-Problemele de servodirectie Dacia Logan : Probleme Tehnice Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord Problemele de servodirectie - Pagina 24 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Probleme Tehnice

Dacia Logan : Probleme Tehnice Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Problemele de servodirectie

Dacia Logan : Probleme Tehnice


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 5th April 2017   #461
bogdan_pricop
Incepator
 
Data inscrierii: 04-10-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dci 85 CP
Posturi: 3
Membru :
[Incepator]
Implicit Martor Servodirecție Aprins La Bord

Vă salut, sunt posesorul unui logan 1.5 dci, 85 cp, fără Ac, fabricație octombrie 2008 culei servo mecanic...Se
aprinde martorul de la servo īn mers...opresc verific lichidul īn vas, constat că este necesar o completare de circa 50 ml pe care o fac după ce cumpăr lichidul...plec a doua zi și martorul se stinge...altă zi...se aprinde iar martorul...schimb tot lichidul din vas și pompă...pași urmați de pe tutorial logan...se stinge martorul la plecare după 1 km se aprinde iar și rămāne așa...am căutat senzorul de la servo dar nu am dat de el...servodirectia merge...CE SĂ FAC ĪN CONTINUARE?
bogdan_pricop e offline   Reply With Quote
Vechi 5th April 2017   #462
Kojak
Loganist de 5 stele
 
Kojak's Avatar
 
Data inscrierii: 30-06-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4MPI
Varsta: 38
Posturi: 4,695
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Senzorul de temperatura se afla fix deasupra alternatorului cum privești motorul din fata cu capota ridicata (vezi foto pe gugle).

Vezi dacă ai pe acolo scurgeri. E un defect des reclamat. Dacă e umed senzorul, schimba--l cu unul nou OEM.

Ca sa scapi de eroarea din bord, scoate 5 min. minusul de la baterie.

Last edited by Kojak; 5th April 2017 at 20:35.
Kojak e offline   Reply With Quote
Vechi 6th April 2017   #463
bogdan_pricop
Incepator
 
Data inscrierii: 04-10-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dci 85 CP
Posturi: 3
Membru :
[Incepator]
Implicit

Senzorul nu este acolo, sub alternator este filtru ulei și sub el este senzorul de ulei, iar cu minuscul de la baterie nu am avut succes...
bogdan_pricop e offline   Reply With Quote
Vechi 6th April 2017   #464
Kojak
Loganist de 5 stele
 
Kojak's Avatar
 
Data inscrierii: 30-06-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4MPI
Varsta: 38
Posturi: 4,695
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Da, am vrut sa scriu senzorul de servodirectie se afla DEASUPRA alternatorului. Am scris din greșeală senzor de temperatura.
Da' lămurește-ma și pe mine unde se afla īn bord martorul de la servodirectie ca io unu nu l-am identificat.
Sigur nu confunzi cu senzorul de apa?
Kojak e offline   Reply With Quote
Vechi 7th April 2017   #465
bogdan_pricop
Incepator
 
Data inscrierii: 04-10-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dci 85 CP
Posturi: 3
Membru :
[Incepator]
Implicit

Martorul este īn partea de jos a ceasului ce indică viteza in km și este reprezentat de un volan
bogdan_pricop e offline   Reply With Quote
Vechi 19th April 2017   #466
gdinca58
Initiat
 
Data inscrierii: 02-10-2009
Locatie: gaesti
Motorizare : benzina
Varsta: 67
Posturi: 37
Membru :
[Initiat]
Implicit

Scuze, am un Logan 1.4 mpi cu AC si Servodirectie.Masina are 160 000 km.De ceva vreme,se aude un zgomot ciudat, cand rotesc volanul,cu masina rece.De la service mi-au spus ca e vorba de pompa servodirectiei,dar,"mai merge si asa,e prea scumpa ca sa fie schimbata acum".
Stie cineva ce anume provoaca zgomotul?Se poate repara,sau numai inlocuita pompa cu totul?Daca merg cu ea asa,ce se poate intampla cel mai rau?Doar ca o sa trag mai tare de volan?
Multumesc.
gdinca58 e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd April 2017   #467
Florin_KDF
Loganist de 5 stele
 
Florin_KDF's Avatar
 
Data inscrierii: 14-01-2011
Locatie: Pitesti
Motorizare : 1,4 Laureate-Plus
Varsta: 38
Posturi: 212
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

incearca sa schimbi uleiul

Trimis de pe al meu HUAWEI CUN-L21 folosind Tapatalk
Florin_KDF e offline   Reply With Quote
Vechi 25th April 2017   #468
gdinca58
Initiat
 
Data inscrierii: 02-10-2009
Locatie: gaesti
Motorizare : benzina
Varsta: 67
Posturi: 37
Membru :
[Initiat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Florin_KDF Vezi Post
incearca sa schimbi uleiul

Trimis de pe al meu HUAWEI CUN-L21 folosind Tapatalk
Multumesc,asa am facut si am rezolvat-o cu zgomotul.Banuiesc totusi o pierdere de lichid(era cam sub nivel).Nu se vede ca ar fi pe la pompa,trebuie sa fie pe undeva pe la caseta.
gdinca58 e offline   Reply With Quote
Vechi 17th July 2017   #469
alex_z
Incepator
 
Data inscrierii: 11-07-2017
Locatie: Galați
Motorizare : 1.4
Posturi: 12
Membru :
[Incepator]
Implicit

Salut,

Și eu am un Logan 1.4 Laureat și aseară am observat īn timp ce parcam că servodirecția cānd merge, cānd nu merge. N-am apucat să verific nivelul lichidului pt. că era noapte.

Totuși, citind aici pe forum că servodirecțiile de Logan sunt destul de păcătoase, īntreb și eu ce-a īntrebat colegul adineaori: dacă pică din oarecare motiv de tot servodirecția, se īntāmplă ceva dacă merg cu ea așa?

Un alt lucru: nu știu cum e la Logan, dar la alte modele am īnțeles că pt. a renunța de tot la servo trebuie schimbat practic tot sistemul de direcție (coloană, bielete etc.). Nu este și o modalitate mai simplă (gen obturat niște orificii, golit lichidul și decuplată pompa) ?

Nu mă interesează că merge volanul mai greu pe loc (eu sunt īnvățat cu Dacia berlină), vreau doar un sistem mai fiabil.

Mulțumesc.
alex_z e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2017   #470
woofertv
Incepator
 
Data inscrierii: 18-04-2015
Locatie: Romania
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit Problema Pompa Servodirectie Dci

Salut, am si eu o problema cu o pompa electrica servodirectie la logan diesel.

Masina este din 2006, model ambition, 1.5 DCI.

Problema sta in felul urmator:

Masina a avut un accident pe partea stanga si am ramas fara servodirectie dupa 3-4 luni de la accident. Mecanicul mi-a spus ca a intrat apa in pompa, s-a ars, si am fost nevoit sa o schimb pentru ca se oprea si in mers. Am schimbat-o.

Acum, cu pompa noua, a inceput sa faca iar figuri.

Simptome:
- nu porneste pompa de servodirectie cand pornesc motorul la rece
- ca sa porneasca pompa, trebuie mereu sa deschid capota, si sa misc de firele de la pompa, respectiv firele care duc in cutia de relee
- dupa ce pornesc "manual" pompa, ea merge fara probleme atat timp cat merge si motorul
- cum am oprit motorul si ma intorc la masina dupa 2-3 ore, trebuie sa repet procedeul.

Mentionez ca am curatat mufele de pe pompa (cele de sub bara).

Pompa asta noua nu prezinta semne de "oboseala", nu face zgomot mai tare decat ar trebui, doar ca refuza sa porneasca odata cu motorul.


Aveti idee de la ce ar putea? A mai patit cineva? (ideile mele: contact prost la mufe in cutia de relee; un fir taiat de la accident, care face scurt pe tabla)


NB: Imi cer scuze de pe acum daca mai exista topicuri deja create in acest sens, insa nu am gasit niciun raspuns pe forum care sa aiba si simptomele mele.
woofertv e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2017   #471
bogdan_cr
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 31-03-2014
Locatie: romania
Motorizare : 4 cilindri
Posturi: 1,026
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Te rezolvă un electronist de nivel mediu. Treabă simplă
bogdan_cr e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #472
adyta
Loganist de 5 stele
 
adyta's Avatar
 
Data inscrierii: 22-11-2007
Locatie: Motatei
Motorizare : 1.4
Varsta: 33
Posturi: 379
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Salut , am un golan laureat 1.4 mp3 cu 300000 km si din vara a inceput sa mearga greu directia, mai exact are momente cand merge bine si momente cand e teapana .
Am schimbat uleiul si tot asa face .
Azi am schimbat pompa de servo + uleiul + curatit toata instalatia `si tot nu am scapat de problema ... merge putin mai bn dar tot mai ramane teapana cei drept mai rar .
Un sfat ar fi de ajutor . Multumesc .
__________________
Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !
adyta e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #473
solomonaru
Incepator
 
Data inscrierii: 27-05-2015
Locatie: Bucuresti
Motorizare : benzina, 1.4 MPI
Posturi: 15
Membru :
[Incepator]
Implicit

Pai daca pompa de servo este ok am mai ramas de verificat caseta de directie.Parerea mea.
solomonaru e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #474
solomonaru
Incepator
 
Data inscrierii: 27-05-2015
Locatie: Bucuresti
Motorizare : benzina, 1.4 MPI
Posturi: 15
Membru :
[Incepator]
Implicit

Ma inscriu si eu insa in randul celor cu probleme la sistemul de servodirectie. Loganul meu 1.4 ,fara AC, avea probleme la aceeasi sonda de presiune. La vizita in service din dec. anul trecut, cand am schimbat distributia si toate lichidele posibile, mi s-a schimbat si senzorul. Buuun. Dupa schimbare scurgere pe la senzor nu a mai aparut doar ca am zarit ulei pe capacul de la distributie si in spatele fuliei de la arbore. Fuga la service Dacia. Acolo a trebuit sa platesc demontarea capacului de la distributie pentru a ma convinge ca nu exista scurgeri pe la semeringuri si nici de la pompa de apa.
Totusi am observat ca nu numai pe exterior ci si pe interior capacul era stropit cu ulei. S-au adunat vreo trei meseriasi langa masina mea, plus inginerul si conculzia lor a fost urmatoarea: petele alea de ulei provin de la pompa de servo care are scurgeri, in mers sunt antrenate de curentul de aer si ajung pana acolo unde au fost gasite:pe capacul distributiei, sub capacul distributiei si dupa fulia arbore. Mi s-a spus ca majoritatea taxiurilor au problema asta dar ca pot sa merg linistit ca nu imi afecteaza cureaua de distributie sau pe cea de accesorii. Dezamagit am plecat acasa cu coada intre picioare si cu gandul ca acolo am o problema, gand ce nu imi da pace.
Acuma,studiind fotografiile pe care le-am atasat (prima este dinainte de ajungere in service iar celelalte sunt recente) si luand in calcul ca:
1)-uleiul de la distributie a scazut in rezervor pana recent cand am pus niste aditiv si s-a oprit (culmea, uleiul scadea dar nu era nici o pata sub masina)
2) uleiul in baie nu scade
3) apa din rezervor scade constant dar in cantitati mici, cam la o luna si ceva mai adaug putin ca sa mentin nivelul pe miloc
4)recent am vazut ulei si in spatele fuliei de la pompa de servodirectie,
credeti ca petele alea sunt de la servo sau acolo sunt alte scurgeri?
O alta intrebare importanta pentru mine catre cei cu experienta: cum este mai eficient si avantajos, sa inlocuiiesc pompa de servo sau o reconditionez?
Imi puteti da vreo recomandare in Bucuresti pentru un centru serios de reconditionare pompa servo?
Attached Images
File Type: jpg WP_20170704_008.jpg (65.8 KB, 37 views)
File Type: jpg WP_20171111_001.jpg (58.9 KB, 38 views)
File Type: jpg WP_20171111_002.jpg (59.1 KB, 39 views)
File Type: jpg WP_20171111_003.jpg (58.6 KB, 38 views)
solomonaru e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #475
mr.K
Loganist de 5 stele
 
mr.K's Avatar
 
Data inscrierii: 19-02-2008
Locatie: IASI
Motorizare : kerosen
Posturi: 20,786
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
uleiul de la distributie a scazut in rezervor pana recent
Poate de la servo, ce treaba are distributia cu uleiul?
Daca iti scade nivelul, poate scapa pe la senzorul de la pompa de servo.

Majoritatea Logan-urilor au problema asta, nu doar taxi-urile.
__________________

Nu adevarul conteaza, ci aparentele.

Last edited by mr.K; Saptamana trecuta at 13:15.
mr.K e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #476
solomonaru
Incepator
 
Data inscrierii: 27-05-2015
Locatie: Bucuresti
Motorizare : benzina, 1.4 MPI
Posturi: 15
Membru :
[Incepator]
Implicit

Asa este,scuze, uleiul de la servodirectie. Acum nu curge pe la senzor insa l-am vazut in spatele fuliei de la pompa de servo. Ma intriga insa faptul ca scurgerea e mica dar constanta, caci sub masina nu vad nimic, iar petelor formate in spate nu reusesc sa le gasesc sursa. Mai nou am vazut (se observa in poze)pete si pe burduful de la planetara si pe teava dedesubt si iar nu stiu de unde poate veni. Mi-e frica ca daca o duc le service iar imi dau aia explicatii sf si ma pun sa schimb jumate din motor. De aia intrebam daca merita sa reconditionez pompa de servo si daca reconditionarea inseamna, asa cum se lauda mesterii, aducerea pompei in stadiul de pompa noua, perfect functionala.
solomonaru e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
problemele, servodirectie

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 04:38.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google