Punte Spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    a fost un lot de loganuri cu probleme la puntea spate, la uzina se stie de problema asta dar se merge inchis....
    ei motivau ca din cauza profilului puntii, in H deformabil (un pic prea deformabil dupa parerea mea) apare acest fenomen la incarcare mare pe spate si rularea pe drum deteriorat ( adica n-au voie sa ruleze in Romania )

    Comment


    • #32
      Originally posted by FAN LOGAN View Post
      cand au ajuns la frana spate nu tine deloc,au scoso afara sa se uite la ea,cand au vaz ca rotile nu sunt drepte,sunt putin intrate inauntru partea de sus.
      totusi nu asa sunt toate rotile spate la orice logan? nu stiu in romana cum ii zice, dar in engleza e negative camber.

      fa o poza la masina fix din spate, cu camera pusa jos (sa fie vizibile ambele roti). posibil sa exagereze aia de la itp (vor spaga) si problema ta sa fie repartitorul, sabotii, etc.
      internal combustionizer

      Comment


      • #33
        Maine am sa revin cu o poza,am fost cu ea la 3 service-uri si toti mi-au spus ca puntea este de vina

        Comment


        • #34
          Negative camber = unghi de cadere negativ.

          @Fan logan, ce vrei sa facem, sa-ti verificam geometria noi, pe net? Fuguta la standul de geometrie computerizata, daca ala spune ca e stramba, n-ai altceva de facut decat sa schimbi puntea.
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • #35

            O poza
            Am fost cu ea si mia zpus ca e stramba!

            Comment


            • #36
              @FAN LOGAN
              Pana la urma crezi ca se va pronunta cineva in legatura cu faptul ca e sau nu puntea stramba doar privind niste poze.Daca 3 service-uri ti-au spus acelasi lucru,atunci cauta si rezolva treaba, altfel iti expira ITP-ul si ai sa o duci pa platforma la revizie.Spor la treaba.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #37
                din poza par putin mai cracanate, dar nu poti sti exact cat de grav e, decat dupa ce ajungi la un service, cum au zis colegii.
                internal combustionizer

                Comment


                • #38
                  O poza pe teren mai bombardat nu faceai si tu ? Pune masina pe drept naibii si fa-i o poza ca lumea, Parca va costa sa fecti poze.

                  Du masina la geometrie cum ti-am zis, ia fisa de acolo, scaneaz-o si arata-ne si noua.

                  Trebuie sa vedem daca sunt cracanate egal, daca e doar una, daca are convergenta stricata, daca are caderea stricata, etc. Cu anumite chestii poti trece ITP-ul, cu altele nu.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    ai motiv sa urci sus o punte de van cu tot cu tamburii aia fortzosi

                    Comment


                    • #40
                      punte spate logan

                      Buna tuturor am si eu o problema la masina va anunt k este un logan berlina din 2006 pe benzina . problema sta in felul urmator : am avut un mic accident cu ea si am lovit lateral cu partea stanga un fier beton iesit dintr un canal si am ajuns intr un sant , dupa ce am scos masina am observat k imi fuge spatele stanga-dreapta. dupa ce am ajuns aksa am ridicat masina si m am uitat la punte si la roti si nu se vede mare branza . in sensul k o bucsa de pe partea stanga este deplasata vreo 5 mm si ca rezultat roata spate stanga nu merge pe aceeasi linie cu cea din fata . ce imi recomandati . multumesc anticipat

                      Comment


                      • #41
                        O vizita la un stand de control al directiei; acolo vei afla cat de mare e abaterea si ce e de facut in continuare; mi se parea a fi primul pas ce trebuie facut.
                        Ceva in genul asta;
                        Attached Files
                        Last edited by IancuMIC; 23 January 2013, 21:35.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #42
                          multumesc pentru sfat
                          diferenta de pe partea dreapta fata decea din stanga este de vreo 3 cm
                          pe lungime
                          maine o sa revin si cu cv poze sa va dati seama mai bn despre ce este vorba

                          Comment


                          • #43
                            aceasta bucsa ati schimbat o careva ?
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              salutare tuturor

                              in consecinta,daca pun punte mare cu arcuri cu tot,cu abs,pe berlina care e tot cu abs,ar merge sau ar fi probleme

                              Comment


                              • #45
                                legat de punti strambe, a masurat cineva ampatamentul? eu de exemplu am diferenta de 1cm. stanga mai mult decat dreapta. si scuze daca se ia cineva de mine ca am mai postat pe un topic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google