Remapare Logan 1.5dCi 70CP - Impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am efectuat la DOC o remapare STAGE 1 si chiar se cunoaste si la putere si la consum(daca conduc omeneste...). Mentionez ca am 1.5DCI 85cp(initial...).
    Cel mai bine am simtit puterea cand am fost la munte, pe serpentine, la urcare.
    Recomand!
    Zambeste! Maine poate fi mai rau...

    Comment


    • #17
      Originally posted by Doc View Post
      Sa inteleg ca a fost alegerea ta sa faci ECO Tuning. Intotdeauna am recomandat pentru Dacia Logan 1.5dCI modificarea de soft Stage 1 sau Stage 2 si nu ECO Tuning, din simplul motiv pentru ca in RO nu poti folosi ultima varianta. Infrastructura rutiera nu ne permite sa mergem cu viteza constanta pentru un regim economic. Nici macar cele doua autostrazi de 100km nu ne permit regimuri de viteza constant. Cresterile de putere in cazul modificari ECO Tuning la motoarele turbo diesel sunt mici, pana in 10% dand aceleasi senzatii ca la o modificare de soft pentru motorizari benzina.
      Deci cu ECO Tuning nu vei avea nici consum redus, nici mai multa putere daca mergi in RO. Vei trage de masina la fel ca inainte de tuning, depasiri tot vei fi nevoit sa faci pentru ca astea sunt drumurile la noi.

      Recomandarea mea daca vreti sa aduceti un plus de putere la Dacia Logan diesel este sa faceti Stage 1 sau Stage 2, veti obtine si un plus de putere considerabil si un consum mai mic in anumite regimuri de viteza.
      Nu era rau daca stiam asta inainte de a opta pt softarea ECO.
      Dar in pagina de internet nu-s specificate "nuantele" astea, care schimba total datele problemei.
      Ca urmare, da, a fost alegerea mea, bazata pe ce scria in site, si anume scaderea consumului cu 20% si o crestere de putere. Daca pe site era explicat frumos ca aceste deziderate se implinesc numai cand circuli pe autostrazile vecinilor, in mod sigur nu mai faceam.

      Comment


      • #18
        Conceptul de ECO Tuning vine din afara, unde chiar ai posibilitatea sa realizezi consumuri record. Anul trecut am introdus acest tip de soft ECO Tuning in Romania, pentru ca ni s-a dat peste nas ca nu avem asa ceva in oferta fata de alte firme. Pe forumul loganclub am recomandat in mai multe randuri variantele de Stage 1 in locul celei cu ECO Tuning. Cine a a discutat cu mine la telefon, la fel a fost sfatuit sa aleaga varianta Stage 1. Nu stiu exact in ce conditii ai ales tu ECO Tuning dar banuiesc ca nu la insistentele dealerului nostru.
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • #19
          Am explicat mai sus cum am ales acest tip de tuning: din informatiile de pa pagina voastra de net.
          Iar daca pana acuma nu aveati niciun feed-back de la cei care vroiau ECO tuning, il aveti acuma, de la mine - it sucks.
          Indiferent ca mergi pe afara pe autostrada sau pe DN-urile romanesti, acei 20% reducere promisi ar trebui sa se simta.
          Chiar daca nu ma asteptam la 20% ca deh, reclama ... macar trebuia sa fie ceva acolo sa nu zici ca e chiar degeaba tuningul.

          Oricum, nu prea iti inteleg care e cauza pe care o sustii? Faptul ca eu sunt de vina ca sunt nemultumit pt ca am ales unul din produsele oferite de voi?
          Sau doar nu esti de acord cu mine ca sunt nemultumit?
          Last edited by Metallaru; 11 January 2011, 16:14.

          Comment


          • #20
            Si totusi eu nu vad greseala. Pe site scrie clar, valori ale cresterilor de putere pana in 10%, iar consumul de carburant se poate reduce pana la 20%. Cu putina matematica se poate ajunge la o economie de 0.8l-1.2l, rezultat care este realizabil la Dacia Logan daca se mentine o viteza de croaziera 90-100km/h.

            Unde este greseala?
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • #21
              Greseala rezida din faptul ca in loc de 20% economie de combustibil, in practica am obtinut 0% economie de combustibil.
              In acelasi stil de condus, acelasi drum.
              Cu putina matematica determinam ca e cam degeaba aceasta resoftare.

              Si inca o chestie care nu da la socoteala matematica e faptul ca reducerea consumului se exprima procentual.
              Deci, nu ar trebui sa conteze cum conduc eu, ca am pe unde sa merg batraneste sau nu.
              Daca eu in afara oraselor consum 7 l la suta, ca asa mi-e piciorul mai nervos, nu ma astept ca dupa resoftare sa scot 4 l la suta, ci cei 7 l - (sa zicem o valoare medie) 0.8l = 6.2 l
              Mai sus tocmai asta spuneam ca pe acelasi drum si in acelasi stil de mers nu exista nicio reducere a consumului.

              In fine, poate aveti si feedbackuri pozitive de la cei ce si-au facut ECO tuning, dar la masina mea nu vad nicio imbunatatire.

              Chiar, aveti vreun user multumit de resoftarea ECO ?
              Last edited by Metallaru; 11 January 2011, 18:42. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Asta in cazul tau, dar nu si pentru alti. Personal am testat variante de soft cu scaderea consumului in diverse regimuri de viteza. Ceea ce am scris pe site nu este o greseala. Este ceea ce se poate obtine in anumite conditii de mers. Din cate stiu Dacia iti comunica ca poti realiza un consum mediu de 4.1% la modelul tau, dar in Romania de fapt este 5-6% oare care este greseala aici?

                LE: tocmai ti-ai raspuns singur: "mi-e piciorul mai nervos". Niciodata nu o sa ai cu ECO Tuning consum mai mic daca o talpuiesti. Ca sa consumi 7% in afara orasului cu Logan diesel inseamna ca viteza de croaziera depaseste demult limita legata de viteza. Trebuie sa intelegi, daca vrei viteza nu te apuci apoi sa critici consumul. Cred ca nu mai are rost sa mentin discutia deschisa despre ECO Tuning si reduceri de consumuri aici, daca de fapt nu asta ai dorit.
                Last edited by Doc; 11 January 2011, 18:56.
                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                Comment


                • #23
                  pur si simplu dadeam un exemplu, cu acei 7%, si cum s-ar aplica matematica si in acel caz.
                  daca esti interesat de valorile reale acestea sunt 5.2 inainte de remapare - 5.2 dupa remapare.

                  Comment


                  • #24
                    Pai mergi la cel care ti l-a facut si cere-i altceva sau banii inapoi.
                    ECUFix
                    Please don't visit my homepage!

                    Comment


                    • #25
                      CristiXP a fost extrem de binevoitor si mi-a propus sa mi schimbe "nefericita alegere" ECO cu Stage1.
                      Acum juma de ora mi l-a pus, si deja pe drumul pana acasa (deci mers doar prin oras) imi dau seama ca e ALTCEVA.
                      Imi vine sa zic ca e "bestia dracu" vorba lui Streulea
                      Daca-i dau blana parca-mi ridica botul masinii.
                      O sa-i fac ceva teste si prin afara orasului, in weekend, si revin cu impresii.
                      Pana acuma, sunt impresionat de schimbare!

                      Comment


                      • #26
                        Deci pana la urma greseala nu era softul, ci alegerea facuta. Fiecare varianta de modificare isi cunoaste stapanul, ECO Tuning se pare ca nu era pentru tine.
                        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                        Comment


                        • #27
                          Doc, uite ce am gasit pe threadul cu poll la resoftarea de 85 de cai :

                          Originally posted by Doc View Post
                          Conteaza unde ai facut resoftarea, fiecare tuner are propriul stil de modificare. E bine de stiut cine a facut modificarea, eu nu ma supar sa imi spuna cineva daca nu este multumit de modificarea pe care i-am facut-o. Ba chiar este constructiv, in functie de nemultumirea lui fata de modificare putem ajusta valorile modificate.
                          Cred ca v-am dat un feedback corect. Deci, din ce ai scris mai sus, am facut ceva constructiv.
                          Daca vrei neaparat sa ai dreptate, pot sa spun ca da, eu am gresit ca am ales gresit.

                          Realitatea e ca marirea de putere de la 70 CP / 160 Nm (original) la 81 CP / 184 Nm (ECO tuning) e mega insesizabila, pe cand marirea de putere de la 81 CP / 184 Nm (ECO tuning) la 88 CP / 195 Nm (Stage1 tuning) e vizibila din avion.

                          Ma bucur ca ti-am putut fi de folos.

                          Comment


                          • #28
                            Ai dreptate, pentru mine este constructiv sa am feedback de la client, insa deja stiam comportamentul masinii la ECO Tuning. Din aceasta cauza am si spus, ca este o greseala pe care ai facut-o alegand aceasta varianta de tuning. Nu este nimic gresit din ce am scris pe site, totul se reflecta din feedback. La unele autovehicule setul ECO Tuning aduce o reducere semnificativa de carburant la altele mai putin. Cand spun autovehicule ma refer masini mici, dube, camioane si combine. Dintre economia cea mai mare se poate observa la camioane si combine. ECO Tuning este un concept de tuning promovat frecvent de tarile din vest, eu nu am facut de cat sa aliniez oferta noastra la ei. Ca noi nu avem ce au iei, autostrazi, trafic lejer si un grad mai mare de civilizatie, asta este partea a 2 a.

                            Oricum ma bucur sa aud ca esti multimit cu setul de tuning Stage 1, la fel ca ceilalti. Acest set de tuning se potriveste cel mai bine la Dacia Logan 1.5dCI.
                            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                            Comment


                            • #29
                              I-am facut si un mic test pe afara din oras, si mi se pare ca e alta masina!
                              E mult imbunatatit comportamentul: cuplul si caii in plus te ajuta foarte tare la depasiri.
                              As mai vota inca o data, la multumiti

                              Comment


                              • #30
                                Pentru Doc,
                                Am facut remap la tine in dec. 2010. Totul pare ok. La inceput mi se parea un cuplu imens dar m-am obisnuit si dau drumul mai usor la pedala de ambreiaj. Doar la consumul de combustibil in CB apar ceva erori. De ex: mai aveam 1 liniuta la combustibil, alimentez 20 litri, merg cu masina, consum mediu super pe CB, dar cand se aprinde becul portocaliu aveam afisat 18,5 litri consumati. Se poate remedia eroarea din soft? Se pot imbunatati ceva protocoale de comunicare intre computerul de injectie si cel de bord?
                                Marius

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google