Relocare/mutare Baterie In Portbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relocare/mutare Baterie In Portbagaj

    Ma bate asa un gand sa mai aduc o imbunatatire la masina si urmatoarea miscare as vrea sa o fac cu bateria.
    Cred ca i ar sta mai bine in portbagaj, dar ce am gasit legat despre chestia aceasta erau pt. Alte masini si m or bagat in ceata niste calcule pt fire.
    E cineva care ma poate ajuta cu informatii exacte legate de cablaj si de ce nu pozitionarea ideala a baterie in portbagaj pentru o distributi a greutatii mai bune.
    Mc

    Ps: vrea ca topicul sa ramana local , sa nu fie mutat

  • #2
    Asta e cea mai mare prostie citita pe forum in ultimele zile, dupa topicul cu emblema de Bugatti.

    Serios, de ce ai face asta? Distribuirea greutatii zici?

    Comment


    • #3
      )))))))))))) care-i faza cu emblema de bugatti ? vreau si eu sa citesc topicul

      Comment


      • #4
        Bentley, pardon.

        Comment


        • #5
          era de Bentley: http://www.loganclub.ro/forum/mascot...2.html?t=54492

          ontopic: nu mai bine o lasi unde e, ca sa nu dai foc la bunatate de masina? Nu de alta, dar nu prea pari sa stii ce faci.

          Comment


          • #6
            @Catalin... studiaza si rumega-ti vorbele inainte sa te arunci la opinii gratuite cu iz jignitor. Daca nu ai habar mai bine intreaba.
            O baterie de masina are in medie peste 10kg, pozitionarea acestei greutati( din botul masinii) in centrul ei aduce o imbunatatire masinii la manevrare si distributia optima a greutatii.
            Roata de rezerva are 15kg pe cantar si la.mana as zice ca si bateria are pe la 14.
            Cu cat ai o masina mai usoara cu atat creste eficienta ei, acceleratie, handling, franare. Si evident ca trebuie ca toate sa fie in echilibru.
            Nu am cerut pareri despre eficienta acestei miscari la o utilizare normala, ce fac eu cu masina e treaba mea. Ma intereseaza ce soi de cablu se foloseste, e o rezistenta acolo ce vine cu lungimea cablului si nu stiu ce calcul se face

            Comment


            • #7
              Cum faci tu masina mai usoara daca muti greutatea X din fata in spate?

              La fel de eficiente ca mutarea bateriei, poate chiar mai eficiente ar fi:
              - mutarea vasului pentru lichidul de parbriz in portbagaj
              - atasarea unui sac de ciment in portbagaj, tinut in permanenta. (ajuta si estetic dpdv al suspensiei)
              - dieta pentru sofer/pasageri.
              - in cel mai bun caz se recomanda cumpararea unui bmw, ursulet sau pisicuta, conform tipului de utilizare.

              Nu m-am putut abtine, serios!

              Comment


              • #8
                diferenta de greutate e nesemnificativa in cazul asta .. si oricum masina din fabrica a fost gandita cu o greutate x pe fata si alta greutate x pe spate , tu daca muti greutatea din fata in spate nu o sa dezechilibrezi masina ? crezi ca inginerii de la dacia nu au facut amortizoarele si arcurile de pe fata mai tari putin decat alea de pe spate ?

                Comment


                • #9
                  15 kg nu cred ca fac mare branza, dar daca omul doreste, ajutati-l daca stiti sa ii raspundeti.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #10
                    Dadeam un exemplu legat de greutate. Si da, se simte. 15kg roata de rezerva...mai pui si juma de rezervor si se comporta altfel.masina.
                    Legat de baterie vorbesc efectiv despre o distribuite a greutatii optima

                    Comment


                    • #11
                      pai ce sfaturi sa-ti dam noi, ca asta nu-i o chestie cu care te joci. Ai sanse mari sa dai foc la masina in viitorul apropiat, daca nu stii ce faci. E ca si cand ai intreba pe forum cum sa il operezi de apendicita pe vecinul tau.
                      Asta ii lipsea cazanului, baterie pe spate? Asta tine in loc performantele?

                      Comment


                      • #12
                        Sunt curios daca mai treci de ITP (si daca treci pe spaga), ca la un control in trafic ramai fara talon.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          In opinia mea, modificarea pe care doresti sa o faci este destul de complexa d.p.d.v. al cablurilor care vin la bornele bateriei pe care va trebui sa le duci pana in portbagaj + ca va trebui sa construiesti un suport de sustinere pe care va sta bateria fixa in portbagaj sau poate merge sa pui in portbagaj suportul original de la motor cu ceva modificari sa stea prins de caroserie. Bafta!

                          Comment


                          • #14
                            Cum ar spune un mare clasic in viata: "Tranti-m-ar vaca!"



                            ON topic: intreaba la VRNu', parca el facuse miscarea asta!
                            If it ain't broke, don't fix it!

                            Comment


                            • #15
                              Nu e greu de facut, problema e traseul cablului si mai ales secțiunea lui. Si evident trebuie sa fie foarte bine izolat. Așa cum au spus si colegii mai sus, nu știu dacă renteaza.
                              Se adaugă costul cablului, suportul bateriei, conexiuni etc.
                              Plus greutatea lor. Estimativ, cablul trebuie sa fie cel putin 25 - 35 mmp, 6-7 ml ajunge pe la 7-8 kg.
                              DAR: trebuiesc făcute calcule exacte privind secțiunea de cablu
                              Orice improvizație la conexiuni poate duce ușor la incendiu ( curentul care circula prin cablu e foarte mare). Așa ca ai mare grija
                              My Ride sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google