Reglaj Culbutori Logan 1.4 Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    In cazul asta, eu având 10 pe admisie si 20 pe evacuare....inseamna ca nu-i bine deloc....
    Ma gândesc ca mai tine reglajul măcar vreo câteva mii....si dupa iau legătura cu dvs sa ii reglez (poate chiar luna viitoare)

    Comment


    • #47
      Be my guest !
      sigpic

      Comment


      • #48
        Salutare, am 0.20 cu 0.25, dar se chinuie pana urca in turatii, am si soft, pareri, plus ca la 160 e gata, parca i limitata.

        Comment


        • #49
          După cum probabil știi deja, admisia trebuie să fie maxim 0,15mm iar la evacuare, 0,25mm e limita minimă. În altă ordine de idei, dacă prinzi 160 înseamnă că motorul trage destul de bine.
          sigpic

          Comment


          • #50
            Te inteleg, dar prindeam si 190, aici e buba, ca de la 150 acum parca se sugruma, parca tine ceva, vreau sa pun 15 cu 25 sau cu 30, ce zici ? Si avea viata adica sarea bine de tot, acum parca merge pe o nara, azi am fost la dacia pe tester, totul e ok, deci ....

            Comment


            • #51
              Eu reglez toate Loganurile cât mai aproape de limitele 0,10mm respectiv 0,30mm; altfel spus:
              ≥ 0,10 admisie
              ≤ 0,30 evacuare
              Este superfluu să mai spun că e crucial ca reglajul să se facă în poziția corectă a axului cu came, în funcție de metoda aleasă.
              Last edited by ibuzescu; 3 October 2016, 18:44.
              sigpic

              Comment


              • #52
                Dl. Ibuzescu, ceva informatii noi pe subiectul cama E4? )

                Comment


                • #53
                  O, da ! toate „face la fel”, cu excepția celor care au culbutori cu role. Pitting-ul este prezent la toate cele cu culbutori cu patină pe cama E4, într-o măsură mai mare sau mai mică.
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    vb serios?
                    majoritatea au? conteaza an/ceva?

                    Comment


                    • #55
                      Aș glumi eu cu asta ? Nu mai contează nimic, nici rulaj, nici vechime.
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Am inteles. M-am mai linistit...)) sunt motoare de 1.4 si cu 500.000 km...
                        Iar vav de "vb serios?" in niciun caz nu mi-am dorit sa jignesc, ci mi-au plecat mainile singure....cand am citit...))
                        Dau o bere la urmatorul reglaj )))

                        Comment


                        • #57
                          salut, deci maine le reglez, sa incerc 0.10 cu 0.30 zici ?

                          u dupa care metoda reglezi , evacuare deschisa maxim ?
                          Last edited by goguspan; 3 October 2016, 20:34. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #58
                            Supapa de evacuare deschisă la maxim, Gogule.
                            Stai calm Edi, doar vroiam să subliniez ce spun.
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Dl ibuzescu faceti reglaj de culbutori și la D4f 1.2 16v ? La aceste motoare care prezintă rolă pe culbutor sunt oarecare avantaje / dezavantaje fata de un culbutor tip patina ?
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #60
                                ms frumos Ibuzescu, revin sa ti scriu dupa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google