Raspuns RAR Privind Foliile Pe Geamuri, Becurile Xenon Si Schimbarea Culorii Autoturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    >>>

    1.Scuzele de rigoare. Folia mea este de 70-80% fata si 5-35% spate. Asa scie pe timbru.
    2. RAR = Registru auto Roman (ei se ocupa doar de autorizatii etc)
    3. ARR = Autoritatea rutiera Romana (singuri care au drept sa verifice masina de la a la z inclusiv tiruri si autovehicule; folii, tobe, modificari faruri etc.
    4. Politia rutiera nu are voie sa retina talon sau sa dea amenda pentru folii, toba, faruri decat insotiti de cei de la ARR (nu RAR).

    5. o zi buna la toata lumea :P
    Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

    Comment


    • #32
      Aveam de gand sa-mi pun si eu folie dar din cate am citit cred ca renunt la aceasta idee,nu de alta dar nu vreau sa ma cert cu gaborii. Cer totusi un sfat:merita sa-mi pun folie sau nu?tinand cont de "pretentiile"militienilor si de atat de controversata omologare.
      Multumesc.
      O viata avem Români si o cinste!Desteptati-va ca am dormit destul!

      Comment


      • #33
        No daca aici merge treaba pe auzite si pe afirmatii de la "un sef de service" si din telefoane la RAR si toata lumea stie ca...
        Atunci si eu stiam ca: in fata se poate monta folie cu transparenta de minimum 73%, exceptand masinile care au deja o tenta din fabrica.
        Si eu am fost la RAR sa intreb si mi s-a spus ca asa e, dar in cazul loganului nu se accepta fiindca este cu tenta din fabrica si foliile la care majoritatea firmelor au autorizatie cele mai transparente sunt de 73% la care se adauga si tenta standard a geamului lateral fata care astfel cu folia montata deja depaseste valoarea admisa. Deci uite asa...
        Mi-a mai zis omu ca nu toate punctele de control trafic al RAR au aparat mobil care masoara transparenta foliilor, asa ca mergand pe cele cunoscute (tenta din fabrica de 18% parca la logan si cea mai transparenta folie omologata in cele mai multe cazuri de ei, de 73% sunt nelegale), amendeaza...
        Aceeasi treaba mi s-a spus si cand am sunat la firma care monteaza folii din oras.
        Ca solutie mi s-a oferit cea care are montat si dsign pe duster. Ziceau ca folie de genu si pe parbriz imi monteaza. Se va vedea tot ce este pe bancheta, dar nu-mi vor afecta ochii aia albastri si foarte frumosi razele hiper super ultra colorate a soarelui.
        Am decis sa iau ochelari de soare cu protectie UV, am scapat mai ieftin

        Comment


        • #34
          Originally posted by Nicosianu View Post
          1.Scuzele de rigoare. Folia mea este de 70-80% fata si 5-35% spate. Asa scie pe timbru.
          2. RAR = Registru auto Roman (ei se ocupa doar de autorizatii etc)
          3. ARR = Autoritatea rutiera Romana (singuri care au drept sa verifice masina de la a la z inclusiv tiruri si autovehicule; folii, tobe, modificari faruri etc.
          4. Politia rutiera nu are voie sa retina talon sau sa dea amenda pentru folii, toba, faruri decat insotiti de cei de la ARR (nu RAR).

          5. o zi buna la toata lumea :P
          Total gresit ARR are competenta numai la TARNSPORT RUTIER, MARFA SI CALATORI.Verifica :Licenta de executie,Licenta de transport,Diagrame si carduri aparate tahograf.ARR nu are nici o competenta pe tehnic.De partea tehnica si securitate in transporturi rutiere,atat civile cat si militare,se ocupa RAR.Deci Politia este insotita de RAR, atunci cand se fac cotroale tehnice,in trafic si nu numai, la autovehicule si vehicule rutiere.RAR are si el mai multe compartimente,dar ce ne intereseaza pe noi este aici http://www.rarom.ro/RO/article--I.T.....N.V.--53.html Cred ca acum esti lamurit .
          Last edited by dan.gutu; 24 March 2011, 12:01.
          LOGAN--> <--TOYOTA

          Comment


          • #35
            Originally posted by dan.gutu View Post
            Si eu sunt curios .Este 100% baliverna.
            daca cititi punctul 3 de la primul post o sa vedeti ca se accepta montare ulterioara a altor sisteme de iluminare cu conditia sa fie montat in centru autorizat.
            la mecaplast eu am de gand sa schimb doar becurile nu si farurile. kitul xenon va fi montat pe farurile originale. cand se va intampla asta (aproape sigur spre sfarsitul lunii viitoare) o sa postez aici toata documentatia care imi va fi inmanata de cei de acolo.
            Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

            Comment


            • #36
              ca sa nu va mai certati pe tema ARR si RAR intrati aici si cititi. Pt o dpcumentare aprofundata studiati cat mai multe informatii de pe aceste site-uri http://www.arr.ro/doc_2_despre-arr_pg_0.htm

              Comment


              • #37
                Originally posted by razvan05 View Post
                daca cititi punctul 3 de la primul post o sa vedeti ca se accepta montare ulterioara a altor sisteme de iluminare cu conditia sa fie montat in centru autorizat.
                la mecaplast eu am de gand sa schimb doar becurile nu si farurile. kitul xenon va fi montat pe farurile originale. cand se va intampla asta (aproape sigur spre sfarsitul lunii viitoare) o sa postez aici toata documentatia care imi va fi inmanata de cei de acolo.
                ))))))))
                deci o sa fii iinca unul care ne orbeste cu xenon in faruri fara lupe ,si o sa mai si crezi ca esti legal ?
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #38
                  hai sa fiu primul care face off topic.
                  se pare ca eu o sa deranjez lumea cu xenon fara lupa. dar este in service autorizat.
                  dumneavoastra deranjati cu xenon in faruri neomologate, montate de un cunoscut si fara instalatie de spalare a farurilor. scorul este de 3 - 1 impotriva dumneavoastra. hai sa nu ne certam pe tema asta sa dam mana ca suntem vrem nu vrem colegi si ar trebui sa ne ajutam nu sa ne punem bete in roate.
                  Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                  Comment


                  • #39
                    Pai tocmai de aia, ca suntem colegi si vrem sa ne ajutam, noi iti spunem sa nu te imbeti cu apa rece...

                    Pana nu ai in mana o hartie precum cea de la folii, in care scrie clar marca si tipul instalatiei, a balasturilor si a becurilor, datele firmei montatoare si datele masinii pe care s-au montat echipamentele mentionate, vei merge ilegal...

                    Ceea ce nu cred ca vei obtine prea curand


                    Iar despre xenon in farurile originale, iti zice fratele tau care le-a incercat pe toate pana acum : n-o sa ai faza lunga adevarata, adica n-o sa vezi mai mult decat vezi cu scurta, vei primi carne cu nemiluita, flashuri, claxoane, avarii, si te vei abona la un vanzator de becuri H4 bixenon, pentru ca au prostul obicei sa se cam strice...

                    Varianta care pana acum e cea mai buna, este instalatia aia cu lupa, de care avem mai mult aici, insa dupa un timp cedeaza si aia, cedeaza reflectorul din spatele lupei, cade cromul de pe el. Si legal tot nu esti, ca nu ai autoleveling si stropitoare.
                    Last edited by dsign; 24 March 2011, 17:25.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by razvan05 View Post
                      daca cititi punctul 3 de la primul post o sa vedeti ca se accepta montare ulterioara a altor sisteme de iluminare cu conditia sa fie montat in centru autorizat.
                      la mecaplast eu am de gand sa schimb doar becurile nu si farurile. kitul xenon va fi montat pe farurile originale. cand se va intampla asta (aproape sigur spre sfarsitul lunii viitoare) o sa postez aici toata documentatia care imi va fi inmanata de cei de acolo.
                      Inlocuirea farurilor initiale cu altele cu surse de lumina cu descarcare in gaz (tip Xenon) este acceptata numai daca vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, asa dupa cum producatorul acestuia a prevazut in fabricatia curenta pentru respectivul tip de vehicul: faruri, surse de lumina cu descarcare in gaz, dispozitivul care declanseaza arcul electric (ignitor) si cel care stabilizeaza curentul electric (ballast), sistemul automat de reglaj în func?ie de sarcin?, spalator. Daca aceste componente sunt cele originale, pe care producatorul le monteaza in fabricatia curenta, acestea trebuie montate in ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului in Romania, fapt dovedit prin emiterea unei adrese in care se enumera elementele montate si se mentioneaza ca acestea sunt originale (de prim montaj). Ai vazut tu Logan cu xenon din fabrica,care sa aiba baleiaj si spalator ? Ai facut trimitere la punctul 3,dar ai citit numai ce iti convine ? Eu nu zic sa nu pui,30%,poate si mai mult, au asa ceva,dar sunt montate ilegal,dar daca vrei sa ai xenon si folie neagra pe fata,trebuie sa risti .
                      Last edited by dan.gutu; 24 March 2011, 21:38.
                      LOGAN--> <--TOYOTA

                      Comment


                      • #41
                        razvan05: nu te mai contrazice atat. Xenonul ala... montat la mama firmei din Ploiesti n-o sa fie legal. Punct. Pun pariu ca nici macar lupa nu-ti pun... d-apoi instalatie de reglaj automat in functie de incarcarea masinii + spalatoare. Ca sa-ti ia ochii si banii ti-au spus ca e totul legal. Normal... doar n-o sa-ti fi zis: "nu, nu este legal, il montam pe raspunderea dvs" ca le tranteai telefonul in nas nu? Nu au cum sa-ti dea o autorizatie agreata Rar(si legala = sa valoreze ceva in ochii politistului) pt. ca RAR nu a autorizat niciun service pentru montaj xenon pe Logan. Sa nu mai vorbim de trecut instalatia in cartea de identitate.
                        Nu consider ca ne certam... baietzii ti-au zis adevarul, daca te deranjeaza sau doreai sa fi mintit ca sunt legale e problema ta. Daca o sa dai de un politai pus pe amenzi o sa-ti ia talonul + amenda si te va trimite la RAR... unde daca te vei duce tot cu xenoanele n-o sa-ti primesti talonul inapoi.

                        Comment


                        • #42
                          Deci pana la urma, trecand peste discutia despre xenon, folia pe fata mai este legala sau nu? Ca sa stiu daca o mai tin sau o dau jos.
                          Renault Megane 2 2007 Privilege
                          1.5 dci 126 CP

                          Comment


                          • #43
                            citeste postul 1
                            Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                            Comment


                            • #44
                              skorpio_bog: daca o ai montata legal si ai certificat de omologare pe ea, tine-o acolo linistit. Eu asa o am, 73% transparenta pe fata si 5% pe geamurile spate + luneta montata in 2005 la Llumar. Nu m-a intrebat nimeni de sanatate si chiar daca se cramponeaza vreun politist de ea, il linistesc repede cu omologarea + timbrul pe fiecare geam. ITP facut acum o luna fara probleme... doar mi-au scanat omologarea. Oricum... la transparenta legala, pe fata nici ca se observa ca ai folie ).

                              Comment


                              • #45
                                pai la fel am si eu, 5% pe spate si luneta, 73% pe fata. Am cele 2 foi cu certificatul de garantie pt folii in torpedou, iar pe geamuri am timbrul ala de la ei cu Llumar etc. Insa am tot citit povesti ca nu mai e voie cu folie pe fata deloc, nici cu cea de 73, ca la ITP iti verifica geamurile si pe fata nu o sa iasa, ca geamurile au si ele ceva opacitate din fabrica si impreuna cu folia de 73 nu se incadreaza legal, etc. De aceea am intrebat, ca vroiam sa fiu sigur. La vara trebuie sa fac si eu ITP-ul si vroiam sa stiu daca ma duc cu incredere sau o dau jos inainte. Mai era o varianta: dupa cum ai zis si tu, nu se vede diferenta la geam cu folie de 73 sau fara si puteam sa dau jos timbrul Llumar de pe geamul din fata, astfel incat sa nu se vada ca am folie.
                                Renault Megane 2 2007 Privilege
                                1.5 dci 126 CP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google