Relocare/mutare Baterie In Portbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    sau iti pui o baterie de motocicleta in fata si ai rezolvat problema.

    Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

    Comment


    • #32
      Off...
      Eu am bateria mutata in spate (ce-i drept nu la Logan, dar este acelasi principiu).
      Te duci la dezmembrari si cauti cablu de baterie de bmw (urs, cred ca s-a pus si pe e39 pe anumite modele). In general modelele mai vechi de BMW cu motor mare aveau bateria in spate. Eu am dat 100 de lei pe cablu.
      sigpic

      Comment


      • #33
        Exact asta mi a recomandat si un amic, dar ceva imi zice ca nu ajunge lungimea si ca trebuie facuta o treaba calculata. Kit utile de pe ebay sunt scumpe rau dar nu stiu cat is de OK

        Comment


        • #34
          Originally posted by me_catalin View Post
          sau iti pui o baterie de motocicleta in fata si ai rezolvat problema.

          http://i01.i.aliimg.com/photo/v1/269...le_Battery.jpg
          sau asa ceva

          SUPERCAPACITOR

          Comment


          • #35
            Bateriile mici sau cu gel sunt scumpe si nu merita.
            Cablul care l-am luat are undeva la 4m (cred). Mie mi-a ajuns suficient. Totusi nu vei duce bateria la stop, o vei tine aproape de bancheta din spate.
            Daca totusi vrei asa, mare atentie la masa, unde te legi. Trebuie sa ai masa buna, sa te legi de ceva zdravan.
            Stima.
            sigpic

            Comment


            • #36
              Dupa ce am studiat bmw e36 le si ce au facut unii altii...cred ca merg pe varianta asta.
              Rugaminte, unde sa caut sa leg minusul si pe unde sa trag cabul in compart motor
              Attached Files

              Comment


              • #37
                Te legi la un surub care iti da senzatia ca e bagat bine in caroserie.
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Q?
                  specificatiile astea is bune pt cablu
                  Conductor Specification (mm): 120/0.30
                  Nominal Current Rating (AMP): 60.0
                  Conductor Cross Section (mm²): 8.5
                  Maximum Overall Diameter (mm): 7.0
                  Maximum Loading (Watts)
                  12 Volts - 720
                  24 Volts - 1440
                  Resistance per Metre at 20ºC (Ohms): 0.0022

                  Comment


                  • #39
                    Cu 60A nu pornesti motorul....
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • #40
                      Vezi ca acolo iti trebuie cablu foarte gros, un minim de 50 mm2 care inseamna un diametru cam de 15-18 mm.
                      Acest cablu iti va asigura cam 330A.
                      Dute in magazinele cu echipament de sudura si ia cablu pt aparat de sudura, dar minim 50 mm2.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by danielliviu View Post
                        Cu 60A nu pornesti motorul....
                        mda, si cu toate astea cablurile de pornire din comert au 5-10mmp, restul plastic, si lumea le foloseste cu succes. Subiectul e mai complex, in fine... nu e chiar asa strict.

                        Comment


                        • #42
                          O sa dai pe cablu o caruta de bani. Cauta in dezmembrari, e cea mai buna si ieftina solutie!
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            La obi, cablu de sudura de 16 mm patrati sectiune la vreo 20 de lei metrul parca.
                            dr_p, ia porneste tu o masina care nu are deloc baterie folosind cablurile alea, sa vedem cat succes ai. Da iarna, cand e uleiul marmelada si blocul motor rece bocna. Alea AJUTA la pornire, ca mai da si bateria de pe masina de pornit ceva curent.

                            Ai grija sa iei tousi o baterie cu furtun de degazare care sa-l poti scoate afara, nu vrei sa dea gaze IN HABITACLU daca pateste ceva.
                            Last edited by einstein1984; 1 August 2014, 09:56. Reason: Automerged Doublepost
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #44
                              haidem sa concluzionez:
                              necesar:
                              cabluri ,1 de +(4m) si 1 de -(1m)
                              papuci si borne
                              locas baterie in portbagaj

                              solutii:
                              1. cabluri de bmw din dezmebrari (100ron)
                              2. cabluri de la magazine de specialitate

                              din pacate nici acum nu am reusit sa inteleg ce tip de cablu sa cer la magazin(cate fire, ce lungime, blabla uri electrice ce nu le stapanesc)
                              Bag de seama ca electricienii astia nu stau pe forumuri

                              Comment


                              • #45
                                Fara sa te superi, portbagajul tau va fi inutilizabil, o sa fie ca nuca in perete bateria aia pe mijloc. Si oricum nu o sa rezolvi NIMIC doar cu aceasta mutare.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google