Remapare Logan 1.5dCi 70CP - Impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Remapare Logan 1.5dCi 70CP - Impresii

    Va rog sa postati impresii dupa remapare Logan 1.5dCi 70CP. Acest topic va foarte util celor care vor sa afle mai multe pareri bune sau rele ale celor care au deja pe aceasta motorizare chiptuning.
    124
    Da, multumit de rezultat
    20.97%
    26
    Da, nemultumit de rezultat
    1.61%
    2
    Nu, dar as vrea sa incerc
    69.35%
    86
    Nu, este o prostie
    8.06%
    10
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

  • #2
    Eu mi-am facut resoftare la 1.5 dci 7-cp acum 24.000km si merge foarte bine masina,trage mult mai bine,urca mai bine in ture si in viteza,pe langa toate astea la un condus decent asa de zi cu zi chiar a scazut consumul.merita facuta miscarea
    http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

    Comment


    • #3
      cam 20.000km am si eu cu resoftarea...intradevar se merita...e un surplus de putere fara crestere de consum...
      "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

      Comment


      • #4
        Am facut cu resoftarea peste 30 000km si nu am intampinat nici o problema de motor,se merita din plin cei 20cp castigati din resoftare iar consumul chiar a mai scaut cam cu jumate de litru atat in oras cat si in afara.

        Comment


        • #5
          am un logan 1.5 dci 70cp eur.4 ... vreau sa ii fac o remapare dar vreau maxim cat poate sa scoata din el atat timp cat nu afectez motorul si consumul cu mai mult de 1 litru in plus...
          care este maximul ? din cate am citit eu ar fi 105cp ,dar afecteaza 100 cp afecteaza \???

          vreau sa ma lamureasca cineva de ce firmele care fac remapari unele cer 350 lei altele 1200 lei pt aceeasi treaba ??????????????

          va multumesc
          http://www.loganclub.ro/forum/hd_64_...-t24147p3.html

          Comment


          • #6
            Pentru acest model am facut mai multa variante de chiptuning si le-am denumit: Stage 1 si Stage 2. Prima varianta STAGE 1 ofera un plus de 18-20CP si cuplu 40Nm, motorul trage liniar fara ruperi de ritm, urca mult mai usor in ture si consumul poate scade cu aprox 0.5-0.8l.

            STAGE 2 este o versiune mai agresiva, in plus fata de prima varianta aduce un plus de 25-26CP si cuplu 45-50Nm. Recomandata celor care se dau ocazional la curse. Ambele variante oferite si-au dovedit fiabilitatea pe forum, prin sute de loganuri tunate fara probleme.

            STAGE 1 costa 350 RON
            STAGE 2 costa 660 RON
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • #7
              cu cat creste consumul la stage 2 ???
              http://www.loganclub.ro/forum/hd_64_...-t24147p3.html

              Comment


              • #8
                Remapare Stage 2 facuta la 1.5dci 68Cp si 160 Nm, rezultat final 98Cp si 195Nm.(rezultat confirmat de masurarea pe Dino)
                Merita alegerea facuta, nu regret nimic, se comporta bestial.
                Attached Files
                Last edited by FastFurious; 10 July 2010, 22:26.
                sigpicFast&Furious
                Team CSR
                Logan Club CLUJ

                Comment


                • #9
                  si nu iti este frica sa mergi cu el? eu de fiecare data cand pun sus ECU cu stage 2, dau doi stropi, ma sperie bestia dracu de nu-i adevarat )
                  am doua ECU, unu scris cu stage 1 si al doilea cu stage 2.
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #10
                    Si daca mergi vreo saptamana cu ala stage2 fara sa speli masina ce culoare are capota de la portbagaj?
                    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                    Comment


                    • #11
                      rosu, chiar e rosu. astia care si-au modificat si wastegate nu scot fum ca inecatii
                      si am mers chiar 3 saptamani cu stage 2, am ars un rezervor si nici o modificare de culoare pe masina. scoate fum, dar scoate serios doar daca-i dau blana ca un animal, iar eu sunt doar un animalut asa mai bland.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by crististreulea View Post
                        si nu iti este frica sa mergi cu el? eu de fiecare data cand pun sus ECU cu stage 2, dau doi stropi, ma sperie bestia dracu de nu-i adevarat )
                        am doua ECU, unu scris cu stage 1 si al doilea cu stage 2.
                        De loc, merge perfect.
                        Inca nu am umblat la wastegate in plus urmeaza si o evacuare stinga+dreapta complet din inox fara finale si sa vezi atunci....
                        sigpicFast&Furious
                        Team CSR
                        Logan Club CLUJ

                        Comment


                        • #13
                          @Cristi nu mai speria lumea, ca nu este chiar asa. Doar nu se face din Logan -> Ferrari.

                          @mat: consumul poate creste daca o talpuiesti bine, dar nu e nimic de speriat 1-2l max.
                          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                          Comment


                          • #14
                            Eu mi-am facut remapare ECO.
                            Ca rezultat, n-am observat niciun fel de economie de combustibil, ba as zice ca e exact ca inainte - si in oras, si in afara.
                            Iar daca e si o modificare de putere acolo, e asa de subtila incat nu reusesc sa o percep.
                            In concluzie, mi se pare ca e ca si inainte de modificare.

                            Comment


                            • #15
                              Sa inteleg ca a fost alegerea ta sa faci ECO Tuning. Intotdeauna am recomandat pentru Dacia Logan 1.5dCI modificarea de soft Stage 1 sau Stage 2 si nu ECO Tuning, din simplul motiv pentru ca in RO nu poti folosi ultima varianta. Infrastructura rutiera nu ne permite sa mergem cu viteza constanta pentru un regim economic. Nici macar cele doua autostrazi de 100km nu ne permit regimuri de viteza constant. Cresterile de putere in cazul modificari ECO Tuning la motoarele turbo diesel sunt mici, pana in 10% dand aceleasi senzatii ca la o modificare de soft pentru motorizari benzina.
                              Deci cu ECO Tuning nu vei avea nici consum redus, nici mai multa putere daca mergi in RO. Vei trage de masina la fel ca inainte de tuning, depasiri tot vei fi nevoit sa faci pentru ca astea sunt drumurile la noi.

                              Recomandarea mea daca vreti sa aduceti un plus de putere la Dacia Logan diesel este sa faceti Stage 1 sau Stage 2, veti obtine si un plus de putere considerabil si un consum mai mic in anumite regimuri de viteza.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google