Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Lex, orice modificare faci iti vei pierde garantia. crezi ca dacia sunt tampiti sa-ti schimbe ei softul si sa-ti mai dea si garantie? ori chiptuning ori garantie
    a, plus ca "oficial" nici un service dacia nu-ti va face chiptuning, in primul rand ca n-au cu ce, iar acei angajati care fac in unele service-uri oricum nu-ti dau factura si garantie, tocmai ca nu e o treaba oficiala dacia.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #77
      Eu am remapat-o la 3-4000 km acum am 14000 ( 1.5 ani ) . Am garantie extinsa , remaparea nu se poate descoperi in service , doar in cazuri grave in care vin cei de la Pitesti cu un soft special ( DDT parca , sper sa nu confund cu praful de purici ) .
      B -X X - DDF x 2

      :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

      Comment


      • #78
        Lex cred ca deja ai primit raspunsul de la ceilalti membri. Daca chiat iti doresti sa faci o astfel de modificare trebuie sa iti asumi un mic risc asa cum au facut si ceilalti.
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • #79
          Da am primit si mersi pt "ajutor" .Dar o sa renunt la remapat... Pana imi expira garantia... Asta daca nu o vand

          Comment


          • #80
            Originally posted by Octavian___28 View Post
            Doc: dupa remapare, care sunt valorile (cuplu + putere) la un 1.4 ?

            PS: dealer Arad sau TM este ...?
            Si eu sunt curios. Care sunt valorile cuplu+putere?
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #81
              120-122Nm cuplu, 82-83CP. Aproximativ la aceleasi turatii ca inainte de remapare, adica 3000rpm pt cuplu maxim si 5500rpm sau un pic mai mult puterea maxima. Doc, corecteaza-ma, te rog, daca spun cumva prostii.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #82
                La motorul de feon pe care il avem noi, cei cu 1.4 mpi...Nu se merita remaparea. De ce spun asa? Pt ca am condus de curand un 1.4 mpi remapat, iar plusul de putere e insesisabil. Efectul e mai mult placebo. Desi am plecat optimist la drum, pt ca posesorul imi tot lauda marea modificare, de-a lungul drumului s-a dovedit ca acel plus de putere, e insesizabil. La turatii mici la fel. Insa ca un plus, o viteza maxima usor mai crescuta.

                Comment


                • #83
                  Pe mine viteza maxima e ultimul lucru care ma intereseaza. Ma interesa cuplu, pt. Ca, imi spune cineva care se ocupa cu remapari cum ca scade consumul in oras cu 0.5l si se "taraie" ceva mai bine la turatii joase (1500-2000 rpm), si nu s-ar mai simti atat de mult ac-ul... Acum incerc sa culeg informatii de la lume, si sa iau o decizie. 300 ron nu e o suma mare, dar daca stau sa ma gandesc, mai bine merg o luna cu benzina de banii aia, decat sa-i arunc aiurea.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #84
                    Si eu eram in aceeasi situatie ca si tine.... Sfatul meu este sa conduci un 1.4 remapat. Si dupa sa iei o decizie, ca asa se gasesc multi care sa se dea cu presupusu: ca nu se mai simte ac (aiurea), ca la 1500-2000 trage mai bine ( o trage, dar nu se simte).

                    Comment


                    • #85
                      @iancucezar, si ce decizie ai luat pana la urma? Eu nu stiu pe nimeni cu 1.4 remapat, asa ca ramane sa ascult parerile voastre.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • #86
                        Toate valorile dupa tuning la modelele dacia le gasiti aici: http://www.obdtuning.ro/?s=lista&categorie=47
                        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by iancucezar View Post
                          La motorul de feon pe care il avem noi, cei cu 1.4 mpi...Nu se merita remaparea. De ce spun asa? Pt ca am condus de curand un 1.4 mpi remapat, iar plusul de putere e insesisabil. Efectul e mai mult placebo. Desi am plecat optimist la drum, pt ca posesorul imi tot lauda marea modificare, de-a lungul drumului s-a dovedit ca acel plus de putere, e insesizabil. La turatii mici la fel. Insa ca un plus, o viteza maxima usor mai crescuta.

                          Pe bune , chiar nu se simte ? Ce naiba , eu conduc zilnic un Logan stock masina de serviciu si cel remapat al meu si am mers foarte mult cu amandoua ( cel stock a fost al meu 1.3 ani pana l-am vandut firmei unde lucrez , cel remapat il am de 1.5 ani , remapat de mai bine de un an ) . Iti spun ca este diferenta intre ele . La al meu dau drumul la ac si depasesc mai bine decat cel stock . Tu probabil te asteptai la un BMW dar este doar putin mai bine .
                          B -X X - DDF x 2

                          :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                          Comment


                          • #88
                            Eu am 1.4 stock si un prieten bun are 1.4 remapat si mare diferenta nu e intre ele...Iar ac-ul se simte si la ala remapat...La munca am un 1.6 si si ii dau ceata cu tot cu remaparea lui la 1.4 practic nu e nici o diferenta intre 1.4 stock si 1.4 remapat...Asta am observat eu...Ca si pe mine ma batea gandul sa il remapez pe al meu, dar am renuntat,parerea mea e ca nu se merita...
                            nimeni nu moare virgin, viata ne .... pe toti
                            mazda 3 / logan 1.5 dc

                            Comment


                            • #89
                              Chello: acum depinde si cine modifica masina, ca am vazut eu cateva softuri puse de altii pe logan si sunt de rasul curcilor. Ma mir ca se simte ceva cu ele resoftate. Vorba aceea cat dai atata face.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • #90
                                Fara sa-i fac reclama lui doc, intamplator am mers cu un 1.6mpi cu soft de dimsport. Merge sensibil mai bine decat 1.6 stock. Nu avion, dar sesizabila diferenta. Iar legat de consum, daca mergeti in acelasi stil, adica schimbati tot la 3000rpm, nu mai jos (desi dupa remapare motorul permite cateva sute de rpm mai devreme), consumul poate creste cu 0,2-0,3% !? Deci insesizabil. La mers in afara localitatiilor, la viteza constanta, nu-i diferenta la consum, insa depasesti ceva mai lejer.
                                la 1.4mpi nu stiu care-i diferenta, n-am condus de-amandoua. remapat si stock, doar stock. ala se cere resoftat. daca se merita, insa, nu stiu. la 1.6 se merita.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google