-Provenienta Motor K4M? Megane I Sau II?, Loganul Cu K4M Are Fulie Defazoare? logan 16v 105cp e5 Provenienta Motor K4M? Megane I Sau II?, Loganul Cu K4M Are Fulie Defazoare? - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 16v 105cp e5

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Provenienta Motor K4M? Megane I Sau II?, Loganul Cu K4M Are Fulie Defazoare?

logan 16v 105cp e5


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 10th October 2014   #21
einstein1984
Banned
 
Data inscrierii: 06-04-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : ----
Varsta: 32
Posturi: 5,117
Membru :
[Banned]
Implicit

Ei au introdus un punct forte, ca ajuta la demarajul si mersul motorului rece. ca piesa nu era de calitatea dorita, de asta e de vina Delphi.
einstein1984 e offline   Reply With Quote
Vechi 10th October 2014   #22
mariannn
Loganist de 5 stele
 
mariannn's Avatar
 
Data inscrierii: 11-05-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6
Varsta: 29
Posturi: 717
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

nu, alea fara distributie variabila...
__________________
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
mariannn e offline   Reply With Quote
Vechi 10th October 2014   #23
andri1940
Junior
 
andri1940's Avatar
 
Data inscrierii: 12-11-2010
Locatie: Pitesti
Motorizare : 1.4/ 1.6 16v
Posturi: 81
Membru :
[Junior]
Implicit

Intr-adevar calculatoarele, softul si cateva piese sunt diferite in fucntie de ani.

Pe Laguna1, Megane1 si Clio din anii aia, K4M 720 avea calculator Sirius 32N (perfect compatibil cu EMS3132 de pe Logan). Acceleratia e pe cablu. In functie de model, galeria de evacuare avea sau nu integrat precatalizator.

Pe Laguna2, K4M 710, acceleratia este controlata electronic (clapeta nu mai e pe cablu mecanic) si galeria de evacuare nu mai are precatalizator. Calculatorul este Sagem s2000. Motorul e similar cu ce se gaseste pe Logan Euro5 si Duster 1.6 16v. Intr-adevar, pe Dacia are 105 cp si pe Renault 107 cp, diferenta ma gandesc ca e din soft.
andri1940 e offline   Reply With Quote
Vechi 8th November 2014   #24
Atenza
Junior
 
Atenza's Avatar
 
Data inscrierii: 07-08-2009
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.6 mpi 16v
Varsta: 37
Posturi: 93
Membru :
[Junior]
Implicit

Acest motor e provenienta Nissan? Vorbeau unii prin targ de asa ceva. Ce parere aveti?
Atenza e offline   Reply With Quote
Vechi 10th November 2014   #25
einstein1984
Banned
 
Data inscrierii: 06-04-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : ----
Varsta: 32
Posturi: 5,117
Membru :
[Banned]
Implicit

Motorul e aparut inainte sa cumpere Renault actiuni nissan.
einstein1984 e offline   Reply With Quote
Vechi 10th November 2014   #26
mariannn
Loganist de 5 stele
 
mariannn's Avatar
 
Data inscrierii: 11-05-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6
Varsta: 29
Posturi: 717
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

si eu zic la fel;
este conceptie Renault, cred ca prin 1994-1995...
__________________
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
mariannn e offline   Reply With Quote
Vechi 4th January 2015   #27
dsign
Garaj Man
 
dsign's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2007
Locatie: Garaj
Motorizare : 1.6 MPI AGITAT
Varsta: 34
Posturi: 5,869
Membru :
[Garaj Man]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

@einstein, cum te pot contacta? Am de ridicat o problemuta la fileu, are legatura cu motoarele k4m
__________________
_
B 48 C U P - Ligheanul Agitat

dsign e offline   Reply With Quote
Vechi 6th July 2015   #28
ida01ro
Incepator
 
Data inscrierii: 15-03-2014
Locatie: Bacau
Motorizare : ,4
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de einstein1984 Vezi Post
Ei au introdus un punct forte, ca ajuta la demarajul si mersul motorului rece. ca piesa nu era de calitatea dorita, de asta e de vina Delphi.
corect, e o dezvoltare - ca mai toate cele - pe banii clientului

stii cumva daca se poate monta o fulie fixa in locul celei defazoare? Am avut atatea probleme cu defazoarea & costurile aferente ca sunt gata sa o cedez celui care mai sus cu cateva posturi dorea sa o schimbe pe cea fixa

Multumesc
ida01ro e offline   Reply With Quote
Vechi 6th July 2015   #29
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,172
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

K4M 696 Hi flex are fulie defazoare?
Nu prea stiu ce-i aia dar daca tot e topic incerc sa aflu.

Last edited by Archangel80; 6th July 2015 at 23:35.
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th July 2015   #30
t0rquemada
Loganist de 5 stele
 
t0rquemada's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0,9TCe
Posturi: 4,747
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Adică tu nu īți cunoști mașina și implicit motorul, super...
__________________

Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cānd nu ai toate datele) e sport național.
t0rquemada e offline   Reply With Quote
Vechi 6th July 2015   #31
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,172
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ce comic esti. Esti tare iubit de prieteni este? Crezi ca daca stiam mai pierdeam vremea pe forum. Du-te si plimba cercul in alta parte daca te plictisesti.

Stie cineva? Chiar sunt curios.

Last edited by Archangel80; 6th July 2015 at 23:44.
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi 7th July 2015   #32
mariannn
Loganist de 5 stele
 
mariannn's Avatar
 
Data inscrierii: 11-05-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6
Varsta: 29
Posturi: 717
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

din cate am inteles de pe acest topic, noci cei cu k4m-f696 nu avem fulie defazoare. daca am fi avut fulie defazoare, am fi avut 115cp nu doar 105....
__________________
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
mariannn e offline   Reply With Quote
Vechi 7th July 2015   #33
skd_ozenel
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 11-07-2008
Locatie: bucuresti
Motorizare : H4
Varsta: 34
Posturi: 1,822
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Archangel80 Vezi Post
K4M 696 Hi flex are fulie defazoare?
Nu prea stiu ce-i aia dar daca tot e topic incerc sa aflu.
asta e motorul de pe masina ta?
skd_ozenel e offline   Reply With Quote
Vechi 7th July 2015   #34
dsign
Garaj Man
 
dsign's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2007
Locatie: Garaj
Motorizare : 1.6 MPI AGITAT
Varsta: 34
Posturi: 5,869
Membru :
[Garaj Man]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

FlexiFuel nu are fulie defazoare.

Are doar o electronica idioata, facuta de niste asa-zisi ingineri, pe genunchi.
Ii respect pe cei cativa care chiar sunt pasionati si stiu bine ce fac acolo, la cercetare/dezvoltare, insa calibrarile pe 1.6 16v E5 sunt un mare esec.

Am acasa Dusterul si Loganul echipate cu 1.6 16v E5 si stiu ce zic. Le fac amandurora conversie la E4 cu clapeta de aer mecanica, iar Loganului ii pun direct K4M845 de 133CP
__________________
_
B 48 C U P - Ligheanul Agitat

dsign e offline   Reply With Quote
Vechi 7th July 2015   #35
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,172
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de skd_ozenel Vezi Post
asta e motorul de pe masina ta?
Da. Functioneaza si pe benzina si pe bioethanol E85. Numai ca nu gasesc nicaieri bioethanol....

dsign....electronica e luata de pe Renault. Ma indoiesc ca e idioata.

Last edited by Archangel80; 7th July 2015 at 16:25.
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi 8th July 2015   #36
skd_ozenel
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 11-07-2008
Locatie: bucuresti
Motorizare : H4
Varsta: 34
Posturi: 1,822
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Dsign cam are dreptate, clapeta electronica de dacia parca zici ca e facuta de papuasi.au fost niste tentative de remediere din soft dar fara efect.
Nu ai defazor. Din cate stiu niciun k4m de pe dacia nu a avut/nu are defazor.
Am mers la un moment dat cu laguna 3 cu k4m. Alta viata. Il simteai cum trage si la 130.

Last edited by skd_ozenel; 8th July 2015 at 07:27.
skd_ozenel e offline   Reply With Quote
Vechi 8th July 2015   #37
mariannn
Loganist de 5 stele
 
mariannn's Avatar
 
Data inscrierii: 11-05-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6
Varsta: 29
Posturi: 717
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

personal nu pot spune ca e praf ca doar sunt sofer amator.
merge, porneste, are unele fitze dar nu ma derajeaza asa foc.
skd_ozenel, ce a ta nu trage dupa 130?
__________________
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
mariannn e offline   Reply With Quote
Vechi 8th July 2015   #38
dsign
Garaj Man
 
dsign's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2007
Locatie: Garaj
Motorizare : 1.6 MPI AGITAT
Varsta: 34
Posturi: 5,869
Membru :
[Garaj Man]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Archangel80 Vezi Post
dsign....electronica e luata de pe Renault. Ma indoiesc ca e idioata.
Iarta-mi intrebarea, dar cam atat stii tu despre masini?

Daca-mi permiti, stii sa-mi spui cu exactitate de la ce Renault este "luata" electronica?

Exact, nu stii, pentru ca aceasta combinatie nefericita de K4M cu clapeta acceleratie electrica, norma Euro5, fara distributie variabila, instalatie electrica fara CAN nu o s-o gasesti pe nici un Renault, poate doar pe Renault Logan. Si unde au fost dezvoltate softurile? Exact: la Dacia/Renault, la Titu/Pitesti

Tu ce parere ai, ca electronica asta se gaseste pe un raft pentru un model anume, se ia de pe raft si se arunca in suruburi pe un alt model? In spatele unei conversii de genul asta sunt sute de ore de calcule, de teste, sunt implicati o multime de oameni. Se tine cont de parametri de care n-ai auzit si cel mai probabil nu vei auzi vreodata in viata (nu te simti jignit, nu asta este intentia mea, pur si simplu asa stau lucrurile)

Doar ca acel sef de proiect a fost fumat/beat cand a aprobat asa ceva. Zi de zi imi maninca nervii, imi vine tot mai mult sa renunt la micile artificii pe care le am in plan si sa montez 133-ul asa cum e acum ! Nu e posibil sa rada orice 1.4 si 1.2 de un 1.6 16v in primele 3 trepte.
__________________
_
B 48 C U P - Ligheanul Agitat

dsign e offline   Reply With Quote
Vechi 8th July 2015   #39
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,172
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

skd_ozenel...ai ceva probleme cu masina inseamna. Pai acolo isi arata muschii cel mai mult. Mergi cu a3a pana in 100, a4a pana in 150 si a5a mai tarziu. Sa vezi ce trage. Eu sunt foarte multumit de motor e chiar ok. Bine daca vrei depasiri cu a5a la 60km/h normal ca nu trage.
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi 8th July 2015   #40
mariannn
Loganist de 5 stele
 
mariannn's Avatar
 
Data inscrierii: 11-05-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6
Varsta: 29
Posturi: 717
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Icon7

Citat:
Original a fost postat de dsign Vezi Post
Si unde au fost dezvoltate softurile? Exact: la Dacia/Renault, la Titu/Pitesti
nici nu conteaza prea mult si nici ca are legatura cu topicul dar,
nu cumva softurile au fost dezvoltate prin cacapitala? ca la Titu ar fi "laboratorul de incercari distructive"

sustin ideea ca softul e conceput prin Bucuresti pe bd.Preciziei sau bd.Expozitiei, pentru ca acum vreo 3-4luni imi intrase febra cruisecontrolului nativ din ECU V42, si din intrebari in intrebari, am pus toti greii electronisti de pe forum pe roate...ba mai mult, pe alta pista, din vorba in vorba, prietenul unui prieten care cunoaste pe unu, lucreaza programator la Renault...entry level, ca asa le e obiceiu renaultistilor, recruteaza tineri programatori cu salarii decente, ii propulseaza spre viitor...
cert e ca cruisecontrolul nativ din V42, pentru varianta Logan, nu exista dpdv soft.

Citat:
Original a fost postat de dsign Vezi Post
Nu e posibil sa rada orice 1.4 si 1.2 de un 1.6 16v in primele 3 trepte.
nu-i vinovata cutia de viteze pentru acest lucru? alessandro facuse salata de cutii de viteze...

on topic, ca si concluzie personala: K4M, este un proiect vechi de motor, imbunatatit in permanenta, de mai multe cercuri de specialisti.
__________________
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

Last edited by mariannn; 8th July 2015 at 10:10. Motiv: Automerged Doublepost
mariannn e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
fulie defazoare logan 1.6 16v, motor k4m, provenienta motor k4m de pe logan

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 17:22.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google