Reglaj Cursa Furca Ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu puneti si voi poze cu infractorul macar asa sa imi fac o idee unde e , ca la mine a tremurat aseara in boala de 2 ori parca topaia ambreiaju pe volanta.
    Caraie cand intra in masalier dar nu tot timpul, deci sa slabit cablu.
    Infractorul + directiile de strangere daca se poate, Multumesc
    sigpic

    Comment


    • #17
      Ai rezolvat problema?
      Si mie imi face la fel. Cu pedala de ambreiaj apasata la maxim cateodata nu imi intra in marsalier...
      Am gasit cateva poze, poate o rezolv cumva.
      Attached Files
      Guns don't kill people, people kill people.

      Comment


      • #18
        Buna ziua,cum se regleaza cursa la cablu de ambreaji,unde trebuir sa tin corect.

        Comment


        • #19
          de ceva vreme se aude un mic zgomot la cuplarea si decuplarea oricarei viteze, chiar daca ambreajul e apasat pana la fund. Ce ma sfatuiti, s.a slabit ceva sau ambreajul da semne de imbatranire? Scuze dar nu prea ma pricep la mecanica
          sigpic

          Comment


          • #20
            Cand se produce zgomotul? In momentul cand treci levierul schimbatorului de viteze in alta treapta, sau dupa, cand eliberezi pedala de ambreiaj?
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #21
              la orice apasare si eliberare a pedalei, am sesisat sunetul cu cateva zile in urma la un mers bara la bara in viteza 1

              in orice viteza face la fel
              Scuze de dublu post. Rog un moderator sa uneasca posturile!
              Last edited by nicu_rcn; 7 December 2011, 21:19. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • #22
                Incearca sa mai slabesti un pic cablul, sa-ti tina mai jos ambreiajul.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #23
                  Daca nu da rezultate sfatul lui Vitriol, posibil cablu ambreiaj.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #24
                    multumesc baieti pentru ajutor!
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Nu faceti asa ceva

                      Comment


                      • #26
                        spune si motivul ptr care sa nu facem.eu am facut si e ok

                        Comment


                        • #27
                          La Logan benzinar ambreiajul "tine" exact in punctul maxim superior al cursei pedalei; reglajul are doar rolul de a scurta sau lungi aceasta cursa, prin desurubarea sau insurubarea celor 2 piulite M6 din capatul cablului ambreiaj.
                          La primul logan, un 1.4 MPI, avea cursa destul de lunga, te plictiseai pana pleca; bineinteles ca am scurtat aceasta cursa. Nu vad nici un inconvenient in a face asa ceva.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #28
                            datul la piulite are si un alt efect: sta pedala mai sus. pt mine tot nu-i ok.
                            internal combustionizer

                            Comment


                            • #29
                              Daca desurubezi acele piulite, pedala cade; mai sus sta daca infiletezi piulitele.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #30
                                da... m-am obisnuit sa fie la nivel cu cea de frana.
                                internal combustionizer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google