-Probleme Ventilator Radiator Racire Laureate Probleme Ventilator Radiator Racire - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Nivele de echipare > Laureate

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Probleme Ventilator Radiator Racire

Laureate


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 10th October 2009   #1
torreflo
Incepator
 
Data inscrierii: 19-09-2009
Locatie: Deva
Motorizare : 1.6 MPI
Varsta: 39
Posturi: 11
Membru :
[Incepator]
Implicit Probleme Ventilator Radiator Racire

Buna ziua

am cumparat in august a.c. un laureate de 1.6 iar la o sapt am suferit un accident ( am fost lovit din spate si am intrat intr-o masina aflata in fata); am avut cateva defectiuni...printre care mi s-au inlocuit radiatoarele de racire si AC.
Atunci cand merg prin oras si ajung acasa inainte de a parca masina porneste motoventilatorul de la radiatorul de racire. In momentul in care opresc motorul se opreste si motoventilatorul. Este normal sa se intample asa ceva? sau el trebuie sa mai functioneze si dupa oprirea motorului deoarece inainte de accident cand am facut un drum mai lung, seara cand am ajuns la destinatie motoventilatorul a functionat si dupa oprirea motorului.
Va multumesc
torreflo e offline   Reply With Quote
Vechi 10th October 2009   #2
zek83
Fidel ;)
 
zek83's Avatar
 
Data inscrierii: 31-03-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4
Varsta: 34
Posturi: 182
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

salut. nu e normal sa se lntample asta el trebuie sa functioneze pana se face racirea ar trebui sa mergi la un service salntrebi acolo. am observat si eu ca uneori atunci cand opresc motorul se opreste si radiatorul dar asta numai cand merg putin.
zek83 e offline   Reply With Quote
Vechi 11th October 2009   #3
amg
Loganist de 5 stele
 
amg's Avatar
 
Data inscrierii: 02-03-2008
Locatie: Braila
Motorizare : 1.6 MPI
Varsta: 39
Posturi: 296
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Braila]
Implicit

stai linistit totul este ok.era o problema daca iti arata in bord vreo 6 liniute de temp.ridicata.
amg e offline   Reply With Quote
Vechi 11th October 2009   #4
danielliviu
Loganist de 5 stele
 
danielliviu's Avatar
 
Data inscrierii: 12-12-2007
Locatie: GL
Motorizare : 1.4
Varsta: 36
Posturi: 3,250
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Electroventilatorul va functiona dupa oprirea motorului numai in cazul in care este nevoie. Chiar daca pe bord arata 4 liniute nu inseamna obligatoriu ca la oprirea motorului electroventilatorul va functiona in continuare.
__________________
GL-22-TOF
danielliviu e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2009   #5
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 39
Posturi: 13,202
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Decat sa mearga aiurea cu motorul oprit (poa' sa mearga si 5-8 minute, ma calca pe nervi), mai dai o cheie la motor si-l ti usor in 1500-2000 rpm 10-15 secunde si gata, cand opresti motorul, nu mai invarte ventilatorul.
Octavian e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2009   #6
margelatu
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 11-08-2008
Locatie: Roman
Motorizare : fara
Posturi: 2,232
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

la mine nu a mers niciodata dupa ce am scos cheia din contact si nu am vazut niciodata mai mult de 4 linii .am vazut la un 1,4 la care mergea ventilatorul de nebun desi avea motorul orit.
__________________
Welcome to the Club, We Have Jackets !
margelatu e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2009   #7
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 39
Posturi: 13,202
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nici la mine in primul an, din vara asta a inceput sa faca pe nebunul.
Dar dau o cheie din nou si se opreste ventilatoru.
Si mai o chestie, la 1.4 nu exista tr II la ventilator.
Octavian e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2009   #8
darksid3
Cerberus
 
darksid3's Avatar
 
Data inscrierii: 02-02-2008
Locatie: Miami
Motorizare : 3.0
Posturi: 12,920
Membru :
[Cerberus]
Implicit

La 1.4 exista treapta II ventilator. Vino vara in Bucuresti, stai in trafic si ai sa te convingi. N-ai cum sa n-o auzi
__________________
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
darksid3 e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2009   #9
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 39
Posturi: 13,202
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Da..? Se aude tare, adica in mod clar sesizezi tr II?
La mine nici pe tester pusa, nu a pornit tr II.
In trafic aglomerat pe canicula (am prins de cateva ori) din cand in cand mai porneste cateva secunde (tr I ca II n-am).

PS: nici pe circuit (forje tata) n-a pornit tr II si desigur ca apa era la 4 liniute.
Octavian e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2009   #10
darksid3
Cerberus
 
darksid3's Avatar
 
Data inscrierii: 02-02-2008
Locatie: Miami
Motorizare : 3.0
Posturi: 12,920
Membru :
[Cerberus]
Implicit

Cand porneste treapta II se aude ca si cum ai avea 2 motoare sub capota, turate la 2000 RPM ))...imediat sesizezi vibratiile care apar...In principiu porneste foarte rar si numai daca stai bara la bara mult timp...Cand porneste, nu sta mai mult de 20-30 de secunde.
__________________
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
darksid3 e offline   Reply With Quote
Vechi 14th October 2009   #11
skorpionking
Loganist de 5 stele
 
skorpionking's Avatar
 
Data inscrierii: 20-03-2009
Locatie: Brasov,ROMANIA
Motorizare : 1,6 MPI,100 hp,Ambition
Varsta: 37
Posturi: 1,737
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

ai dreptate,porneste si se opreste la scurt timp,dar porneste numai cand motorul e incins destul de mult
__________________
1,6 MPI,100CP,Ambition

Last edited by darksid3; 14th October 2009 at 09:31.
skorpionking e offline   Reply With Quote
Vechi 14th October 2009   #12
danielliviu
Loganist de 5 stele
 
danielliviu's Avatar
 
Data inscrierii: 12-12-2007
Locatie: GL
Motorizare : 1.4
Varsta: 36
Posturi: 3,250
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Sau daca stationezi in canicula cu AC pornit.
In mers / forja nu cred ca porneste tr2, ca nu are motiv. In principiu doar la viteza mica / stationare si temperaturi exterioare extreme.
__________________
GL-22-TOF
danielliviu e offline   Reply With Quote
Vechi 19th October 2009   #13
jelly
Loganist de 5 stele
 
jelly's Avatar
 
Data inscrierii: 27-12-2008
Locatie: București
Motorizare : 1.4 MPI/75 CP
Varsta: 37
Posturi: 3,497
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

O singura data am simtit si eu cand a pornit treapta a 2 a de la electroventilator,sincer m-am speriat putin ca nu stiam ce se aude si simteam si o usoara trepidatie in volan
jelly e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd November 2009   #14
Cristian.R
Incepator
 
Cristian.R's Avatar
 
Data inscrierii: 15-10-2009
Locatie: Ploiesti
Motorizare : 1.4/benzina
Varsta: 37
Posturi: 12
Membru :
[Incepator]
[LoganClub Ploiesti ]
Implicit

In mod normal motoventilatorul trebuie sa functioneze si dupa ce motorul a fost oprit , numai in cazul in care temperatura apei este ridicata.Dupa cum ai spus si tu pana in accident ai obs. chestia cu functionarea motoventilatorului dupa ce ai oprit motorul la parcurgerea unui drum mai lung.
Cristian.R e offline   Reply With Quote
Vechi 4th December 2009   #15
noyz
Loganist de 5 stele
 
noyz's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dCI
Varsta: 29
Posturi: 295
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

cum pot face si eu sa pornesc electroventilatorul dintr-un buton ? ce reprezinta firele din mufa electroventilatorului, si cum se da semnalul.
ma refer aici la ceva de genu + permanent, - pe unul din fire tr1, - si pe celalt tr2..
am presupus si eu nu stiu ce si cum, de aceea va intreb pe voi poate stiti.
ms
noyz e offline   Reply With Quote
Vechi 19th December 2009   #16
torreflo
Incepator
 
Data inscrierii: 19-09-2009
Locatie: Deva
Motorizare : 1.6 MPI
Varsta: 39
Posturi: 11
Membru :
[Incepator]
Implicit

Va multumesc pentru ajutor!

Tot in urma accidentului suferit in august, a fost schimbata linia de esapament ( catalizatorul si toba intermediara ), toba finala nu. Cum este legatura intre motor si linia de esapament? este rigida? deoarece dupa pornirea motorului toba finala are un anumit joc ( trepidatie ).Este normal? sau nu. Ce efecte negative poate sa aiba faptul ca linia de esapament nu mai este continua. Acum am doua coliere de prindere deoarece a fost inlocuita toba intermediara si catalizatorul?
Va multumesc anticipat
torreflo e offline   Reply With Quote
Vechi 12th May 2010   #17
serbflorin
Incepator
 
Data inscrierii: 12-05-2010
Locatie: hunedoara
Motorizare : 1.6 mpi
Varsta: 42
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Am o problema . Am un 1.6 mpi laureate . In iarna am avut un accident in care am sifonat putin fata . La reparatie a trebuit sa fie schimbat tot grupul moto-ventilator plus ambele radiatoare (racire si condensor aer conditionat). Din pacate la pornirea aerului conditionat dupa foarte scurt timp porneste treapta a 2-a de ventilatie si vibreaza toata masina. Deoarece inainte de accident am folosit aerul conditionat pot sa spun ca acum nu se comporta normal. In plus daca merg bara la bara mi se decupleaza compresorul de aer si apoi se cupleaza la loc. Evident masina merge in hop-uri. Vreau sa stiu daca s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema si care e solutia . Multumesc anticipat pt ajutor.
serbflorin e offline   Reply With Quote
Vechi 12th May 2010   #18
aggressive
Junior
 
aggressive's Avatar
 
Data inscrierii: 16-12-2009
Locatie: Craiova, Pitesti
Motorizare : 1.6 16v Laureate 105 HP
Varsta: 31
Posturi: 57
Membru :
[Junior]
Implicit

@serbflorin : Citeste aici. Problema asta am avut-o si eu. Verifica daca ai freon in instalatie. Pune mana pe conducta groasa a climatizarii si vezi daca e rece. Bineinteles ca trebuie schimbat si uleiul din compresor.

Last edited by aggressive; 12th May 2010 at 14:49.
aggressive e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd July 2010   #19
serbflorin
Incepator
 
Data inscrierii: 12-05-2010
Locatie: hunedoara
Motorizare : 1.6 mpi
Varsta: 42
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Azi am mers la dacia service Deva le-am expus problema de mai sus . au conectat doua furtunase la instalatia de ac si au schimbat agentul de racire si uleiul din compresor , totul in 20 min. acum AC functioneaza normal fara zgomote ciudate . partea buna acum urmeaza: totul a fost FOR FREE!! deoarece ei au facut reparatia dupa accident. asta fara sa verifice vreun act doar pe cuvantul meu (oricum era adevarat).
serbflorin e offline   Reply With Quote
Vechi 18th August 2010   #20
geeman
Incepator
 
geeman's Avatar
 
Data inscrierii: 19-04-2007
Locatie: Tulcea
Motorizare : 1,5 dCi 70 Cp
Varsta: 50
Posturi: 24
Membru :
[Incepator]
Implicit

Legat de functionarea electroventilatorului dupa oprirea motorului, pot spune ca am constatat urmatoarele: la munca am mai multe logan 1.4 MPI, la care electroventilatorul mai fuctioneaza si dupa oprirea motorului daca acesta este incins; detin un logan 1.5 DCI la care desi functioneaza elecroventilatorul, dupa oprirea motorului se opreste si electoventilatorul odata cu acesta. E adevarat ca motoarele diesel functioneaza la temperatura mai mare
__________________
Logan 1,5 dCi Laureate
geeman e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
probleme, racire, radiator, ventilator

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 21:56.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google