...Cate masini cu S&S cu probleme ai auzit (ma refer la uzuri premature)

      razvanCC cuzinezii au niste santuri speciale unde ramane ulei, chiar si dupa o luna. In momentul in care porneste, ungerea se face din santul ala. Asta pana ajunge uleiul pe rampa si incepe lubrifiera normala (acum vb din amintiri...ca citisem acum ceva vreme...cica la un motor rece, la 0 grade, discutam de aprox 3 secunde, la un motor cald, peste 60 grade, discutam de aprox o secunda)
      Inteleg ce spui, dar nu sunt si de acord cu tot ce zici. Sa o lasam asa pentru ca altfel divagam catre definitiile lubrifierii, timpi de amorsare a pompei de ulei, durata in care uleiul face circuitul complet in functie de temperatura etc...

      Sa revenim on topic: m-am programat pentru problema cu luminile, si asa cum ati zis si cativa dintre voi, Meridian stia de problema si mi se va schimba blocul de comanda, evident pe garantie. Va multumesc si va pun la dispozitie jumate de litru de ulei elf 5w40 in caz ca aveti nevoie sa completati. Pentru cei din Bucuresti

      Comment


      • Tot este o porcrie S&S
        Sunt curios câta economie de benzina se face cu el activ
        Eu îl dezactivez pana si la mercedes cu toate ca pornirea este aproape instant


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by vitriol View Post
          Si scrie pe ea AGM Start Stop?
          Asta e bateria de pe 1.5 dCi cu S&S.
          Last edited by danutz89; 28 October 2016, 21:08.

          Comment


          • Stoicanu. Eu am observat cam creste cu 1l fara s&s. Dar depinde si de trafic si de oras. In tm unde am aproape 20 semafoare...cred ca-i si mai mult. N-am mai cronometreat de mult

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              Bun, e heavy duty cum le plac e americanilor sa spuna la orice e un pic supradimensionat.

              Cat de diferit poate fi? Are pinion din titan?

              Problema nu e doar demarorul, mai e si motorul.

              Stie cineva cat de diferit e un 0.9tce cu S&S fata de un 0.9tce fara? Aceeasi intrebare si pentru un 1.5 dci.
              H4B400 Euro5 fără S&S e identic cu H4B400 Euro5 cu S&S știu foarte bine, la un moment dat m-a pasionat foarte tare implementarea pe mașina din semnătură, diferențele sunt la demaror, alternator, baterie, senzori și gestiune S&S emm(renault) nimic(uch la euro6) la dacia
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Si filtrul de ulei e diferit; dar nu asta e important.
                Daca tot vorbiti de sistemul S&S, ca despre o problema tehnica , atunci ar trebui sa stiti ca nu reno, vw sau...ford au inventat acest sistem. Toyota a testat prima acest sistem in ...1964, in Tokyo; economia combustibil s-a ridicat la ~ 10%.
                Pana la urma sistemul a trebuit implementat de nevoie, de catre producatori, nu pentru ca i-ar fi interesat de banii vostrii, ci pentru a se incadra in normele de poluare.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Deci motoarele sunt la fel, cu si fara S&S.
                  Asa ma gandeam si eu
                  Dar mr. bolovan voia sa ma convinga de contrariu, ca au tot felul de chestii modificate motoarele cu S&S, de la cuzineti la arborele cu came.

                  Comment


                  • Ma intreb, fiind un motor din 2012...nu a fost conceput din start pt s&s? Pe clio sau pe ce o mai fo pus, oare nu era cu s&s? Intreb si eu.

                    Comment


                    • Evident că a fost conceput din start cu multe funcții:
                      -pompă ulei cu debit variabil controlat electric
                      -sistem Stop&Start
                      -termostat pilotat electric
                      -pompă de apă electrică
                      -jaluzele în fața radiatoarelor(AC și apă) comandate electric

                      Cum motorul se montează pe Dacia(Logan/Sandero II)/Renault(Clio4/Captur/Twingo3)/Daimler(Smart aka Twingo3) fiecare a tăiat de unde a vrut
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Deci la un motor de-asta shmeker daca dezactivezi s/s te tine 2 vieti lasi mostenire la nepoti

                        Comment


                        • Ai vrut sa spui ceva anume sau doar te plictiseai?

                          Comment


                          • Cred ca vorbeste in somn

                            Comment


                            • Originally posted by anton.dan View Post
                              Deci la un motor de-asta shmeker daca dezactivezi s/s te tine 2 vieti lasi mostenire la nepoti
                              Dumneata ai primit saptamana trecuta un rosu, din cate retin, pentru mistocareala de 2 bani; se pare ca nu ai inteles care-i treaba cu forumul asta si persisti.
                              Continua in aceeasi nota si ...o sa ne fie dor de tine, un timp.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • IancuMIC nep...nu o sa ne fie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google