Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @vasile: Avand in vedere ca o testare la un dyno bun costa intre 50-100 euro, cei 150 RON nu iti ajung nici sa platesti testul dar un soft custom pentru masina ta. Exista pe forum utilizatori de logan ce au resoftari custom, dar bineinteles ca au platit mai mult decat pretul normal.

    Daca la tine nu ar fi o problema de bani, de ce nu ti-ai luat Renault in loc de Logan?
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • DOC pe forum sunt alti colegi care fac remapari la 200 ron la benzinare.AU alt soft? alta firma sa inteleg? La benzinara mea mai am 3 ani garantie,ca de altfel a si remapao.Daca dupa remapare ,am nevoie,sa revin la softul original ,sa zicem pe probleme de garantie,cit ma costa?mai raspunde cineva la acel nr de tf?ramin urme in softul masinii de la remapare?cei de la service isi pot da seama ?La masina mea am beneficiat de o reprogramare CB la citeva luni din partea Dacia ,pornea dificil la rece,si pot sa zic ca am beneficiat de o "remapare" de la ei si se cunoaste diferenta.

      Comment


      • eu pot sa`ti zic ca nu e nicio diferenta la ce ti-au facut ei ,pentru ca nu are nicio legatura cu chiptuningul .
        Se poate reveni dupa remapare la softul initial .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Originally posted by saturnia2001 View Post
          DOC pe forum sunt alti colegi care fac remapari la 200 ron la benzinare.AU alt soft? alta firma sa inteleg?
          Fiecare tuner are propria strategie de marketing. Noi oferim un pret special pentru forumul Loganclub. Pretul normal in afara forumului se regaseste pe site: http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia/

          Alt soft, DA. Nu stiu sa-ti spun ce face softul respectiv decat daca vad masina tunata.

          Originally posted by saturnia2001 View Post
          La benzinara mea mai am 3 ani garantie,ca de altfel a si remapao.Daca dupa remapare ,am nevoie,sa revin la softul original ,sa zicem pe probleme de garantie,cit ma costa?mai raspunde cineva la acel nr de tf?ramin urme in softul masinii de la remapare?cei de la service isi pot da seama ?La masina mea am beneficiat de o reprogramare CB la citeva luni din partea Dacia ,pornea dificil la rece,si pot sa zic ca am beneficiat de o "remapare" de la ei si se cunoaste diferenta.
          Se poate revenii in orice moment la softul de fabrica fara costuri suplimentare. Care numarul de telefon, cel din semnatura mea sau al dealerului din Iasi?

          Daca ai masina tunata sau nu, asta nu iti pot spune. Service-ul Dacia nu face modificari in soft pe cai oficiale, deci atunci cand ti-a facut update sigur nu ti-a facut si tuning.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • nu am vrut sa zic remapata de cei de la dacia,ei au facut doar reprogramare cb;doc ma refer la nr .lui Andrei de la Iasi.Cei de la dacia nu au facut remapare,am pus intre ghilimele expresia.Din experienta ta ,doream sa stiu ,daca cei de la service isi dau seama daca s a remapat motorul si apoi revenit la softul original.Pun raul in fata ,daca o sa am o problema la motor ,o sa fiu nevoit sa revin la softul orig.CU masina nu am probleme ,dar la depasiri m ar ajuta ceva cai mai nazdravani ,la consum nu ma gindesc.Andrei a remapat la IASI ? am sa cer parerea colegilor sa vad cum se comporta masina dupa remap.Multumesc !

            Comment


            • saturnia2001 orice "tuner" respectabil iti poate repune fara nici un cost suplimentar mapa originala a masinii, ideea este ca dupa ce faci modificarea nu o sa mai vrei sa revii, o sa-ti cam placa

              Comment


              • De ce sa dovedesc eu ca nu e facut pe genunchi? Da ce e facut de NASA, cati ani a fost studiat softul asta pana a aparut pe piata, pe cate masini la-ti testat ? Oricum, spor la treaba baieti, experimentele i-si dovedesc utilitatea si calitatea in timp.
                P.S. Grafice deseneaza si copii!

                Comment


                • vasile78 ai si tu dreptatea ta, dar nu putem sa generalizam, nu cred ca cineva ca si tuner care totusi are un renume si care se respecta ( nu vorbim de gigel care are laptop si descarca mapele de pe torente ) isi poate permite sa faca ceva prost, pentru ca e doar o chestiune de timp pana cand rezultatele isi vor arata efectele secundare.
                  Eu unul sunt la a doua remapare, inainte am avut o mapa "agresiva" ca sa nu zic "prost facuta", am mers cu ea doi ani, timp in care masina si-a luat super forje, si totusi nu am patit nimic(inca). Sau sunt altii care au facut aproape 100.000 km cu masina remapata si la fel nu au patit nimic, eu zic ca e totusi o dovada ca si cu mapa de serie si nu custom, masina merge foarte bine. Adica tunerul a conceput spre exemplu o mapa de serie pentru motoare de 1.4 stoc, care teoretic sunt 100% identice, acuma partea a doua daca clientul a alezat sa zicem chiuloasa si nu pomeneste nimica de asta cand remapeaza masina, caz in care mapa ar trebui sa fie custom.

                  Comment


                  • @florian intr-o oarecare masura ai dreptate cam la fel de mult cum are si Vasile78. E adevar ca aceste softu-uri comune dau rezultate bune pe majoritatea masinilor care teoretic sunt identice, dar ....ca intotdeauna exista un "DAR".... niciodata 2 masini nu vor fii identice 100% din mai multe motive precum diferentele date de marja de eroare pt componentele interne, modul in care au fost exploatate pana in acel moment etc.

                    IDEAL ar fii ca toti cei care isi fac o remapare sa o faca custom dupa monitorizarea parametrilor motorului dar cum acest lucru ar implica costuri foarte ridicate se ajunge la situatia de compromis oferita de baietii cu "tiunigul standart". Adica o mapa comuna pentru toate masinile cu aceeasi motorizare care in proportie foarte mare dau si rezultate foarte bune.

                    @vasile78 un soft nu trebuie testat ani de zile pentru ca se ajunge la concluzia ca este bun sau nu.

                    ps. scuze pt dublu post dar timpul s-a miscat mai repede cat au reusit eu sa editez postul anterior.
                    Last edited by yrman; 11 May 2010, 12:55. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • Eu unul sigur nu as mai reveni la softul original al masinii

                      Comment


                      • Originally posted by Doc View Post
                        @catalinux: atata timp cat nu vrei sa faci nicio modificare de soft la masina de ce te mai bagi in seama
                        As putea sa ma cobor la nivelul tau si sa-ti dau un raspuns similar dar standardul de educatie primit si dobandit imi impune o anumita conduita morala. In primul rand ca titlul acestui topic este "Remapat sau NU". Nu stiu daca ai capacitatea de a analiza un text dar mie nu imi suna ca "Parerea ta dupa remapare". In consecinta daca am, daca nu am, daca vreau sa-mi fac sau daca nu vreau sa-mi fac remapare are prea putina importanta in aceasta speta atata timp cat aduc argumente pro sau contra. Este un forum, un cadru de dezbateri unde nu am incalcat nici un art. de regulament si am tot dreptul din lume sa-mi spun punctul de vedere. Faptul ca am un pct de vedere diferit de al tau nu-ti ofera tie dreptul de a ma jigni, mai ales ca tu VINZI, iti faci reclama si urmaresti sa "iei" bani de la mine, de la X sau de la Y prin prestarea de servicii. Daca ai fi baiat destept ai avea o altfel de abordare atunci cand cineva (oricine) iti cere lamuriri despre activitatea pe care o desfasori si de pe urma careia tu CASTIGI BANI!

                        Acum... eu te-am intrebat asa
                        Ce anume certifica cresterea de putere si cuplu daca nu s-a facut nici o masuratoare standard in acest sens? De ce 82 cp si nu 80 sau 84? Cine si ce certifica aceste date?
                        Pana nu imi dai un raspuns la aceste intrebari din pct meu de vedere esti penibil. Spun penibil pt ca de fiecare data la acest tip de intrebari (formultate si de altii inaintea mea... si da am citit pag. acestui topic) raspunsul tau a fost unul pueril, uneori chiar agresiv - ultimul exemplu citez "Daca la tine nu ar fi o problema de bani, de ce nu ti-ai luat Renault in loc de Logan?". Tu spui ca aceste masuratori costa dar in acelasi timp vii si imi spui ca pe tine nu te intereseaza caii putere si ca urmaresti anumiti parametrii. Ce parametrii si cum ii urmaresti? Asculti cu urechea? Iei in considerare parerile celor care si-au facut remapare la tine sau cum? Pe mine nu ma intereseaza masurarea custom, eu vreau sa stiu datele voastre pt soft-ul GENERIC, cel pe care il folosinti pt toate Loganurile stock (ca e unu si acelasi pt toate). Nu este normal sa te intreb despre un certificat? Casele de tuning din Germania dau TUV! Voi ce aveti? Aveti macar sistemul de calitate ISO implementat?
                        sigpic

                        Comment


                        • Te-am rugat frumos...si pe intelesul tau sa urmaresti cele 55 de pagini ale topicului. Poate asa ai fi aflat ca exista raspunsuri la intrebarile tale atat de des intalnite pe acest forum. S-a tot discutat pe acesta tema, daca nu ai fost atent si nu ai avut placerea sa te documentezi cu toate ca ti s-a mai spus, raspunsurile au venit pe masura.

                          Primul grafic care l-am gasit acum in acest calculator dupa care postez este al unui baiat din Oradea care a testat masina pe un dyno indepedent de noi:

                          dyno_dsn_stg1.jpg

                          Cu siguranta nu mai gasesc graficul dyno pentru prima modificare facuta la motorul de 1.4i 75CP, atunci cand s-au realizat si masuratorile pentru harta generica ce functioneaza si in prezent fara probleme. Chiar si la aceasta s-au mai adus mici schimbari atunci cand acestea s-au cerut.

                          De ce nu facem grafice dyno in fiecare zi la motorizarea 1.4i 75CP? Pentru ca nu este nevoie, DACIA a uitat sa mai upgradeze in vreun fel aceasta motorizare de cand a intrat in productie SuperNova. Ti se pare normal ca in 2010 Dacia Logan PH2 1.4i sa nu aiba absolut nicio modificare in soft fata de prima generatie?
                          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                          Comment


                          • Originally posted by vasile78 View Post
                            De ce sa dovedesc eu ca nu e facut pe genunchi? Da ce e facut de NASA, cati ani a fost studiat softul asta pana a aparut pe piata, pe cate masini la-ti testat ? Oricum, spor la treaba baieti, experimentele i-si dovedesc utilitatea si calitatea in timp.
                            P.S. Grafice deseneaza si copii!
                            l-ati , isi , copiii
                            In momentul cand afirmi ceva , ar cam trebui sa ai si argumente ,daca nu ai argumente vorbesti doar ca sa te gasesti in treaba si sa agiti spiritele ,sau faci parte din majoritatea la care argumentul suprem este " taci , esti prost , nu stii tu ,eu stiu mai bine " .
                            Last edited by Cristi_Xp; 11 May 2010, 20:26.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Originally posted by vasile78 View Post
                              De ce sa dovedesc eu ca nu e facut pe genunchi? Da ce e facut de NASA, cati ani a fost studiat softul asta pana a aparut pe piata, pe cate masini la-ti testat ? Oricum, spor la treaba baieti, experimentele i-si dovedesc utilitatea si calitatea in timp.
                              P.S. Grafice deseneaza si copii!
                              Din vorbe dai dovada de copil de 7 ani.
                              Pune-ti masina pe Dino sa vezi masina ta stie sa dea un grafic ca si al meu.
                              Daca nu deseneaza-l tu graficul si cand intrii intr-o depasire scoate-l pe geam ca o sa te ajute sa depasesti .
                              sigpicFast&Furious
                              Team CSR
                              Logan Club CLUJ

                              Comment


                              • Asa sunt eu analfabet si pueril, macar eu sunt constient de valoarea si puterea masinii pe care mi-am cuparat-o, nu dau bani pe vise si senzatii!
                                Eu ca si multi altii am credit pe 10 ani la masina asta si trebuie sa functioneze fara probleme macar perioada asta, oricum eu nu sunt convins de utilitatea "remaparii", daca voiam cai putere cumparam altceva la jumatate de pret. Hai sanatate si spor la bani!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google