Recomandari Brat (bascula), Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Recomandari Brat (bascula), Logan

    A sosit timpul sa inlocuiesc bratele inferioare la logan si nu sunt hotarat de care sa cumpar. As inclina spre trw sau lemforder. Cei care a-ti schimbat ce recomandati ca pret/calitate sau cum s-au comportat acestea.
    Astept opinii. Multumesc.

  • #2
    Ca si calitate cel mai bun e Lemforder insa raportul pret-calitate cel mai corect pt T.R.W.-eu asta folosesc tot timpul trw tine peste 50 000 km un pivot.
    PS nu e nevoie sa schimbi tot trapezul un pivot trw e 35 ron dus la un mecanic bun cu o presa hidraulica iti schimba doar pivotul

    Comment


    • #3
      Cati km ai facut cu ele ?
      sigpic
      Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

      Comment


      • #4
        daca trw tine 50000 un pivot, ala e vax albina. de fabrica, pe suspensii sport, pivotii tineau 80-100000km. trw-ul ala minunat cu viata de 50000 si ceva nu-si merita banii, parerea mea. cu 55 ronam vazut lemforder. pt 40 ron diferenta de pret, mai mergi 2-3 ani fara griji. la bucse, da, lemforder sunt exagerat de scumpe, dar la pivoti, zic ca merita un ban in plus un lucru clar mai bun.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          eu am schimbat bratele de fabrica in 13 mii km pe garantie ... deci nici alea nu sunt prea stralucite.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Am rulati cu ea ~73000Km.
            Pana acum au fost schimbate pipele la capetele de bara la cca 60mii.
            Am vazut ca cineva pe forum (evali daniel) vinde brate de origine la 110lei ( cu pivot Lemforder ). Oare sunt originale? a pus careva. Astept opinii.
            Last edited by drdu; 14 August 2012, 14:11.

            Comment


            • #7
              @Seba-Corect cu pivotii originali din fabrica cunosc pe cineva care a facut 150 000 km-masina noua condusa doar de el.
              Pivotii care se vand la noi inclusiv cei de uzina nu o sa fie nici unul la fel de rezistent ca cel din fabrica.

              Comment


              • #8
                Originally posted by drdu View Post
                ...................
                Am vazut ca cineva pe forum (evali daniel) vinde brate de origine la 110lei ( cu pivot Lemforder ). Oare sunt originale? ...................
                Nu cred ca e cu pivot Lemforder.

                Comment


                • #9
                  Vi-a trimis fotografii cu sigla de Lemforder pe pivot si cu bucse cu sigla de renault.Exista brate originale cu astfel de combinatii?.

                  Comment


                  • #10
                    Da sunt, chiar la baietii de la daciashop, nu fac publicitate, dar preturile sunt ok (adica cat trebe sa fie...)

                    Comment


                    • #11
                      mai astept cateva opinii.

                      Comment


                      • #12
                        eu mi-am pus brate TRW aprox.de 1 an si sunt multumit de ele ; le-am cumparat cu 180/bucata

                        Comment


                        • #13
                          Lemforder sunt chiat ok eu am pus aceasta marca acum 1 an si nu sunt probleme sunt multumit, momentan

                          Comment


                          • #14
                            Incredibil dar adevarat

                            Trebuie sa schimb si eu pivotul pe partea dreapta. Masina are 31.000 km si este din 2007. Sunt dezamagit, nevoie mare datoritaacestui fapt. Nu pot sa cred ca m-a tinut doar 30k. Precizez ca am schimbat si capetele de bara deoarece si acestea aveau oaresce uzura. Si daca am schimbat si capetele de bara am zis sa schimb si bieletele antirului pe fata.
                            Deci practic, la o prima privire daca a-si schimba si amortizoarele - a-si putea spune ca am schimbat totul pe fata la numai 30k.
                            Este lamentabila calitatea pieselor care echipeaza aceste modele.
                            Nu sunt vitezoman, pot spune ca am ceva experienta in "ale conducerii" cam de prin 89, si tin la masina. Deci explicatia este una singura: calitate inferioara a subansamblelor.
                            Ma uit la un vecin care are un Vectra B din 2001 cu 180k si are inca basculele originale cu pivotii nituiti. A schimbat si el doar capetele de bara, atat.
                            Nu sunt frustrat (zic eu!) - chiar daca lamentarea mea m-a indemnat sa postez aici - dar pentru 12.700 euro si 5 ani de utilizare modica, sub 10k pe an, ma fac sa fiu sceptic vis-a-vis de calitatea acestui produs. Calitatea pieselor inseamna pana la urma siguranta. Siguranta inseamna incredere si tot asa....
                            In concluzie : Ce piesa a-si putea cumpara, ma refer la producator, astfel incat sa pot avea o cat de cat certitudine a calitatii dovedite.

                            Comment


                            • #15
                              La parte de pivoti, bascule, capete de bare Lemforder sau TRW, primii sunt mai buni.

                              Eu am schimbat pivotul stanga si acum urmeaza cel din dreapta TRW amandoi (100000 resp 110000 km).
                              Am pus TRW ca sunt ieftini (35-45 lei bucata).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google