Recomandare 1.2 Tce Vs 1.5 Dci 90cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Toata dreptatea din lume tio dau tie . Sa sti ca nici benzina nu e cine stie ce , eu bag de la petrom cea mai ieftina benzina pentru ca e acelasi lucru 95 cu 98 (sau asa mi se pare mie) si nu se merita diferenta de pret . Este prematur sa vorbim despre fiabilitatea noilor motoare , dar fratimiu lucreaza la agricola pe un dci ph1 de distributii si are peste 200mii km si nu are probleme la motor si baga de la rompetrol unde e cea mai proasta motorina .

    Comment


    • #17
      Momentan detin si un Ph1 1.4 mpi si sincer , consumul e destul de mare pentru ceea ce voi face eu cu masina , si nu mai pun la socoteala ca nu am Ac , dokker-ul va avea , deci un consumator in plus.In afara de activitatea de curierat , voi face si cam saptamanal un drum Galati - Bucuresti , de unde ma voi intoarce cu masina plina de marfa , si ma gandesc cum va face fata atunci motorul de 1.6 .
      Ma mai gandeam la faza cu 1.2 tce si Gpl , dar la masina care am vazut-o in showroom , mi s-sa parut sau are roata de rezerva sub masina? E indicat sa pun acolo butelia?Pentru ca in compartimentul marfa nu o pot pune.

      Comment


      • #18
        Parerea mea este sa mergi pe dci. Daca ai drumuri mixte dci-ul este perfect atat la consum cat si la putere, cuplu.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Cat timp il vei conduce corect (accelerari line si turatie corespunzatoare cand e rece motorul) si mentinut in turatie de cuplu maxim dupa ce ai schimbat treapta superioara (la dci-ul de 85cp de ex trebuie sa schimbi undeva la 2700-3000rpm ca sa "pici" intre 1900-2300). Va rula doar prin oras deci reviziile la 10k km (1/2 din intervalul standard conform cartii de service) si trebuie folosita motorina buna (nu intru in detalii despre tipul ei si producatorul pentru ca se pot isca polemici dar altul este sunetul motorului utilizand motorina cu cifra cetanica, cel putin pe hartie, de 55 in loc de 49/51 cat au celelalte).
          Cam asta iti pot recomanda in materie de diesel.

          Comment


          • #20
            Mda sa zicem rulajul va fi ceva combinat , cam un 6-700 km in oras plus vrei 5-600 in afara , cat are un drum de bucuresti , deci pana la urma am gresit , nu va fi preponderent urban , cat fac in urban o saptamana , voi face intr-o zi extraurban.
            Cum e cu incalzirea iarna la Dci , ca la TDCI de la ford mori de frig pana se incalzeste motorul , mai ales daca o lasi la relanti nici intr-o ora nu da caldura daca e ger afara , spre deosebire de Mpi care face repede caldura

            Comment


            • #21
              niciun dci nu face caldura repede
              dupa cum ai expus problema poti merge pe un dci fara probleme, modul de condus sa fie potrivit unui diesel
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #22
                La iarna pui carton pe partea de sus a grilei ca sa se incalzeasca motorul mai repede + pentru a-si pastra temperatura calduta mai mult timp atunci cand opresti motorul pe ger. Valabil pentru dCi.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #23
                  Originally posted by alexgame View Post
                  .
                  Ma mai gandeam la faza cu 1.2 tce si Gpl , dar la masina care am vazut-o in showroom , mi s-sa parut sau are roata de rezerva sub masina? E indicat sa pun acolo butelia?Pentru ca in compartimentul marfa nu o pot pune.
                  Da, se poate pune acolo; la multe solenze/supernove/masini straine s-au pus buteliile in exterior, nu ar fi asta o piedica.
                  "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                  Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                  Comment


                  • #24
                    da , merge si faza cu cartonul la grila , dar e cam urat estetic.Cred ca pana la urma am sa raman la motorul de 1.5 90 CP.Pentru asta tind sa optez pentru scaunele incalzite , mai ales ca nu sunt scumpe ca optiune.A testat cineva iarna asta scaunele incalzite?Din cate am vazut nu au mai multe trepte de putere , ma gandesc ar compensa cat de cat incalzirea greoaie a motorului?Si apropo e vorba doar de scaunul soferului sau de amandoua?

                    Comment


                    • #25
                      La DCi Euro5 regenerarea se face automat printr-un al 5-lea injector amplasat pe filtrul de particule, crescandu-se temperatura local in filtru. Nu este nevoie de procedura ce se facea la FAP VW-Audi.

                      Originally posted by Cromatic View Post
                      Cu fiabilitatea la noile dCI-uri nu se poate spune inca (,) ca ar fi cu probleme ca cele din generatia anterioara.

                      alexgame, trebuie sa faci drive test cu toate motorizarile disponibile pe DokKer Van pentru a-ti face o parere cat de cat obiectiva insa cu diesel-ul eu inca am rezerve...nu de alta dar nu vreau sa ne povestesti despre plimbarile pe A2 pentru regenerarea FAP-ului...

                      Comment


                      • #26
                        da , stiu ca ar trebui sa fac tesdrive , problema e ca la Galati , nu au decat dokkerul de 1.2 tce si acela e varianta de pasageri , banuiesc ca sunt diferente semnificative la Van care practic e mai mult carcasa decat la cel de pasageri.

                        Comment


                        • #27
                          Scaunele incalzite te ajuta mai mult la partea dorsala, "popoul" in termeni populari.. dar atat, in jurul tau tot frig e pana se incalzeste habitaclul...
                          "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                          Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                          Comment


                          • #28
                            Ca solutie pentru decizie business ar trebui sa faci tabel cu toate estimatele (e un model pe prima pagina)... Eu as merge la sigur cu 1.6mpi + GPL (isi face treaba cu brio pana la 130km/h inclusiv). Dar daca vrei si senzatii tari si banii + timpul nu sunt o problema, mergi pe oricare din celelalte doua 1.5dci sau 1.2tce. Ambele au avantaje si dezavantaje tipice turbo/benzina/motorina.

                            Comment


                            • #29
                              vezi ca este un tip, adicorbos

                              care iti instaleaza in scaune incalzire. scaune din fata cu carenaje originale dacia, cu tot cu manopera costa 300roni. pe cand la dacia costa 434roni.

                              iti zic DOAR pentru scaunele incalzite cumperi dci, atunci nu e musai. te rezolva adi.
                              bafta la masina.
                              nu uita sa faci o prezentare pe my ride.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by indefinite View Post
                                Ca solutie pentru decizie business ar trebui sa faci tabel cu toate estimatele (e un model pe prima pagina)... Eu as merge la sigur cu 1.6mpi + GPL (isi face treaba cu brio pana la 130km/h inclusiv). Dar daca vrei si senzatii tari si banii + timpul nu sunt o problema, mergi pe oricare din celelalte doua 1.5dci sau 1.2tce. Ambele au avantaje si dezavantaje tipice turbo/benzina/motorina.
                                Ha,ha ,ha !Senzatii tari cu Dokker-ul ? Sa pastram totusi o nota de realism !
                                Dupa 4000 km rulati 70-80% extraurban,Dokker-ul meu afiseaza un consum de 6,5% mers linistit cu AC-ul pornit.Pentru mine extrem de decent !
                                Scaunele incazite sunt 100 euro scaunele incazite vin cu termostat din fabrica pe dokker.Am eu !.Nu sunt o avere pe langa pretul masinii.Daca le pui after market costa 300 ron.Halal economie ! Plus ca pierzi garantia...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google