Reglare Timp De Raspuns Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Uite dau un exemplu foarte bun.Taicamiu are un hyundai accent 1.5 CRDI 110cp, si vreau sa spun ca are o sensibilitate f mare pedala de acceleratie,orice atingere este imediat pusa in practica de motor indiferent cat de repede sau cat de putin as apasa...tre sa existe ceva de facut ca sa fie si la loganele noastre un raspuns ferm al acceleratiei indiferent de cum acceleram.

    Comment


    • #17
      e un lag care l-am intalnit si la skoda pe 19 tdi. tot asa are o zona la inceput cu pedala moarta adica nu se intampla nimic.
      1.5 dc

      Comment


      • #18
        Eu am vazut la o Skoda 1.9 TDI faza asta..are intarzaiere ca si loganu cand o apas foarte repede pana in capat si o las la fel de repede..deabia ajunge la 1200 -1300 rpm.Da daca o apas sa zic 1 cm la el se accelereaza mult mai repede decat la mine.
        Last edited by soboBN; 9 January 2009, 17:59.
        Cumpar volan de Duster

        Comment


        • #19
          Si la VW e la fel cand pleci de pe loc trebuie sa apesi cam un sfert din cursa pedalei ca sa se accelereze.

          Asta am observat-o la un Polo 1.4 TDI 80 CP cu care merg destul de des.
          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

          Comment


          • #20
            bun si nu se poate rezolva acest lucru. cred ca e ceva din calculator si este facut cu un anumit motiv dar care ??
            1.5 dc

            Comment


            • #21
              ingtineri proiectanti incapabili; reducere de costuri, restrictii de consum data de proiectant, detectare accelerari accidentale...harta de injjectie optimizata pt consum si noxe reduse, turbolag...motivele sunt cate vrei, rezolvarea partiala (si cea mai simpla si la indemana metoda) e resoftarea.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                aici nu e vb de intarzierea turbinei. e vorba de intarzierea motorului cu totul. si nu e vorba nici de ingineri prosti ( nu cred ca si vW sunt aceiasi ingineri)cred ca alta este smecheria.sunt sigur ca , constructorii auto stiu ei de ce au facut acel lag. dar care al putea fi motivul??
                1.5 dc

                Comment


                • #23
                  unul din motive ti l-am spus: consum redus de curent in functionare: vine renou l ayazaki si zice: "faceti-mi un ecu sa nu consume mai mult de 1.5A". yazaki se executa, vrand-ne-vrand...si observa ei ca daca citesc de 15 ori/secunda pozitia acceleratiei consuma peste limita data de renou. plus pedaele de hella sunt de rahat si au jittere (au discontinuitati, neliniaritati). ce se gandesc aia de la yazaki? "bah, hai sa citim de 10 ori/secunda, facem media din 2 citiri, ajungem la echivalentul a 5 citiri, dar macar stim ca pt pedala asta de rahat valoarea e ok, iar consumul e de 1.45A, deci ne-am scos". si asa au facut.
                  ps: numele firmelor e ales absolut la intamplare, exemplul dat nu are legatura cu calitatea unor produse sau domeniul de activitate al unor firme...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Exemplu dat n-are legatura, dar e cat se poate de real si doar cine doreste, ar fi bine sa-l bage la bibilica.

                    Comment


                    • #25
                      da interesant...ramane un singur lucru..sa incerc o resoftare...sa vedem pe unde pot sa o fac acum..sa fie facuta klumea sa nu stau pe langa masina pe urma....poate si mai aflu si alte metode

                      Comment


                      • #26
                        mai lasati-le dracu, ca n-au motoare de plastilina masinile astea... tin la "tavaleala"...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          este plauzibil ce zici tu seba dar de ce acelasi fenomen este si la skoda. aia nu cred ca au facut astfel de compromisuri.

                          cred ca ar trebui sa o luam altfel. practic cum se accelereaza motorul?? este bagata mai multa motorina. adica daca pastram acelas timp de injectie inseaman ca trebui o presiune mai mare deci creste presiunea in comonrail. acest lucru nu se face instantaneu. dureaza ceva timp. si cred ca de aici si intarzierea noastra minunata
                          1.5 dc

                          Comment


                          • #28
                            Eu am masina resoftata nu o mai cunosti dupa
                            scade intirzierea care te deranjeaza plus capeti si cai care ai simti in depasiri

                            Comment


                            • #29
                              tu nu ai numai presiune mai mare in rampa, ai si avansul modificat, corectiile de injectoare...eh, un pic mai mult decat o simpla crestere de presiune
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                ok johan sunt fericit sa aud asta..unde ai facut resoftarea ca ma intereseaza si pe mine si la ce motor ai facut la cel de 85 cp da ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google