Reglare Timp De Raspuns Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am facut resoftarea la niste baieti din pitesti care se ocupa cu asa ceva
    la cel de 65 hp acum am 85 hp
    ma gindesc cum ar fi la cel de 85 nu crezi ce poate sa faca
    poate rezolvam cumva pm

    Comment


    • #32
      Originally posted by mae View Post
      aici nu e vb de intarzierea turbinei. e vorba de intarzierea motorului cu totul. si nu e vorba nici de ingineri prosti ( nu cred ca si vW sunt aceiasi ingineri)cred ca alta este smecheria.sunt sigur ca , constructorii auto stiu ei de ce au facut acel lag. dar care al putea fi motivul??
      turbo lag-ul nu este dat de proiectarea motorului ci de inertia turbinei.
      cu cat turbina este mai mare ca dimensiuni, cu atat va avea nevoie de un timp mai mare pentru a ajunge la turatia unde face presiune cat trebuie.
      lag-ul apare in special cand motorul are turatie mica si nu furnizeaza destula presiune in evacuare pentru antrenarea rapida a turbinei la turatie corespunzatoare....

      Comment


      • #33
        unde pot face si eu o resoftare calumea prin zona bucurestiului si imprejurimi ca sunt interesat...astept un pm ...
        Multumesc.

        treaba cu turbo se simte la acceleratie brusca si asta se simte cand intra turbina..doar ca motoru are o acceleratie intarziata si asta cred ca de la soft si calculator si multe altele...o sa ii fac o resoftare si vedem pe urma cum sta treaba

        nu mai scrie mirc, ca iti iei "cartonas"...
        foloseste functia de cautare, sigur gasesti unde sa-ti resoftezi masina...vezi la bursa, sunt anunturi gramada...
        Last edited by Seba; 20 January 2009, 11:55. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #34
          Originally posted by skd_ozenel View Post
          turbo lag-ul nu este dat de proiectarea motorului ci de inertia turbinei.
          cu cat turbina este mai mare ca dimensiuni, cu atat va avea nevoie de un timp mai mare pentru a ajunge la turatia unde face presiune cat trebuie.
          lag-ul apare in special cand motorul are turatie mica si nu furnizeaza destula presiune in evacuare pentru antrenarea rapida a turbinei la turatie corespunzatoare....
          cred ca nu ai citit topicul de la inceput. sa discutat si nu e de la turbina, nu prea are treaba turbina. noi vorbim cand e motorul la relanti si apesi pedala - e o zona in care motorul nu reactioneaza.
          1.5 dc

          Comment


          • #35
            am facut resoftarea si acum am un raspuns mult mai bun la acceleratie..chiar si la ralantii se accelereaza mai repede..nu mai zic cand sunt in mers si accelerez tare ca imediat ma baga in scaun aici se simte si cuplu care s-a marit semnificativ.sunt multumit cum se comporta acum e mult mia vioaie mai ales daca accelerez dupa 2500 de ture.

            Comment


            • #36
              In concluzie resoftarea e rezolvarea

              asa am rezolvat si eu problema
              Last edited by johan; 31 January 2009, 22:41. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                da crd ca e solutia cea mai buna si cea mai ieftina...ca daca te apuci sa schimbi pompa de injectie si injectoare...mai bine stai cu o resoftare buna si cu niste caluti in plu si nu ai treaba.

                Comment


                • #38
                  Parerea mea este ca intarzierea este benefica pentru constructor deoarece la cei nefamiliarizati cu o apasare progresiva(graduala) a acceleratiei pot produce socuri in sistemul de transmisie a miscarii:disc ambreiaj,planetare,etc care mai departe duc la o uzura prematura a lor.
                  Cred ca s-au gandit cel mai mult la apasarea trmurata a incepatorilor care de multe ori fac ca automobilul sa intre intr-un mers asemanator cailor de la rodeo iar masina neavand mecanism de aparare precum calul nu-si arunca calaretul in sant, ci doar se opreste dupa mai multe zvacnituri si zguduituri.
                  Am obsevat diferenta trecand la o viteza de 5-10Km /h peste limitatoarele de viteza (proieminetele de cauciuc montate pe asfalt) cu doua masini dotate cu motor Renault, una pe benzina si alta Diesel. cea pe benzina datorita miscarii(saltului) peste denivelare produce un usora disfunctie in inaintarea normala, in timp ce diselache nici nu sesizeaza micile trmuraturi datorate variatiei piciorului pe acceleratie.
                  Acest lucru este benefic pentru comfort, dar total necorespunzator pentru pasionatii de demaraje(tmperament sportiv).

                  Comment


                  • #39
                    Bre, daca vreti sa accelerati instantaneu, anticipati momentul, obisnuiti-va cu reactia pedalei, accelerati si veti putea da "scartz" si in viteza a treia. Va pot demonstra pe un 1.5 dci si un clio3 1.4, amandoua cu acceleratie "fly by wire".
                    Bafta!

                    Comment


                    • #40
                      Nu cred ca dai cu un 1.5 dci scart in a 3a.Am fost cu un Audi A4 1.9 TDI 116 cp si numa' daca smanceam ambreiaju scartia unpic,cu a 2a mai merge,se aprindea si becu de la ESP/ASR.Cu Loganu nu am incercat sa patinez cu a 2 a:-??Nu cred ca poate...
                      Cumpar volan de Duster

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by soboBN View Post
                        Nu cred ca dai cu un 1.5 dci scart in a 3a.Am fost cu un Audi A4 1.9 TDI 116 cp si numa' daca smanceam ambreiaju scartia unpic,cu a 2a mai merge,se aprindea si becu de la ESP/ASR.Cu Loganu nu am incercat sa patinez cu a 2 a:-??Nu cred ca poate...
                        pe cat pariu? Am spus "scartz" nu "burn"
                        Cu amandoua si cu benzinarul si cu tractorul.
                        Last edited by detail; 10 March 2009, 21:18.

                        Comment


                        • #42
                          Pai nu burn.Pleci cu a 1 a cu scart,nu lung neaparat,cand ii dai a 2a sa mai scartie un pic..si la a 3a la fel.Pariu ca daca nu zmancesti ambreiaju nu patinezi cu dieselu cu a 2a ..mai ales a 3a.Da ai putea face un filmulet ceva(sau Streulea un Tutoarial ) - serios Cristi) ...ca sigur nu-s numa eu curiosDesi,as da peste nas la multi care zic ,ca 65 cp is putini pt asa ceva

                          PS:Pe Youtube,din video-urile ce le-am vazut,numai benzinarele patinau cu a 2a
                          Cumpar volan de Duster

                          Comment


                          • #43
                            N-am spus ca am 65 de cai. Am 105 pe tractor. Dar da scart si la 85.
                            Cu cele de 70 nu pot sa dau decat in a 2-a. Pe 65 nu m-am dat.
                            Si nu fac filme cu cum ma "dau" cu masina. Sunt un om serios cu multa treaba, care ma dau cu masina in scopuri precise, nu ca sa ma plimb sau sa ma dau mare.
                            Depinde foarte mult de regimul in care schimbi viteza (adica oarece experienta), si pentru informarea ta, modificarea de cuplu la roata da scartaitul, iar tractorul are cuplu cat ii trebuie.
                            PS Cu niste cauciucuri proaste, vara, poti scartai cat vrei cu aproape orice masina. Din pacate nu am asa ceva.
                            Last edited by detail; 11 March 2009, 22:28.

                            Comment


                            • #44
                              si eu am avut la fel aceeasi intarziere dar am remediato am facut resoftare la motor si iam scos limitatoare la un baiat care lucreaza la dacia pitesti si mia si marit puterea motorului

                              Comment


                              • #45
                                Salutare zwen2002 !!! Sunt tudor din iasi si am si io un Mcv 1.5DCi/85CP si m-ar bate gandul sa fac la fel ca si tine ( resoftare etc.) !!! Cat CP aveai inainte de resoftare si cat ai acum si cam cat te-a costat trebusoara asta de modificat bibiul ?! Bafta la forjat golanu' !!!
                                http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google