Problemele de servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aerisirea se face automat la instalatia de servo directie,luand de volan stanga - drepta de mai multe ori cu motoru pornit

    Comment


    • Originally posted by silviusly View Post
      revin cu o completare: Cand pornesc motorul dimineata imi merge servo bine, dupa ce se incalzeste motorul se vireaza greu volanul si se aude si un bazait.... Se poate face o aerisire a lichidului de directie???? Multam!


      daca servo imi functioneaza cu motorul rece si dupa ce se incalzeste nu mai merge, inseamna ca e servo defect sau altceva??!

      Comment


      • pompa de servo

        Comment


        • Imi mentin parerea lasa pompa ca dupaia poate iti pare rau ca ai schimbat`o sau te bucuri ca ai una de rezerva
          Fa bine si dute la un service autorizat sau asteapta pana te convingi care piesa este defecta.
          Experienţa este singurul lucru pe care il poţi obţine gratis” – Oscar Wilde
          În viaţă, joacă teatru numai cei care nu au nici un rol.

          Comment


          • cand e motorul rece uleiul e mai vascos si probabil il antreneaza paletele pompei , cand se incalzeste devine subtire si probabil se invarte rotorul fara efect de unde si zgomotul specific. Uita-te in sita vasului de expansiune si vezi daca sunt ceva urme de particule metalice depuse.
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • Buna ziua,
              Cu toate ca am citit aproape toate posturile despre cum se comporta o servo n-am clarificat problema cu care ma confrunt. Va rog, permiteti-mi s-o expun:
              -1,5 dci-70 cai-2007-am observat de 3-4 zile ca atunci cand misc de volan st-dr se aude un... fasait iar cand volanul este cabrat maxim, zgomotul se amplifica si motorul parca trage mai din greu-la relanti vorbesc ( in mers nu simt si nu aud nimic!)
              Aseara am verificat nivel ulei servo si, parandu-mi-se ca a scazut ma apuc sa completez...n-am pus nici 30 ml si nivelul a crescut peste maxim-oare trebuia sa-i scot filtrul acela de plastic din recipient?-am miscat volan st-dr ptr. amorsare dar zgomotele au ramas aceleasi.
              Nelamuriri:
              -N-am stiut sa completez-amorsez sistemul?
              -Am probleme cu pompa?
              -E normal sa se auda asa? ( mentionez ca vireaza parca mai usor ca inainte dar zgomotul acela de parca ar scapa aer -numai cand misc de volan - nu-mi amintesc sa-l fi auzit inainte de temperaturile acelea cu mult sub 0)
              Ma poate ajuta cineva cu vreo informatie , cu vreun sfat?

              Comment


              • e un preferance diesel cu pompa mecanica antrenata de curea sau e laureate - ambition cu electropompa ? Daca e mecanica si are zgomot e posibil sa aiba uzuri interne , aerisirea se face singura dupa cateva bracari maxime deci nu e cazul de aer in instalatie ci mai degraba rotorul pompei uzat , in capat de cursa e maxima presiunea in circuitul de servo si de aceea absoarbe mai mult din puterea motorului. Daca e electrica tiuitul de motoras electric e perfect normal si la fel zgomotul se amplifica in capat de cursa cand motorasul e solicitat suplimentar.
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • Nu stiu de ce am impresia ca si cauciucurile de iarna joaca un rol important in toate fenomenele care apar pe sezonul de iarna.
                  Cauciucurile de vara sunt mult mai tari si frecarea cu asfaltul difera fata de cele de iarna care au un cauciuc moale cu profil mai pronuntat.
                  Voi astepta pana da caldura sa pun rotile de vara si cred ca totul va reveni la normal. Adica volanul va merge mai usor iar cand ii dai drumul revine la pozitia de mers inainte usor, sunetele de la servo vor reveni si ele la normal...
                  Toti care au simtit modificari la directie si le-au simtit doar iarna cred ca sunt normale si nu trebuie sa ne gandim la service si la cheltuieli aiurea cum am facut eu pana acum . Iarna si lichidul de servo isi modifica putin vascozitatea si metalele se contracta la temperaturi foarte scazute...
                  Last edited by meen; 10 March 2010, 13:24.
                  Experienţa este singurul lucru pe care il poţi obţine gratis” – Oscar Wilde
                  În viaţă, joacă teatru numai cei care nu au nici un rol.

                  Comment


                  • E un preference, am fost la "doctor"... a ras (de mine)- nu sunt (INCA) probleme...
                    Multumesc colegilor de forum!

                    Comment


                    • Va salut, sunt nou pe forum, mi-am luat un logan MCV 1.5 diesel 85cp din 2008 si am ramas fara servo din senin, ba merge ba nu, stie cineva de la ce poate sa fie?

                      Comment


                      • la modelele cu electro poma sunt niste probleme cum ar fi cablajul care duce la pompa freaca pe bara de soc din fata si eventualele infiltrari de apa in partea electronica a pompei dar pentru inceput da spoileru fata jos si vesi in ce stare e cablajul

                        Comment


                        • salut,sunt nou pe forum,am o problema la servo la un logan 1.4,in partea stanga vireaza normal iar in dreapta mai greu,are un scat cumva apoi merge usor,ce poate fi?multumesc

                          Comment


                          • n-am inteles ce e acel scat? Teoretic ar fii pompa de servo dar ar trebui sa faca in ambele sensuri daca ar fii uzata.
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • am observat ca la 1.4 mpi volanul se roteste mai usor decat la 1.6 mpi. este doar o impresie, sau chiar asa este? iar chestia asta am constat-o conducand 3 loganuri 1,6 mpi, care la toate 3 invarteam mai greu de volan.
                              sigpic

                              Comment


                              • teoretic n-ar trebui sa fie diferente, aceeasi pompa de servo le echipeaza pe amandoua , aceeasi caseta , aceleasi conducte etc. Eventual din profilul pneurilor si din presiunea in pneu sa apara diferente.
                                Pain brings out the truth in us all...
                                ...how much truth can you stand?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google