Remapare Logan 1.2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Are legatura, pe gpl isi copiaza anumiti parametri de la benzina, daca ai o mapa mai buna, e posibil ca si pe gpl sa traga mai bine

    Originally posted by lucian voi View Post
    ......................

    Logan1,2 16 v are calculator de golf 6 si merge făcut de 90 de cai
    Eu cred ca se poate duce din soft si la 100 cp
    Last edited by Octavian; 28 March 2015, 01:26. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Gpl-ul nu este ecu insependent, el doar pacalwste pe ala de benzina ca merge cu bebziba in loc de gaz si ajusteaza injectoarele proprii dupa ibformatiile din injectoarele de benzina

      Comment


      • Sa-i respectăm pe oamenii pe care nu-i cunoaștem, cât despre remapare si resoftare este specialist , daca sunt "alții" mai dibaci decât un inginer de uzină asta e.

        Comment


        • Am facut remapare (chiptunning) la 1.2 16V,singura diferenta sesisabila este undeva in ture joase 1500-2500 are un mic "zvac" ca sa zic asa,daca inainte apasam jumatate de pedala sa treaca de 2200 acum apas doar un sfert din pedala...Nu am observat diferente la ture mari.Sa speram ca consumul a ramas la fel.

          Comment


          • Se simte si in ture mai mari, in plus poti face o depasire mult mai rapid. La consum parca este usor mai mare 0,1-0,2 l/100 km. Dupa remapare am schimbat si bujiile NGK de fabrica cu cele recomandate de dacia Renault. Dupa 10000 km, am mers cu un sandero stock de 75 CP si senzatia a fost ca merg cu butonul ECO activ.

            Comment


            • Diferentele dupa resoftare apar in zona de turatii mici si medii pentru motoarele aspirate. Nu sunt schimbari foarte mari ca la un motor turbo, dar asa cum s-a spus mai sus, motorul devine mai elastic, raspunde si se tureaza mai usor.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • Acu motorul trage mai bine intre 1750 rot/min - 3000 rot/min. In depasiri nu mai am emotii, pot sa depasesc si cu AC cuplat, când drumul este drept si nu sunt obstacole din fata, ca sa fiu contra-timp.

                Comment


                • cu certitudine poti aia 2-3 cai castigati pe plaja 1800-3000rpm compenseaza cu brio cei 5-7cp absorbiti de compresorul de aer conditionat...
                  defineste "mult mai rapid", te rog. ai masurat cumva sau te bazezi pe impresii?

                  de exemplu, logan 1.6_16v stock vs 1.6_16v softat, dupa 400m, de mai multe ori, schimbat soferii intre ei, rezultatul e ca ala resoftat l-a batut cu 1 masina pe ala stock. din mers, ca sa eliminam eroarea soferului, 80-120km/h diferenta de maxim 0.5 secunde in favoarea resoftatului. la 1.2 cum sta de fapt treaba, in realitate? masurat, nu impresii...

                  sa nu ma intelegeti gresit, exista o diferenta. sesizabila, dar masina nu devine in nici un caz racheta.
                  Last edited by Seba; 20 September 2016, 17:49.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Eu nu am zis ca devine racheta, dar trage, se infinge, se simte la pedala altfel, nu mai ai senzatia ca te rogi de ea. Ma gândeam sa o pun la un test dyno, costa vreo 50 euro, dar de banii aia mai bine pun benzina si ma plimb. Inainte trebuia sa fac o depasire musai la 4000 rot/min, acu la 3500 -3750 rot/min e suficient.

                    Comment


                    • Vezi sa nu te pacaleasca simturile.
                      Adica inainte musai 4000 rpm in depasire si acum te descurci cu ~3700 rpm...adica si turatii mai putine si trage mai bine, asta se traduce printr-un castig minim de 10 cp (1.6 mpi).

                      Am avut si eu trei remapari pe masina, nu vorbesc din carti. Castigul este, fiecare il masoara cum simte, dar sa nu exageram. Pt mine a fost un castig nemaipomenit, chiar tragea mai bine ca un 1.4 stock, mai ales cu prima mapa, dar atat.
                      In depasiri o rupeam de fiecare data, 4000 rpm pt desirea unui camion mi se pare putin la 1.2-1.4, cam de fiecare data eram peste 4500 rpm si totul era ok, chiar se misca polizoru.

                      Comment


                      • De acord cu Octavian. Aproape toate depășirile le execut intre 4500-6000rpm. Cu puține excepții, ptr.ca o depășire se executa cat mai rapid, nu se lălâie, chiar dacă aparent ai destul spațiu. Pe contrasens se sta cât mai puțin posibil, indiferent ca depășești un tir, un cotet sau o căruță.
                        La peste 4500rpm în tr. 2 și 3 se mișcă acceptabil...dar departe de a avea zvâc sau sa te dea cu capu' de tetiera.
                        1.4 remapat de peste 150.000km
                        Last edited by Kojak; 20 September 2016, 22:31.

                        Comment


                        • Originally posted by aris86 View Post
                          ... Inainte trebuia sa fac o depasire musai la 4000 rot/min, acu la 3500 -3750 rot/min e suficient.
                          Pentru ca ai invatat masina si ai alt curaj cu ea

                          Comment


                          • Un curaj nebun dat de un cuplu demential după remapare de minim 300Nm.
                            Last edited by Kojak; 20 September 2016, 22:51.

                            Comment


                            • "Pisicul" face diferenta.

                              Comment


                              • Corect .
                                Normal ca nu o lalaii pe contrasens, ca niciodata nu stii ce ”racheta” vine din sens opus.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google