Relanti Oscilant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relanti Oscilant

    La prima pornire, merge in regula dar dupa ce se incalzeste motorul incepe sa varieze relanti-ul, in sensul scaderii lui cu aprox 200 rotatii/min, putin aleator. Am fost la un service si a pus laptopul pe ea: verdict: alt corp clapeta acceleratie deoarece acesta ar fi uzat. Mentionez ca este vorba despre un logan 2,,1.2 benzina, 2013. Acest asta este uzata dor cand este motorul cals?

  • #2
    km ? benzina ai schimbat-o cu alt peco sau cu d'aia scumpa? gpl ? bujii ?
    eu as zice ca e din soft. nu lua clapeta deocamdata.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #3
      Originally posted by iodoru76 View Post
      La prima pornire, merge in regula dar dupa ce se incalzeste motorul incepe sa varieze relanti-ul, in sensul scaderii lui cu aprox 200 rotatii/min, putin aleator. Am fost la un service si a pus laptopul pe ea: verdict: alt corp clapeta acceleratie deoarece acesta ar fi uzat. Mentionez ca este vorba despre un logan 2,,1.2 benzina, 2013. Acest asta este uzata dor cand este motorul cals?
      Cati km ai parcurs cu masina?

      Comment


      • #4
        Corect e:
        1. Câți km are mașina?
        2. Reviziile au fost făcute în ...? (reprezentață = obligatoriu test clip la fiecare revizie)
        3. Injecția a fost reprogramată cel puțin 1 dată? (ots-ul din ian2016)
        4. Detaliază " la un service si a pus laptopul pe ea"
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          4. nu aveau unde sa il sprijine... 1.2 nu aveau probleme cu tachetii?

          Comment


          • #6
            Masina este achizitionata de aproximativ o luna. Proprietarul mi-a zis ca a facut recent revizia. Am verificat filtrul de aer si l-am vazut curat, uleiul se vedea destul de curat si el si am dedus ca a zis adevarul. Masina arata in bord 77000 km dar cine stie...!?
            Proprietarul (firma) a zis ca a facut revizia din garantie la reprezentanta, apoi in parcul propriu dupa ce a iesit din garantie.
            Am facut aproximativ 1000 km cu ea pana acum si am pus benzina de la Lukoil, Mol, Omv. La fel face la oricare. Gpl nu are.
            La bujii nu am umblat iar fisele le-am verificat ochiometric: sunt Beru, arata bine camasa pe ele, nu este uscata cu crapaturi iar pe intuneric nu scoate scantei. Recunosc ca atat am verificat la ea. Pe frigul asta nu ma bag dar in primavara cand se va incalzi vreau sa-i fac revizia toata + distributia.In plus i-a aparut o bataie pe spate preponderent dreapta, gen "zdranganeala" putin infundata in ritm cu topaiala rotii peste denivelari. Momentan banuiesc amortizoarele dar mai vedem.
            Diagnoza despre care spuneam, am facut-o la un service (serios, nu garaj), nu la reprezentanta. Acolo mi-a sus ca era o eroare pe clapeta de acceleratie, a sters-o, cica i-a redefinit parametrii minim si maxim si in rest cica e putin neplacut dar nu grav deocamdata. Mai tarziu cand se va uza mai mult, va fi Asa mi-a zis. Nu stiu prin alte parti cum este dar la noi la Braila, sunt renumiti pentru tepe si lipsa de meserie si din cauza asta i-am colit pana acum.

            Tachetii nu par a fi dereglati, motorul merge absolut rotund fara niciun tacanit , chiar si cand scade turatia.
            Ots-ul din 2016 ce spune? Au descoperit probleme ce necesita reprogramarea? Ma gandesc ca in perioada cand trebuia sa faca asta, masina "primea" reviziile in curtea firmei proprietarului, nicidecum la reprezentanta. Altii decat reprezentanta nu pot face acea reprogramare? V-am spus ca i-as evita pe cei de la Apan Braila. La firma unde lucram inainte, conduceam un renault kangoo. Primise firma un plic ca sa mergem in reprezentanta sa schimbam spirala de la airbag volan ca nu stiu ce e in neregula cu ea. Cand am fost sa fac revizia lanscurt timp, le-am dat si plicul cu spirala. Da, da, da....au terminat revizia, imi aduc cheia si ii intreb de spirala......a, am uitat....imi ia cheia, pleacă si pana sa ma asez bine pe un scaun la receptie imi si aduce cheia ca au rezolvat. Ok, zic, asa rapid? Eu stiu ca atunci cand umbli la parte electrica, in special airbaguri, se deconecteaza bateria....atunci cum naiba aveam ceasul fixat (nici daca vroia nu avea timp sa dea 100 de clikuri pe maneta sa-l regleze), jurnalierul nu era la 00 ci asa cum il lasasem eu... eu am tras concluzia trista ca a facut o tura de parc si s-a intors cu textul "s-a rezolvat" in gura! Voi ce spuneti? De-aia ii evita pe cat posibil lumea.
            Last edited by iodoru76; 23 December 2017, 10:18. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              77000km = cel puțin 3 revizii(1 la 20000km) sau 4 revizii (1 pe an)

              Reprezentanță = service agreat Dacia/Renault, cu legătură la Renault net, legătură conditionață de un abonament.

              Reprogramarea se face doar online via renault net.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                Sugerezi ca problema mea se rezolva prin reprogramarea calculatorului de injectie? (Evident, la reprezentanta) Fara schimbarea clapetei de acceleratie?

                Comment


                • #9
                  Da, sa ceri reprogramare în service și sa verifici la final data actualizării la calculatorul de injecție sa coincidă cu cea din ziua în care te prezinți la reprezentanță.

                  Comment


                  • #10
                    Ok. Multumesc mult pentru informatii. Daca se va rezolva asa, scap de o mare cheltuiala (inlocuirea clapetei).
                    Sarbatori fericite tuturor colegilor!

                    Comment


                    • #11
                      Am un amic cu 1.2 gpl care avea o problema similara. Spunea ca a scapat de oscilatii prin inlocuirea bujiilor. Inainte de asta facuse si resoftare ECU dar fara succes. Probabil pot fi mai multe cauze.

                      Comment


                      • #12
                        Pai daca ar fi de la bujii, nu ar trebui sa faca tot timpul, si in mers? La mine face doar la relanti. In rest nu smuceste, nu trepideaza. Poate la amicul tau era cumva legat de gpl. Eu nu am. Oricum, multumesc pentru sugestie. O sa tin in cont si o sa verific cu prima ocazie.

                        Comment


                        • #13
                          La el nu facea decat la ralanti si numai cu motorul cald. La rece nu facea, si nici in mers. Daca nu rezolvi, se merita sa incerci si varianta asta.

                          Cu placere.

                          Comment


                          • #14
                            Am rezolvat...dupa ce am umblat pe la 3 "mecanici" (dintre care unul la reprezentanta Dacia care ma intreba daca loganul meu 1.2 este diesel sau benzina ?!😕 , dar asta e alta poveste...)....unul din ei a spus ca vrea sa incerce sa curete clapeta si sa o reainvete cu laptopul dar nu avea timp si astfel mi-a venit in cap sa incerc eu...evident, prima parte. Asadar am demontat clapeta de pe motor si am curatat-o pe ambele parti cu WD40...acum este brici.

                            Comment


                            • #15
                              La mine relantiul este instabil cu motorul cald și cu consumatori pe el. Sa încerc sa curat clapeta de accelerație?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google