Remediere Scartait Ambreiaj Logan ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Miercuri am programare; sunt curios care va fi pozitia lor vizavi de aceasta "boala" a Loganului.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #47
      Iti spun de acum....vindecare nu exista.
      Singura metoda ar fi transplantarea organelor bolnave...in doua cuvinte asta inseamna ambreiaj hidraulic

      Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

      Comment


      • #48
        Originally posted by IancuMIC View Post
        Miercuri am programare; sunt curios care va fi pozitia lor vizavi de aceasta "boala" a Loganului.
        E din categoria "asa face la toate"; pentru moment dupa gresare e bine.
        Nu ma asteptam la minuni, dar daca tot e in garantie.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #49
          insista sa iti schimbe macar cablul.

          o rezolvare majora se obtine daca reusim sa protejam cablul in zona unde se face culisarea. acolo la furca. intra praf si in timp se distruge

          Comment


          • #50
            cum se regleaza cablu de ambreaj, la cat, cum?

            Comment


            • #51
              astazi dupa un drum mai lung am observat ca scartaie si la mine ambreiajul, si am facut ce scriau baietii mai sus , am luat sprayul cu vaselina si am dat pe portiunea descoperita de cablu. a disparut zgomotul, momentan. daca incepe iarasi, am sprayul pregatit in porbagaj.

              a ramas cealalta problema cu zgomotul de diesel dupa ce se incalzeste care am inteles ca asa face la toate si nu are rezolvare decat schimbat ambreiajul, dar si asa dupa ceva km incepe iarasi.

              Comment


              • #52
                o perioada si eu I-am dat cu vaselina, dar pana la urma am sch. cablul pentru ca avea un toron rupt

                Comment


                • #53
                  E clar...imi rup degetele pe tastatura de vreo 2 ani.

                  Scriu pentru ultima data.

                  1. Scartaitul nu vine din nuca / furca

                  2. Scartaitul vine din cablul. Prin zona dezvelita intra praf, care se comporta ca un abraziv in interiorul cablului prin miscarea dute vino a acestuia.

                  3. Vaselina pe cablu va atrage si mai mult praf => mai mult scartait si uzura mai rapida

                  4. Solutia este schimbarea cablului si izolarea, protejarea acelei zone unde cablul nu este acoperit. Cea mai rapida si ieftina solutie este folosirea uei protectii de cauciuc cum au cablurile de la frana bicicletelor.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    Solutia mai simpla e sa bagi vaselina lichida pe cablu! Eu am bagat prin decembrie parca , si de atunci,acum incep sa simt ca face la fel. Si odata la 4-5 luni nu e greu sa faci operatiunea asta.
                    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                    Comment


                    • #55
                      Stai sa vezi la vara...pana acum a fost frig.

                      Cand scartaie, cablul este deja compromis. Pe undeva este impuscat sau corodat.

                      Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by alessandro View Post
                        1. Scartaitul nu vine din nuca / furca

                        2. Scartaitul vine din cablul. Prin zona dezvelita intra praf, care se comporta ca un abraziv in interiorul cablului prin miscarea dute vino a acestuia.

                        3. Vaselina pe cablu va atrage si mai mult praf => mai mult scartait si uzura mai rapida

                        4. Solutia este schimbarea cablului si izolarea, protejarea acelei zone unde cablul nu este acoperit. Cea mai rapida si ieftina solutie este folosirea uei protectii de cauciuc cum au cablurile de la frana bicicletelor.
                        de acord. am folosit o bucata de cheder cu profil D, de tipul autoadeziv, cam 4 lei / m liniar.
                        e suficient de moale incat sa nu introduca efort suplimentar la apasare deoarece avem nevoie de ceva ce permite strangerea si destinderea ca la un resort.
                        am taiat o bucata de cam 10cm, am dat jos adezivul si l-am bagat pe cablu pana la bucsa aceea de cauciuc unde l-am strans cu o brida de plastic. se poate prinde si cu colier.
                        la capatul dinspre furca l-am prins direct pe partea filetata. inainte de a strange brida, l-am umplut de wd40.
                        cablul imi era deja plin cu vaselina grafitata de la o operatiune de mai demult.

                        sa vedem cat tine de data asta.

                        Comment


                        • #57
                          A venit caldura => au inceput ambreiajele sa scartaie

                          @ mikey daca ai folosit cablul vechi, nu te astepta la minuni.

                          Anul trecut in toamna am inlocuit unui Logan cablul de ambreiaj si am sigilat acea zona.

                          De atunci are aproximativ 15.000 km fara interventie acolo si inca merge perfect. Nu scartaie nu sacadeaza.

                          Comment


                          • #58
                            Eu am o alfel de problema si incerc de vreo 2 luni sa vad de unde este si nu imi dau seama,in mers cand calc pedala de ambreiaj se aude un carait usor iar dupa ce iau piciorul de pe pedala nu se mai aude.Sa fie de la cablu sau discul ?stima

                            Comment


                            • #59
                              Daca se aude cu motor pornit, poate fi combinatia rulment-disc; daca se aude si cu motor oprit poate fi pivot parghie debraiere sau cablul.
                              Câţi km. are masina cu aceste piese?
                              Last edited by IancuMIC; 23 April 2013, 18:42.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #60
                                Masina are 52000 de km si se aude numai cu motorul pornit si in mers, ca in stationare daca calc ambreiajul nu se aude nimic doar se diminueaza sunetul acela caracteristic de la ambreiaj.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google