Reglare Timp De Raspuns Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu am fost cu aceasta intrebare si cred ca sunt in masura sa raspund.Inainte aveam normal 85cai acum nush exact cam cati cai are oricum 100 are sigur dupa cum fuge si se regleaza si acceleratia si are forta mai mare si dupa 3800 de ture care pana sa fac resoftarea era moarta.Eu recomand fara frica...in 4000km de cad am facut am alergato cat am putut si nu are nimic.bafta.

    Comment


    • #47
      Originally posted by cat_alex52 View Post
      Salutare zwen2002 !!! Sunt tudor din iasi si am si io un Mcv 1.5DCi/85CP si m-ar bate gandul sa fac la fel ca si tine ( resoftare etc.) !!! Cat CP aveai inainte de resoftare si cat ai acum si cam cat te-a costat trebusoara asta de modificat bibiul ?! Bafta la forjat golanu' !!!
      Daca faci o resoftare,castigi in jur de 20 cp si 40 nm.Eu zic ca merita,mai ales la diesel .
      Cumpar volan de Duster

      Comment


      • #48
        Ok !!! Ms mult de ajutor, sper sa adun ceva bani si sa vad unde anume sa fac remaparea la "golanul" meu ( sa mai intreb baietii din clubul de la iasi ) !!! Bafta si noroc !!!
        http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

        Comment


        • #49
          daca vreti sa nu aveti acea intarziere de cativa sutimi cumparativa benzina si nu o mai aveti dieselul e mai lent un pic in turatie........dar oricum pot sa spun ca dupa ce am resoftat motorul de 85 cp merge de numa tin cauciucurile.........merita resoftat

          Comment


          • #50
            Cred ca nu a citit nimeni ceea ce a spus seba.
            TOATE masinile cu sistem de acceleratie electronic ("fly by wire") au intarziere de raspuns la actionarea pedalei, indiferent ca sunt pe benzina sau pe motorina, puteti sa resoftati de 1000 de ori, nu va disparea intarzierea.
            Asa sunt concepute, a disparut cablul de acceleratie (ala de semana cu cablul de frana de bicicleta), legatura se face prin ECU si timpul de raspuns al componentelor electromecanice ale alimentarii nu este instantaneu.
            Cum mai am scris, am si eu un dci 85 resoftat si un renault 1.4 100CP, se conduc amandoua perfect (desi au regimuri de turatie si cuplu toatal diferite) daca stii sa "simti" raspunsul motorului si sa-l folosesti la capacitate maxima.
            Deci: invatati-va cu motoarele si cutiile de viteza si nu cautati artificii mecanice sau electronice care sa scoata ceva ce nu se poate scoate...
            Ceea ce numiti voi raspuns mai rapid este cresterea de cuplu de la turatii mai mici. Motorul are in plus dupa resoftare cca 40 Nm, ceea ce este cam 35% din cuplul unui benzinar modest.
            Last edited by detail; 25 March 2009, 01:39.

            Comment


            • #51
              Deci ca si concluzie nu ai ce face ca sa scapi de lag?!

              Comment


              • #52
                ba da, pui compresor mecanic. vrei sa afli un pret? o sa te calmezi. si asta nu e sigur ca rezolva intarzierea din electronica, doar pe cea mecanica.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  nu stiu exact ce se poate face dar stiu ca ceva este ...am un hyundai accent 2008 1.5Dci 110cp si vreau sa spun ca are un raspuns extraordinar la acceleratie pur si simplu zici ca e pe cablu.O imbunatatire am simtito dupa resoftare fata de raspunsul de acceleratie dar nu se compara cu Accentul.Sunt si multe diferente la motor 16v turbo cu geometrie variabila si multe altele....dar asta e..

                  Comment


                  • #54
                    Crdi-ul as spune ca e chiar violent la acceleratie, la orice apasare cat de mica (mai ales pe tr I si II) imediat smuceste , foarte ''nervos''. Scuze de off.

                    Lagu' se poate elimina/miscora si printr-o resoftare.
                    N-are nici o treaba acceleratia fara clablu, intarzierea din cauza asta e atat de mica incat nu se simte (valabil la orice masina cu acceleratie fara cablu), nu de aici e problema.
                    Last edited by Octavian; 26 March 2009, 10:25.

                    Comment


                    • #55
                      accentu are vgt, loganu are turbo cu geometrie fixa...
                      tavi, ai condus opel vectra din 99-2000? la benzinar ai o intarziere de te caci pe tine. incearca sa pornesti cu ala din panta, s avezi ce fain da in nas daca nu anticipezi momentele de accelerare...drive by wire-ul lu' peste
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #56
                        Nu, am condus Fabia, Polo, Focus ''wireless'' ) si n-am simtit nici o intarziere la acc.

                        Comment


                        • #57
                          norocosule. pe mine vectra aia m-a imbatranit intr-o zi cu 2 ani
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Seba View Post
                            norocosule. pe mine vectra aia m-a imbatranit intr-o zi cu 2 ani
                            felicitari domnu' agent 5.007(posturi)...

                            Comment


                            • #59
                              seba chiar nui vorba de lagul de turbo... credema am idee despre ce am scris si chiar e un gol in peda. ma gandesc in felu urmator pedala este un potentometru, ai vazut ca sunt unele casetofoane dalea mai vechi care au potentometru si pe partea de inceptu are un gol adica nu se modifica nimic ? merge pe valoarea de zero..
                              dar ma rog trebuia sa comenteze cineva de lag ul turbinei. urcate in logan dci poate nu cel de 85 de cai dar asta de 65 sigur are ceea ce zic eu, fata de pegeut care nu are asa ceva dar din cate am observat se opreste si mai repede in frana de motor pegeutu fata de logan.
                              nu ma crezi asta e no sa stau sa ma cert aiurea.
                              nici cu indicatoru de treapta nu credeati ca sunt in stare sa il fac cu matrice de leduri si tranzistoare, ete ca am reusit...

                              daca mai scrii mirc, primesti "premiu"
                              Last edited by Seba; 9 June 2009, 11:38.
                              turbo makes torque and torque makes fun

                              LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                              Comment


                              • #60
                                Si ceva poze sau video cu indicatoarele alea???
                                I HAVE A !sigpic
                                fara linkuri externe in semnatura

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google