Reglaj Culbutori Logan 1.4 Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Din cauza GPL scaunele si ghidurile supapei se duc mai repede in timp

    De aceea, in timp se micsoreaza jocul la supape, mai ales pe evacuare


    Daca reglati la 0.30 doar se amana pt putin timp, inevitabilul....pana la urma tot stranse ajung


    Ideal va trebuie o chiulasa special facuta pt GPL ( adica de logan care a venit din fabrica cu gpl, are alte ghiduri si scaunele supapei sunt special tratate)

    Comment


    • #32
      goguspan : raduvl si pe admisie cat ai ?[/QUOTE]

      Am reglat distanta la 0,15.

      Comment


      • #33
        sal, maine vreau sa vad, unii spun ca 0.10, si 0.25 pe admisie, am aproape 100 de mii si nu l am desfacut niciodata de aceea intreb, in carte asa scrie, supernova, slenza si logan 1.4 , 0.10 admisie si 0.25 evacuare.

        Comment


        • #34
          Simplificat :


          -daca il pui 0.10/0.25 nu va tusi; daca il pui 0.15/0.25 la fel nu va tusi


          - probabil ca pe evacuare cand il desfaci, vei avea jocuri mai mici

          Sa revii cu detalii

          Comment


          • #35
            sa nu mi influenteze consum etc, ptr ca e ok, dar mi a iesit la compresie 9, 5 de aceea le asi regla

            Comment


            • #36
              Influenteaza mult prea putin ca sa conteze dpdv consum;si oricum greu vei sesiza diferenta deci e ca si cand nu exista..

              Poate insa sa influenteze zgomotul ( la relanti, pot tzacani/nu) si trepidatiile motorului (la relanti)

              Dupa ce reglezi culbutorii, masoara o compresie in mod corect

              Comment


              • #37
                ok, ms deci sa o reglez cum zice cartea, 0.10 cu 0.25 ?

                Comment


                • #38
                  Decizia iti apartine in totalitate

                  Daca reglezi ca la carte, nu gresesti

                  Daca reglezi 0.15 cu 0.30 cum fac unii montatori iarasi nu e capat de lume;

                  Te stressezi prea mult cu valorile, mai degraba ai grija ca operatia sa fie correct facuta ( motor rece nepornit de cel putin 24 ore )

                  Comment


                  • #39
                    Dacă jocurile sunt în fara limitelor, consumul este influențat semnificativ. Dacă pe evacuare jocurile sunt mult sub limita minimă (pentru că asta este tendința generală), te poți chiar trezi că se oprește mașina în mers (roagă-te să nu fie în curbă așa cum au pățit-o destui). Nu am reținut dacă ai GPL sau nu dar îți recomand 0,10 pe admisie și 0,30 pe evacuare și așa cum s-a subliniat deja, motor rece, adică cca. 3 ore de staționare.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Salutare,

                      Am si eu o intrebare: care este tendinta culbutorilor in general? de a se strange? sau a se desface? eu nu am GPL.....
                      Din ce am mai citit, majoritatea spun ca incep sa tzacane...ceea ce ma duce cu gandul ca se desfac, pe de alta parte cei cu GPL spun ca se strang din cauza faptului ca exista alte temperaturi...

                      In consecinta? am inteles bine?

                      pe benzina se maresc tolerantele, iar pe GPL se micsoreaza?
                      Mecanicul mi-a reglat 0.10 pe admisie si 0.20 pe evacuare, exista posibilitatea sa se micsoreze tolerantele si sa indoi supapele? sau ma gandesc eu prea departe?
                      Mentionez ca merg relativ incet, schimb pana in 3000 de ture (rareori o duc in 4-4500)
                      Last edited by enc_edy; 11 March 2016, 17:25. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #41
                        Este atât de negru pe alb scris în manual și am repetat de atâtea ori 0,10 / 0,30 că am obosit.
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by ibuzescu View Post
                          Este atât de negru pe alb scris în manual și am repetat de atâtea ori 0,10 / 0,30 că am obosit.
                          Asta am vazut si eu, mai exact 10 cu 25 sau 15 cu 30, problema este ca asa mi i-a reglat dl mecanic si acum maxim 5000 km....ce fac? ii reglez din nou?
                          sau pot merge macar 30.000 km cu ei? asa?

                          masina are 48.000 km acum...
                          Last edited by enc_edy; 11 March 2016, 17:47. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #43
                            Cum spunea un băiat mai devreme, e alegerea ta. Altfel spus, nu e grav, chiar dacă e incorect. Dar repet, pentru ultima oară: 0,10 / 0,30.
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              si totusi, care este tendinta culbutorilor? difera de la GPL la benzina? se desfac sau se strang? ca am deviat de la subiect ))

                              si daca tendinta este de strangere si ptr GPL si pentru benzina, dc incep sa tzacane? )
                              incerc sa inteleg logic....
                              Last edited by enc_edy; 11 March 2016, 17:55. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #45
                                Cu sau fără GPL, tendința generală este de ușoară mărire a jocului pe admisie și scădere accentuată pe evacuare. Nu puține au fost cazurile (exclusiv la cele cu GPL) în care jocul era zero ! Dacă mai ai și alte nelămuriri, nu ezita să întrebi.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google