Reclamatii Catre Dealeri sau Vocea Clientului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by sadicu View Post
    Evident. Dar și ei procedează așa deoarece le merge și pe roman nu-l interesează atâta timp cât e "gratis". Ba mai și lasă șpagă "sa fie bine că sa nu fie rău"
    spagi prin reprezentantele Dacia-Renault eu n-am auzit ... La mine in oras astia nici nu stiu ce e aia, oamenii lucreaza atent frumos, ti-e si rusine sa pleci asa fara sa nu dai si tu o cola macar ...

    Comment


    • #17
      Loganul meu (1.5 dci 75 cp din nov 2015) are 36000 km si in afara de o problema la MediaNav, a fost totul ok. sper sa nu fie probleme la ambreiaj cum se spune...

      Comment


      • #18
        de probleme la ambreiaj se plang in principal cei care au noua cutie robotizata Easy-R, pe cand tu ai cutie manuala

        Comment


        • #19
          Da, dar am mai văzut unii se plâng ca după un timp la plecare de pe loc, sa mai face cu trepidații... Gen ca placa de ambreiaj e dintr-un material mai slab... Sau poate placa de presiune... Voi vedea cu timpul. Până acum a fost ok.

          Comment


          • #20
            Am fost eu cu masina in service de vreo 7-8 ori in perioada de garantie cu aceeasi problmea la masina . Nu ti se da nici un document dupa ce reparatia este facuta, nu se trece nimic in cartea de service . Am fost la Dacoserv Militari si la Serus de pe Bul Timisoara .
            M-am certat un pic cu ei inclusiv cu cei de la Vocea Clientului - la fel nu ti se va da nici un document la mana pentru ca exista in calculator ... la ei - doar un ordin de reparatie la inceput cand duci masina uneori nici ala ( in cazul meu inca nu au rezolvat )
            Am facut reclamatie la OPC atat pe Bucuresti cat si la Pitesti = ambi mi-au cerut documentele care sa ateste ca eu am fost in service de 8 ori cu aceeasi problema si incapabili nu au fost in stare sa rezolve .
            Acum vreau sa-i dau in judecata - ce credeti ca-mi cere avocatul ... documentele care sa ateste iesirea si intrarea in service a masinii si operatiunile care s-au facut la masina.
            Mai incerc inca o data luni cu masina la service - m-au chemat cu ea desi a iesit din garantie - apoi ma duc in audienta la directorul OPC , astfel incat sa primesc documentele si sa-i dau in judecata pe samsarii de la Dacia .

            Originally posted by sebibv View Post
            Pai atunci ANPC... Cred ca am dreptul sa stiu ce schimba...
            am facut eu reclamatie la ANPC - Unul din comisarii lor de pe Bucuresti m-a sunat sa-mi zica ca nu are cum sa verifice pentru ca nu are atasate documentele care sa ateste iesirea si intrarea in service - i=am explicat ca eu pe langa faptul ca nu mi-au reparat masina in 5 vizite la service am reclamat si ca nu mi s-a dat nici un document ...
            al doilea comisar de pe Arges - mi-a recomandat sa fac eu pe banii mei o analiza a masinii la un institut de prin Pitesti ... au taraganat reclamatia 3 luni timp in care s-au rugat, efectiv de cei de la Dacia sa rezolve problema...
            Abia dupa o vizita le seful lor lucrurile au inceput usor sa se miste ...
            in concluzie nici cu ANPC/OPC nu faci nimic - singura alternativa este sa faci scandal sa ti se dea actele de intrare -iesire in service ( cumva le obtii , ori prin scandal ori prin ANPC =scrii in reclamatie ca soliciti documentele de intrare -iesire service si operatiunile care au fost efectuate la masinia ) si impreuna cu astea te duci frumos si dai samsarii de la Dacia in judecata !
            Last edited by bobogeiu; 2 November 2017, 10:33. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              ma gindesc ca ai putea incerca cu filmarile facute de camerele exterioare si interioare ale service-ului frecventat.
              nu stiu sub ce pretext s-ar putea cere astea "pe persoana fizica" da' ar putea fi o alternativa la "nu-i adevarat, n-a fost dom'le aci, n-avem hirtii, n-avem intrarea asta, maninca $^%#&".
              intreaba-ti avocatul, zi-le alora de la opc... tre' sa fie unu` istet care sa stie unde si cum sa "apese" pentru inregistrarile alea.

              Comment


              • #22
                Dupa cum ziceam, ce te incalzeste ca apar inregistrari electronice? Alea sunt proprietatea Dacia, nu ale clientului.
                Dacia nu are niciun interes sa iti dea acele date pentru a putea sa o dai in judecata.
                In epoca cand incepe sa se renunte la hartie, pericolul pentru persoanele fizice e ca s-ar putea sa nu isi mai apere drepturile fara ajutorul administratorilor acelor servere care contin informatie.
                Nu stiu ce tara vrea sa introduca si cartea de identitate electronica. Pai poti sa dispari ca identitate, daca vrea statul sa faca un abuz, nu?

                Verba volant, scripta manent!
                Last edited by mr.K; 2 November 2017, 21:22.

                Comment


                • #23
                  Unii nici nu stiu sa vorbeasca.

                  Frate, la receptioner ai lasat masina, de acolo o iei ! Cu documente de intrare-iesire, cu carnet completat, cu tot. Daca receptionerul e batut in cap, mergi mai departe la seful de atelier, si mai departe la seful unitatii, samd. Nu pleci de acolo fara hartii.

                  Pe tot parcursul sederii in service, trebuie sa vorbesti calm, fara sa ridici tonul si sa explici frumos de ce te afli acolo.

                  La mine in receptie (nu lucrez la Dacia) majoritatea oamenilor, chiar daca au probleme cu masinile, intra zambind, ne salutam ca si cand am fi vechi prieteni.
                  Am fost intr-o dimineata la Dacia cu masina unui client de-al meu : 9 din 10 oameni intrau in receptie pusi pe scandal.
                  Pai nu asa fratilor. Oricat de calm si amabil ai fi, la un moment dat ti se urca la tample si ti-l f&ti in gura pe ala care face pe seful, care considera ca te-a cumparat impreuna cu masina.

                  Acum, mai tine si de pregatirea celor din receptie. Ca daca sunt tampiti si nu stiu sa se faca intelesi...
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Asa credeam si eu ca sunt oamenii de vina si ca merg cu chef de scandal, pana când am patit-o pe pielea mea, pentru defecte la masina, clientul este de vina, o fi vreo directiva de la Renault/Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Exact. Ii educa Dacia pe cei de la receptie sa aiba un stil ironic, atotstiutor.
                      Clientul e un prost care habar nu are nimic legat de masina lui si manifestarile forashului, de parca masina e condusa de anajatii Dacia zi de zi, nu de client.
                      Si un sulica din spatele tejghelei iti spune dintro privire aruncata prin vitrina reprezentantei, ca e normal ce ai la masina, asa face toate.

                      Poate clientii de la Subaru au mai multi bani, de aici zambetul indiferent ca li s-a bulit masina, astia de au Dacia nu-s miliardari de obicei, drumul la reprezentanta inseamna lipsa de la locul de munca unde nu ocupa o functie inalta, tot de obicei, deci nervii apar imediat cand clientul e luat la misto de catre un dorel angajat Dacia.
                      Cand clientul da dovada ca nu e venit cu vaca si stie cate ceva despre masini, atitudinea lui dorel se schimba.
                      Iar vocea clientului e un fel de colegiul medicilor care mangaie pe crestet doctorii care fac malpraxis.

                      Acte cat mai multe de obtinut si dupa aia incep sa se miste treburile, odata ce apelezi la forte externe Dacia.
                      Last edited by mr.K; 3 November 2017, 10:25.

                      Comment


                      • #26
                        @aris86, depinde de situatie. In general, oamenii ce vin in service expun problema dar deja au si rezolvarea in minte iar daca primesc alt raspuns decat cel cu care a venit la purtator iese scandal.

                        Referitor la reparatiile pe garantie (si in general): cand lasi masina in service semnezi o fisa de intrare in service (unde ei scriu ce reclami tu, adica pentru ce lasi masina) iar cand iesi cu ea din service primesti un duplicat (in plus, apar lucrarile intreprinse la masina). Si in plus mai primesti si devizul de lucrari si factura aferenta (daca este cazul). Eu am primit de fiecare data un astfel de document (si pe garantie la L1 si in post garantie ...)

                        Mi se pare cel putin ciudat ca macar acest document sa nu-l elibereze.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • #27
                          nu prea am primit fise de reparatie si nici de intrare, cateodata, au preferat sa remedieze singuri fara sa mai informeze uzina.

                          Comment


                          • #28
                            Deci ai plecat cu masina de acolo fara sa primesti/ceri un document, macar banala fisa de intrare in service, care sa ateste ca ai fost acolo cu masina?

                            Eu nu cred ca am plecat din vreun service (reprezentanta sau normal, dar service legal) fara sa primesc macar documentul care atesta ca am lasat masina in service.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • #29
                              Daca interventia e pe garantie, se preia direct, fara fisa de interventie, dar mie mi-au completat in carnetul de garantie..ca nu avea nimic pentru ca "asa fac toate" e partea a doua, dar apoi le-am scos ochii a doua oara. Aveam probleme la pornire la 1.2 si a doua au facut update de soft, pe limbajul lor actualizare parametri injectie, desi prima oara cand le-am mentionat NU IMPUS, se faceau ca ploua..

                              Comment


                              • #30
                                Deci imi zici ca lasi masina acolo fara niciun document, doar asa ca e pe garantie? Nu se verifica daca masina are lovituri, care e nivelul de combustibil, daca are pachetul legislativ, roata de rezerva?

                                Pai in cazul asta e vina clientului. Eu n-as lasa masina asa fara niciun document in service.

                                Dar in fine, suntem offtopic. Sa revenim la subiect.
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google