Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amsa scot de la naftalina pentru voi gteck-ul. Asta asa ca sa mai facem spectacol sau sa mai ramana cate unul fara carnet. ;) Cineva bine a zis mai sus, rezultatele reale se vad pe strada nu pe un banc dyno ca doar vorbim de motoare aspirate.

    Hai sa va pun o intrebare, se da un Ferrari cu 480CP declarati de producator. Cati CP credeti ca rezulta in urma unui test dyno?
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • Depinde in ce treapta e facuta masuratoarea si de micile "artificii": de la 100 de cai la 1000.

      Iar legat de remapare: eu zic ca merita. Sunt multe avantaje si toate la un pret mic.

      Comment


      • Am exclus din start micile "artificii" care se pot face la testarea dyno. Ma refer strict aici la un motor aspirat pe bancul dyno. Inca astept raspuns.
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • mai putin nu?450
          Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
          -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
          Silent Coat.

          Comment


          • Rece.

            O sa ziceti ca minte Ferrari sau bancul dyno este stricat. ;)
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • Mai eu zic ca da 500 de cai pus pe "dinozaur", suna cam aiurea Ferrari sub 500 HP
              Ce tare ar fi sa ma insel si sa dea doar 300 HP din motivul ca are tractiune integrala iar "dinozaurul" masoara doar pe una din punti, sau invers da 450 HP cu una din punti (fata, spate) iar in realitate pe asfalt cu tractiune integrala mult mai mult. Ai ca am "scaldat-o" in toate directiile, una din variante fiind castigatoare

              Comment


              • eu zic vreo 300 cai poate mai putin

                da te referi la cai in volanta sau roata ?

                Comment


                • vreo 85-90%, optimist. deci vreo 370-400cp.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Seba esti geniu. Felicitari. Acum ar trebui sa le spui si celor de aici de unde ai dedus.
                    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                    Comment


                    • vorbiti de cai in volanta sau roata ?

                      Comment


                      • Volanta asa cum ii da si Ferrari in specificatii.
                        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                        Comment


                        • pai farrari calculeaza volanta fara alternator fara pompa de apa fara ac fara servo transmisie evacuare etc. eu zic ca sunt chiar mai mult de 15 20 %

                          Comment


                          • Poa' sa fie pana la 20-22% de la volanta pana la roata
                            Chiar ma uitam pe un grafic la un Jaguar XK8 de 216 KW.
                            La roata ghici...178 KW.

                            PS: si atunci suntem nemultumiti de roabele noastre ca pierd un 10-12% la roata.

                            PPS: deci nu numai la Ferrari sunt pierderi mari da?? Era doar un exemplu da? ))

                            Comment


                            • Salutare la toata lumea!
                              Dupa ce am citit toate cele 50 pagini , am observat ca sunt unele persoane (putine ce-i drept) care sunt destul de sceptitice in privinta remapari, din unele motive,fiabilitate, consum, mai ales fiabilitate din cate am vazut!
                              Unde vreau eu sa ajung:

                              1.ce-i aproximativ 10% in plus la puterea motorului nu sunt suficienti pentru a da batai de cap motorului, daca resoftarea este facuta cu cap (motorul K7M710 de ex. poate scoate la arbore intre 85-92CP maaaxim stock-benzina,sunt variante de K7M care scot 100CP dar cu flexfuel, la fel stock-Venezuela ,Brazilia)

                              2.daca resoftarea ar face asa mult rau unui motor (nu spun ca nu reduce din viata motorului, dar nici nu-l pune la "zid") atunci ce spuneti despre miile de taxiuri cu instalatie GPL, care au niste regimuri de mers destul de drastice pentru motor(regim tranzitoriu, caldura,praf etc+GPL) dar care duc fara probleme prea mari 250000 km.
                              Ideea este ca suntem ff putini care vom ajunge cu aceste masini la cei 300 000 km de pe caietul de sarcini ai fabricantului.
                              Cam asta am vrut sa zic, sper ca am fost destul de coerent in afirmatii
                              Va salut!

                              Comment


                              • mda cam deviaza discutia. eu astept cu mare interes cifrele alea de pe gtech
                                Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google