Reglare Timp De Raspuns Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am facut resoftarea la niste baieti din pitesti care se ocupa cu asa ceva
    la cel de 65 hp acum am 85 hp
    ma gindesc cum ar fi la cel de 85 nu crezi ce poate sa faca
    poate rezolvam cumva pm

    Comment


    • #32
      Originally posted by mae View Post
      aici nu e vb de intarzierea turbinei. e vorba de intarzierea motorului cu totul. si nu e vorba nici de ingineri prosti ( nu cred ca si vW sunt aceiasi ingineri)cred ca alta este smecheria.sunt sigur ca , constructorii auto stiu ei de ce au facut acel lag. dar care al putea fi motivul??
      turbo lag-ul nu este dat de proiectarea motorului ci de inertia turbinei.
      cu cat turbina este mai mare ca dimensiuni, cu atat va avea nevoie de un timp mai mare pentru a ajunge la turatia unde face presiune cat trebuie.
      lag-ul apare in special cand motorul are turatie mica si nu furnizeaza destula presiune in evacuare pentru antrenarea rapida a turbinei la turatie corespunzatoare....

      Comment


      • #33
        unde pot face si eu o resoftare calumea prin zona bucurestiului si imprejurimi ca sunt interesat...astept un pm ...
        Multumesc.

        treaba cu turbo se simte la acceleratie brusca si asta se simte cand intra turbina..doar ca motoru are o acceleratie intarziata si asta cred ca de la soft si calculator si multe altele...o sa ii fac o resoftare si vedem pe urma cum sta treaba

        nu mai scrie mirc, ca iti iei "cartonas"...
        foloseste functia de cautare, sigur gasesti unde sa-ti resoftezi masina...vezi la bursa, sunt anunturi gramada...
        Last edited by Seba; 20 January 2009, 11:55. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #34
          Originally posted by skd_ozenel View Post
          turbo lag-ul nu este dat de proiectarea motorului ci de inertia turbinei.