Reglaj Cursa Furca Ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Deci stie careva cum se regleaza????

    Comment


    • #32
      Daca vrei sa afli, citeste cu atentie topicul incepand de la postul nr. 1; postul 25 nu-l lua in seama.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        off:
        Originally posted by zeus85 View Post
        se poate uploada filmuletul pe you:::tube iar se posteaza doar linkul; nu cred ca ocupa spatiu
        postul asta e foarte tare...zeus ei au zis ca nu au loc sa filmeze nu ca nu au loc pe forum sa il posteze
        on:eu unul nu inteleg nimic din poza...ceva mai de prosti nu aveti?

        Comment


        • #34
          Il sustin pe BlueStar_KWO ...ceva mura in gura

          Comment


          • #35
            Sageata indica cele 2 piulite M6 (una cu rol de contrapiulita) care desurubate cativa mm, vor cobori pozitia pedalei de ambreiaj; dupa desurubare, calcati ambreiajul, porniti motorul, bagati succesiv in toate vitezele pentru a va asigura ca intra corect, apoi verificati daca va convine unde "tine" ambreiajul;abia dupa aceea strangeti contrapiulita.
            Nu este indicat ca ambreierea sa se faca imediat ce ati eliberat foarte putin pedala; risc de debraiere incompleta si oprirea accidentala la plecarea de pe loc.
            Attached Files
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #36
              Nu are nici o treaba distanta aia de care se spune prin cartea service?am auzit ca daca nu i reglat bine e posibil sa ti uzezi foarte repede discul........mai astept cativa cunoscatori

              Comment


              • #37
                Pana la urma nu inteleg ce doresti; ai vrut sa afli, ai aflat pe intelesul tau cum ai spus, ai vrut sa vezi ai vazut; iti dau un sfat sincer; MERGI LA SERVICE, scapi de griji si de ...bani.
                Last edited by IancuMIC; 9 April 2012, 20:22.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #38
                  Mai tu nu ai explicat bine .......daca ii dau drumul la piulitele alea clar se da pedala mai jos ,cursa padalei va fi mai mica......... distanta dintre disc si placa va fi mai mica .....deci e posibil ca atunci cand apesi pedala discu sa se mai frece de placa si sa se uzeze.....eu vreau o masuratoare corecta ....asta am spus.

                  Comment


                  • #39
                    "Da halatu? Cat e halatu?"
                    Am inteles cum sta treaba la benzinare, dar la diesel cum e? Eu am dci, cu ambreiajul pe cablu si tine tot sus. Acum nu stiu ce sa zic daca asa tinea si de noua sau asa mi-a intrat mie piticul acuma. Masina are 120000 km si nu am schimbat nimic la capitolul asta.

                    Comment


                    • #40
                      unde este descrisa in manual operatiunea asta ? am cautat si nu am gasit

                      la 16v cat trebuie sa fie acea distanta ? am citit undeva ca 28mm

                      Comment


                      • #41
                        Eu am modificat cursa pedalei de ambreiaj din primele zile de cand am luat masina. Tine acum ca la dacia 1300 , adica foarte de jos . Nici-o problema pana acum : 27.500km.

                        Cand urc pe alt logan zici ca invat din nou sa conduc din cauza ambreiajului )) .

                        Comment


                        • #42
                          Am un logan 1.4 MPI si in mers indiferent viteza 1 2 3 4 5 daca tin piciorul pe ambreaj fara sa l apas simt ca trepideaza pedala.Am ridicat capota si am vazut ca la capatul cablului acel brat de are membrana de cauciuc il pot misca foarte usor cu mana. Ce o avea?

                          Comment


                          • #43
                            am logan 1,6 16v cu ambreiaj hidraulic si prinde cam sus.Cum se regleaza asta?Multumesc

                            Comment


                            • #44
                              Este MCV sau Euro 5 ?

                              Ambreiajul hidraulic din pacate nu se regleaza decat cu o tiganire a tijei dintre pedala si pompa.

                              Modificarea este sigura si fiabila. Nu te lasa in drum

                              Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                              Comment


                              • #45
                                E logan berlina euro 5. Daca as stii ca nu influienteaza durata de viata a ambreiajului l-as lasa asa pt ca am aproape 50 000 km si oarecum m-am obisnuit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google