Probleme Turbina Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by MihaiiahiM View Post
    Vezi ca se gaseste kit garnituri de reparat turbine.



    Motorul pate merge si fara turbina, numai ca pierde din putere. Ce treaba are turbina cu pistoanele? Hai sa nu vorbim ca sa ne aflam in treaba.
    nu o repar cumpar 1 nou cred nustiu sa vad ce buget am dar o garnitura daia pentru pompa de vacuum unde gasesc ca pe la mn pe aici nu am gasit ?? un site ceva ?

    Comment


    • #17
      Originally posted by mustafa12 View Post
      nu o repar cumpar 1 nou cred nustiu sa vad ce buget am dar o garnitura daia pentru pompa de vacuum unde gasesc ca pe la mn pe aici nu am gasit ?? un site ceva ?
      Cod OE pentru garnitura pompa vid=8200073003[45 lei]

      Comment


      • #18
        Originally posted by iulius s.p. View Post
        Cod OE pentru garnitura pompa vid=8200073003[45 lei]
        01011539_1.png vezi imagine

        Comment


        • #19
          Originally posted by MihaiiahiM View Post
          Vezi ca se gaseste kit garnituri de reparat turbine.



          Motorul pate merge si fara turbina, numai ca pierde din putere. Ce treaba are turbina cu pistoanele?
          probabil edee se refera cand turbina e kaput si baga mult ulei pe admisie, ceea ce poate duce la topirea pistoanelor. mai sunt cazuri de genul asta pe aici pe forum, ori cand se tureaza motorul de nebun, tot din cauza uleiului ajuns in camera de ardere.
          internal combustionizer

          Comment


          • #20
            Originally posted by zeegermans View Post
            probabil edee se refera cand turbina e kaput si baga mult ulei pe admisie, ceea ce poate duce la topirea pistoanelor. mai sunt cazuri de genul asta pe aici pe forum, ori cand se tureaza motorul de nebun, tot din cauza uleiului ajuns in camera de ardere.
            Ideea era alta, el a vrut sa ne arate ca este de specialitate, sau eu stiu ce o fi vrut. Citeste ce am scris eu la postul 12 si ce a scris el la 13. Oricum, fiecare cu experienta lui. Era vorba de "nitel ulei", nu de cantitate mare.
            sigpic

            Comment


            • #21
              tot ce am vrut eu sa fac a fost sa imping autorul topicului spre remiderea problemei la turbina indiferent de natura ei, majoritatea detinatorilor de diesel stiu la ce m-am referit cand am adus pistoanele in discutie printre ei se afla si zeegermans , MihaiiahiM promitem ca peste 10 ani (sau Doamne fereste nu doresc asta la nimeni ) cand o sa faci un topic ca-ti baga turbina ulei in admisie, sa te sfatuim sa o lasi asa ca e bine se infige mai tare, punct .
              Mustafa speram sa vi cu vesti bune .
              Last edited by edee; 14 May 2013, 22:19.

              Comment


              • #22
                Nu am sfatuit pe nimeni sa o lase asa, am spus ca poate circula cu masina fara probleme, dar cu atentie. Acum fiecare intelege ce vrea. Atata timp cat in intervalul dintre doua schimburi de ulei nivelul acestuia nu scade sub minim consider ca masina poate merge fara probleme. Dar, repet, fiecare intelege ce vrea.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Daca doamne fereste incepe sa bage ulei prin admisie,motorul nu se mai opreste pana nu arde tot uleiul din motor,fapt ce duce la distrugerea motorului.simptomele sunt simple,pe evacuare o sa iasa foaaaaaarte mult fum alb iar motorul incepe usor a se tureze iar singura modalitate de a opri motorul(din contact nu se mai opreste garantat) este sa apesi frana,bagi in viteza si ridici ambreiajul.tot ce povestesc este din experienta nu din auzite.sper sa ajute pe cineva postul asta in vederea salvarii motorului
                  androidu'

                  Comment


                  • #24
                    Salut!
                    Am si eu o problema legata de turbina. Masina functioneaza absolut normal, consum de ulei de max 0,5 l la 10000km. Turbina nu scoate niciun fel de zgomot, dar are joc in ax. Nu cat sa loveasca palele eliciei dinspre admisie in carcasa, dar are joc. E normal sa aiba joc?
                    Multumesc!

                    Comment


                    • #25
                      normal nu este, dar daca nu consuma ulei mai poti trage de ea....
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment


                      • #26
                        buna

                        Originally posted by edee View Post
                        ce e cel mai trist si dramatic in acelasi timp ca , daca cedeaza turbina pana la urma si ti baga uleiul in admisie e pa pa si motorul , mai bine verifici si remedeiezi acum , nu te joci cu turbine defecte , bafta
                        Nu du lumea in eroare cu afirmatii false cum sa fie pa pa motorul, o sa o ia pe ulei si omori motorul cu o treapta superioara, asta sa nu-ti mai spun ca eu am continuat a merge asa cu ambreajul patina pana s-a infundat catalizatorul, deci am mers doar cu 2 litri de ulei in motor, motorul nu are nici o problema acum merge perfect

                        daca turbine se strica, motorul nu are de a face absolut deloc din pricina uleiului in admisie, daca motorul ramane accelerat fara cheie in contact se opreste cu o treapta superioara gen treapta 4 sau 5, mai riscant este daca s-ar rupe bucati de paleti si ajung in motor, eu am mers dupa ce turbine a luato pe ulei pana ce catalizatorul si valvola egr s-au infundat de ulei ars, motorul este beton nici o problema, 400 de km am mers forjat dupa schimbul de turbo sa curat catalizatorul bineinteles noaptea si pe coclauri, deci mai ramasesem cu 1,5 litri de ulei in motor, care avea si o bataie saracul fara ulei
                        Last edited by StefanConst; 25 August 2013, 14:28. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          Sunt curios cum s-a rezolvat problema, pana una alta si eu trebuie sa o schimb pt ca scuipa ulei pe evacuare, cred, de iese fum de acolo, si urla cand o accelerez mai tare si consuma ulei cam 1l la 1000 km. Motorul este unul de 48 kw , euro 3.Am sunat pe la vreo 2 service-uri care reconditioneaza turbine si mi-au spus ca pentru motor 1,5 dci euro 3 nu mai reconditioneaza ca au avut probleme, si vand numai turbine noi, cu 1600 lei ( cred ca fara tva).Cei care ati avut probleme cum ati rezolvat-o , care sunt pasii, si cat v-a costat? Pareile sunt bine venite, mai ales a celor din Cluj.

                          Comment


                          • #28
                            cum se verifica daca turbosuflanta consuma ulei are cineva idei.

                            Comment


                            • #29
                              Desfaci furtunul care duce in admisie si vezi ce-i pe-acolo. In timp axul turbinei se uzeaza si scapa pe la simeringurile din capete. Dupa ce scoti furtunul poti sa pornesti motorul si sa vezi ce se-ntampla.
                              Last edited by Cromatic; 29 November 2013, 20:45.

                              Comment


                              • #30
                                tot nu te-am înțeles, cel care iese din turbo sau cel care iese din filtru de aer.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google