Problemele de servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    Grupul servo este defapt o pompa si un motor electric. Nici un motor electric nu se poate proteja pe sine la functionare cu tensiune scazuta.In acest fel se includ in schema interblocaje, conditionari sau
    In acest sens recomand rezolvarea problemelor privind incarcarea bateriei si nu anularea protectiilor, mai ales cand sunt probleme ce implica functionarea servo,grup motoventilator, aeroterma adica acolo unde sunt implicati consumatori din zona electromotoarelor.
    De ex. la o tensiune de 8v, un consumator de cca. 100w, care la o tensiune de 12v ia ~8A, va functiona cu ~ 20A; de aici concluziile.

    Originally posted by IancuMIC View Post
    In acest sens recomand rezolvarea problemelor privind incarcarea bateriei si nu anularea protectiilor, mai ales cand sunt probleme ce implica functionarea servo,grup motoventilator, aeroterma adica acolo unde sunt implicati consumatori din zona electromotoarelor.
    De ex. la o tensiune de 8v,... un consumator de cca. 100w, care la o tensiune de 12v ia ~8A, va functiona cu ~ 13A; de aici concluziile.....
    scuze pentru modificari.
    Last edited by IancuMIC; 1 January 2012, 23:30. Reason: Automerged Doublepost
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • ptr. ca sa nu mai existe discutii.calculatorul pompei se servo opreste motorul la depasirea unui prag de temp

      Comment


      • Originally posted by IancuMIC View Post
        In acest sens recomand rezolvarea problemelor privind incarcarea bateriei si nu anularea protectiilor, mai ales cand sunt probleme ce implica functionarea servo,grup motoventilator, aeroterma adica acolo unde sunt implicati consumatori din zona electromotoarelor.
        De ex. la o tensiune de 8v, un consumator de cca. 100w, care la o tensiune de 12v ia ~8A, va functiona cu ~ 20A; de aici concluziile.



        scuze pentru modificari.
        In afara de tine, cine a mai pomenit de "anularea protectiilor"?Cazul prezentat de mine a fost o exceptie de la regula,cu scopul de a demonstra un neadevar spus pe acest forum. Apropo,de exemplul tau,sa ne inchipuim ce se intimpla atunci cind un motor nu porneste si soferul nu stie altceva decit sa dea la automat(electromotor),pina nu se mai invirte motorul?Nici nu mai vorbim de valori! Concluziile...?

        Comment


        • Originally posted by big_electro61 View Post
          Functionarea electropompei de servodirectie,NU este conditionata de nici un prag de tensiune.Singura conditionare este stingerea becului. ARGUMENT: -daca se scoate cupla de control incarcare(asa o denumesc eu) a alternatorului,si se conecteaza un fir cu +12v,la cupla instalatiei,in pinul 2(ce stinge becul).Se porneste motorul,becul va fi stins,si servodirectia va functiona,cu toate ca alternatorul nu incarca(cupla este scoasa).La Loganul cu servodirectie electrica,cupla alternatorului are doua fire ce fac legatura cu calculatorul(pin 1) si bord + servodirectie(pin 2).
          aici te contrzic eu, nu trebuie conectat firul la plus ,numai daca scoti cupla din alternator este suficient insa chiar si cu cupla scoasa altenatorul va continua sa incarce la valorile normale.la pompa de servo va ajunge un plus prin becul de la bord

          Comment


          • Zlate58,ai perfecta dreptate,ideea mea se referea la faptul ca functionarea servodirectiei este conditionata de stingerea becului(nicidecum de un anumit prag de tensiune,13,8v),si cind cupla este scoasa becul este stins,asigura +12v prin intoarecere,modulului servodirectiei.Pentru a vedea ca functionarea servodirectiei nu depinde de prag de tensiune(in domeniul incarcarii),se va scoate(demonta) conductorul gros(10mm,+alternatorului).Se porneste motorul,alternatorul fiind deconectat de la baterie,nu va incarca si totusi pompa de servodirectie va functiona.

            Comment


            • nu intru in polemica cu nimeni stiu doar despre ce este vorba . lucrez in domeniu .doar atit.

              Comment


              • De unde jena aceasta de a polemiza(a contrazice) pe teme tehnice,daca te folosesti de argumente?Bineinteles ca trebuie pastrat un ton moderat,respectuos,scopul final fiind adevarul(exactitatea) informatiilor vehiculate.Oricine poate scapa cite o "perla"(si eu),obligatia morala a celor ce stapinesc subiectul este de a corecta(argumentat),altfel "perla",devine adevar pentru unii mai putin documentati.

                Comment


                • Originally posted by bobo77 View Post
                  Ai Laureate,deci ai servodirectie electo-hidraulica, adicatelea pompa de servo nu mai este pe cureaua de accesorii a motorului, ci este actionat separat de motor(actionata electic).Deci iese din start patinarea curelei.Ca sa nu te mai fierb,asa fac toate stai linistit,beleaua era daca aveai preferance.Este zgomot tehnologic, intilnit parca si la Clio 2.Sa ma corecteze cineva daca am spus prostii...
                  clar../ asta i situatia

                  Comment


                  • Sal sunt nou pe aici Mi-am cumparat de curand un logan Dci de 65 caluti ji am observat kand punt contactul se aude un tiuit aja din cate vad ji voi aveti aceeasi problema ji se pare k e de la servo directia asistata electric. Totuji e normal sa mearga volanul ujor ji q motorul oprit? ADik kand pun contactul sa mearga ji servo ?
                    sau e la mn vrea problema :-s?

                    Comment


                    • in primul rand ar trebui sa eviti sa scrii gen "mirc", si ca sa fiu on, ai probleme caci cu motorul oprit si contactul pus nu ar trebui sa mearga servo....
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment


                      • @B997NDL
                        Daca ai servo electrica, atunci functionarea acesteia este conditionata de incarcare alternator; daca ai pierdut cureaua alternator nu mai ai nici servo.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • am si eu o problema.. daca se pricepe cineva il astept cu un sfat urgent.

                          Azi am fost la tara si a trebuit sa fac cuiva loc sa iasa din curte si am lovit un cap de teava lasat pt gaze. A trecut cumva de bara, pe care a crapat-o putin si mi-a spart elementul inchidere bara din dreapta, o buna bucata cazand pe loc langa masina. nu pot estima cat de inalta era bara daca a trecut de bara cu suspensie stoc dar cand am avut o tentativa de a da inapoi, martorii mi-au zis s-o las asa si sa cobor si am ridicat-o mai multi ca sa nu rupa bara.
                          bref pe drumul de intoarcere s-a aprins martorul baterie. la destinatie am ridicat capota si am constatat lipsa curelei la alternator si tot atunci am observat ca nu mai mergea nici servodirectia. pompa ei e pe aceeasi curea? s-o fi rupt sau am indoit vreo fulie si a sarit? sa cumpar curelele direct si sa ma duc la service? sau cum sa fac? am un dci 70 cp euro4 din 2009 (ph2). multumesc mult pt rabdare !

                          Comment


                          • Are AC? Daca are AC atunci pompa e electrica. Si oricum daca alternatorul nu-ti incarca, pompa tot nu functioneaza. Deci remediaza problema curelei si problema pompei, cu siguranta se va rezolva de la sine.

                            Comment


                            • da, are AC. ce e de facut? sa cumpar kit sau doar cureaua de accesorii? trebuie s-o schimb si pe cea de distributie? masina face trei ani in iunie si are 55000
                              e posibil ca de la lovitura sa fi indoit vreo fulie si cureaua sa fi sarit?
                              Last edited by B997NDL; 8 April 2012, 20:55.

                              Comment


                              • Verifica starea fuliilor, apoi poti cumpara doar cureaua. Oricum la anul trebuie sa inlocuiesti ambele kituri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google