Renault Pregătește O Versiune Sportivă A Modelului Dacia Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • F4r412 + tl4

    Spoiler, senzații de nfs (atunci când nimerea treptele de viteză)
    Last edited by t0rquemada; 16 September 2015, 00:16. Reason: Automerged Doublepost
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Nu mi se pare mult deloc scump, ar avea vanzari in tara si-n Europa. Imi place, eu as lua-o Poate singurul lucru de speriat e consumul - sigur mananca bine Dar na, ai ceva sportivitate 200 vit maxima, 8 secunde suta ... e bini di tat
      Cine cumpara masinuta sa pregateasca si bugetul de benzina

      Comment


      • Ar avea vanzari 0 in tara si in Europa pentru ca nu respecta norma euro6. Si nu e nevoie de buget de benzina, merge si pe etanol.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • etanol care nu-l gasesti...
          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

          Comment


          • Nu avem trestie de zahar, dar tara este plina de alambice, daca este nevoie facem si etanol.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • la noi nu cred ca ar avea succes din cauza cilindreei..2l e deja un motor mare in epoca actuala... de la 2l ai alte pretentii, nu 150 de cai ci de la 200 in sus.. 200-250-300...150 de cai scoti dintr-un motor de 1l... 1.o ecoboost de pe fiesta black and red are 140 de cai

              dar zic ca daca e chiar asa o problema asta cu cilindreea ar putea imprumuta motorul de 1.6 turbo de pe clio rs

              Comment


              • Nimeni nu citește datele tehnice: sunt doar 145CP pe benzină, pe etanol ai 150CP dar la noi nu ai de unde alimenta în plus oricum pui și benzină în rezervorul 2.

                Cine o va vrea o va putea cumpăra din Rusia, iar timbrul de mediu e doar vreo 2000-2500euro funcție de an și noxe(știu de la Duster 2.0 benzină).
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • E deja un motor mare in epoca actuala? doah..cand auzi pe cate unii zici ca s-au nascut in Ferrari etc..
                  Este adevarat ca exista motoare oferite optional Tce. eco boost ,tsi de litraj mic cu 110 ,140 cp etc insa acestea sunt de abia la inceput si sunt usor mai scumpe , celelalte motoare inca predomina ,Bmw inca ofera pe modelul nou motor 2000 cmc 143 cp ,Vw ceva similar,Ford Mondeo 2015 are si 150 cp din 2000 cmc asta uita sa spuna si asa mai departe
                  A scoate 150 cp dintr-un motor de 2000 cmc nu e nici vreo noutate dar nici ceva antic cum abereaza unii,e cv normal in ziua de azi iar pe o caroserie usoara va fi super ok
                  Last edited by Allyn_y; 16 September 2015, 16:18.

                  Comment


                  • Haideti mah ca e SUPER masina, pretul nu e deloc mare...Acum iti cer 13300 pe un Sandero dizel de 90hp, pentru pasionati pe la 14000 ar fi perfect.
                    In sfirsit discuri pe spate ...
                    Stringeti banu, vindeti tot de prin casa/garaj/parcare/socriii si bagati-va sa nu fiu eu singur pe strada, sa tragem niste liniute ... he -he !

                    Hai ca ne batem cu golfu remat tsi1.2 110hp tot pe la banii aia, eu zic ca-i batem cu sandero RS !
                    Last edited by anton.dan; 16 September 2015, 16:25.

                    Comment


                    • Haha tare asta ..oricum iti dai seama ca nu o sa aiba adversar in plaja lui de pret ca masina noua
                      Eu nu le am cu liniutele dar..un Duster Dci cu cutie automata ma batea gandul..pacat ca inca nu e oferit..decat pe Logan si Sandero parca,oricum o sa fac un test drive cu el sa vedem cum se misca

                      Comment


                      • Originally posted by mariannn View Post
                        etanol care nu-l gasesti...
                        Pai daca nici masina nu se poate vinde aici de ce ai gasi etanol?
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Oricum iesi mai bine daca faci tuica buna, o vinzi si de banii aia iei benzina. Nu va mai speriati atat de 2 litri ala ca nu consuma asa mult. La acelasi stil de condus ia maxim un litru in plus in extern

                          Comment


                          • Originally posted by cristi.... View Post
                            la noi nu cred ca ar avea succes din cauza cilindreei..2l e deja un motor mare in epoca actuala... de la 2l ai alte pretentii, nu 150 de cai ci de la 200 in sus.. 200-250-300...150 de cai scoti dintr-un motor de 1l... 1.o ecoboost de pe fiesta black and red are 140 de cai

                            dar zic ca daca e chiar asa o problema asta cu cilindreea ar putea imprumuta motorul de 1.6 turbo de pe clio rs
                            ideea e sa si vinzi ce construiesti. Tehnologiile astea costa si doar pasionatii (in masura in care exista pasionati Dacia) ar cumpara, altfel te indrepti spre case mai mari, la gama aia de pret.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • eu imi mentin ideea ca 2l e un motor maricel/mare acum. evident, depinde si de clasa pe care il pui. de ex, 2.0tfsi de pe audi a4 scoate 245 de cai, adica la fel ca un 3.0tdi

                              downsize vezi la toti, inclusiv bmw. mi se pare ca uitati de 1.5 benzina de la bmw (3 cilindrii) care e la acelasi nivel de putere cu un motor de 2 mai vechi tot de la bmw, 318i

                              asta micu, 2.0 de pe sandero rs e .. cum sa zic eu, fumat, expirat, cam la acelasi nivel tehnologic cu 1.6 16v euro 4 pastrand proportiile, adica nu are nici o mare tehnologie inovatoare, e tot tehnologie veche

                              pe fluence are 140 de cai

                              in fine, un motor evoluat tehnologic, tot de 2l, e cel de la mazda, skyactive technology, care echipeaza mazda cx3 si care nu are nici o treaba cu 2.0 clasic renault, chiar daca cel de la mazda are 120 de cai. raportul de compresie e mai mare, inglobeaza o serie de tehnologii care tin consumul foarte jos pt o benzinara de 2l, adica poti scoate si consum de disel la 90-100km (adica 4.x-5%) fara a sacrifica partea dinamica

                              pt cine nu crede sa se documenteze

                              pt dacia insa da, e un pas inainte, mai ales ca nici pretu nu va fi mare, concureaza cu suzuki swift sport. poate o sa-l introduca si pe piata din europa, pe sandero rs, sa speram ca va exista cerere pe piata din vest

                              probabil nu va fi introdus in ro din acelasi motiv pt care pe logan 10 ani au introdus doar motoare de 75 de cai, pt ca asta a vrut majoritatea publicului. degeaba vor 2-3 daca restu vor motoare mici, cu consum mic, impozite mici, asigurari idem, etc samd
                              Last edited by cristi....; 16 September 2015, 20:35.

                              Comment


                              • Romanii doresc multe, in ceea ce priveste echiparea masinilor; ideea e, daca sunt si dispusi sa plateasca pentru aceste nivele de echipare pe care si le-ar dori.
                                In acest sens, imi amintesc ce spunea A. Deboeuf, directorul gamei entry Renault, prin 2012, legat de implementarea unor noi elemente tehnologice, pe masinile produse la Mioveni, anume ca nu toti clientii sunt pregatiti sa le suporte. Credeti cumva ca ei nu stiu carui segment se adreseaza, atunci cand produc un model?
                                Acum fie vorba intre noi, n-am prea auzit aici pe forum, ca cineva sa fie dispus sa plateasca 15.000E pe o masina.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google