Repartitor De Frână

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu am cumparat de la dealer, dar NU de origine. Am dat vreo 55 de lei pe el...cel de origine costa vreo 500 de lei!!!

    Pana acum nu am avut probleme, asta fiind cel mai important!
    If it ain't broke, don't fix it!

    Comment


    • #32
      Am gasit repartitor frana de import la 80 lei, in sfarsit, si cat am cautat ;))
      sigpic

      Comment


      • #33
        Daca voi monta arcuri sport pe masina trebuiesc reglaje facute si la repartitorul de frana,in cazul meu cu abs ?
        Toţi cei care folosesc strada poartă în memorie imaginea unui accident de drum impresionant.

        Comment


        • #34
          parca in primele posturi se mentiona clar ca la variantele CU ABS nu ai ce reglaj sa faci.
          Eu beau sigpic

          Comment


          • #35
            Corect, masinile echipate cu ABS au repartitor electronic.
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • #36
              Tare ma bate gandul sa reglez si eu nitel repartitorul la a mea La ITP, mi-a iesti slab spatele la franare, dar am auzit ca la multi care au logan fara ABS a iesit asa. Si l-as regla, dar in nepriceperea mea mi-e frica sa nu-l stric de tot, sau sa-mi fac prea tare frana pe spate si dupa aia sa o tin in piruete. Si frana de mana as regla-o, ca tine numai trasa la maxim si chiar si atunci daca accelerez bine plec asa

              Comment


              • #37
                Si yo am problema cu frana de pe puntea spate; Atunci knd franez brusc (testat pe iarba) nici o urma de franare pe spate (doar eu in masina), cand franez incet-incet de tot cand se opreste masina ma arunca n nas (vorba vine) si uite asa din cele 2 precizate mai sus mi am adus yo aminte k anu trecut knd am facut ITP-u nu ma lasat sa l trec (cu nenea itp ma cunosteam) pana nu fac frana spate care indica 0. am dus o la service (itp-u facea parte din acest service) si mi a facut nenea mecanic o manevra la repartitor (ce a facut nu stiu) si mi a zis ca o sa trebuiasca schimbat repartitoru in curand.
                Intrebarea mea e ce a facut de si a revenit repartitoru(asta in max 5 min.)?
                Acu cateva luni knd am intrat sub masina am vazut k tija de la repartitor este stramba asa trebuie sa fie ?
                @RYCHY88 unde anume ai gasit?
                Timiditatea-un defect al oamenilor mari, tupeul-defectul oamenilor mici.

                Comment


                • #38
                  Connexxx,incearca sa reglezi repartitorul adica sa-l mai strangi putin daca-i prea larg si mai strange si frana de mana.Dupa ce faci reglajele astea tre sa fie mai bine.Eu am 42 de mii si ceva de km si la revizia de 10000 mi-au reglat repartitorul ca era lasat prea larg din fabrica.Anul trecut am reglat si frana de mana care tinea la 7-8 dinti si care acum tine la 3-4 dinti lucru care se vede si in tutorialul Reglaj Frana de Mana,tutorial facut de Crististreulea pe masina mea.Dupa reglajul franei de mana mi s-a imbunatatit si frana de serviciu.

                  Comment


                  • #39
                    daca itp-istul i-a gasit 0 pe spate atunci e gripat repartitorul , cand ai 2-3 - 500 Newtoni forta de franare te mai apuci de reglat . Daca valoarea e zero clar ca e intepenit ca doar nu s-a dereglat pana la 0 . In 5 minute n-a avut ce face decat sa-i traga cateva ciocane si eventual sa fii incercat si el acelasi reglaj din tija. Repartitor gasesti de la 70 de lei in sus pana la aprox 400 cat e unul original. Ar fii bine schimbat ca numai cu frane fata distanta de oprire creste considerabil.
                    Pain brings out the truth in us all...
                    ...how much truth can you stand?

                    Comment


                    • #40
                      Ok cred k o sa caut un repartitor nou cu franele nu e bine sa te joci nici o data.
                      dany59ddd yo din cate stiu frana de mana trebuie sa tina la al 7-lea dinte, probabil e mai eficienta pt. ca stau mai aproape sabotii si ai grija sa nu mearga infranata (mai pune mana pe roti vezi sa nu se incinga).
                      Merci de info!
                      Timiditatea-un defect al oamenilor mari, tupeul-defectul oamenilor mici.

                      Comment


                      • #41
                        Salut. Am fost azi cu masina la revizia de 90.000 km. Am facut ITP-ul in martie, totul era in regula. Azi la revizie, am schimbat si placutele de frana. Dupa ce mi le-a schimbat, pe tester-ul de frana a iesit ca puntea spate franeaza foarte putin (250 pe tester, fata de 1200). Au reglat ei repartitorul, dar pana la urma au zis ca trebuie altul. Au cerut 4 milioane. Am zis ca ma mai gandesc.. cand am ajuns acasa am sunat la un magazin in Iasi. Pret repartitor 65 Ron, iar cel original 190 RON. Pe langa pretul cerut pe care nu il comentez, as dori sa va intreb: ce legatura are schimbatul placutelor cu repartitorul?? cand am intrat pe poarte service-ului, frana mergea perfect, aveam ITP-ul facut in urma cu 2 luni. Cand am iesit din service, franeaza vizibil mai lent, trebuie sa apas mai tare pe frana. Se simte cum spatele nu mai franeaza ca inainte. Voi ce parere aveti?

                        Comment


                        • #42
                          Mai asteapta si tu vreo 3-4 zile sa-si formeze placutele amprenta discului, si vezi sa nu-ti fi slabit aia piulita de la repartitor. Mai este posibil ca strangand piulita sa fi rupt arcul repartitorului si atunci frana pe spate aproape nu mai exista, mai bine mergi la alt service si vezi care-i treaba acolo.

                          Comment


                          • #43
                            Pai astazi m-am bagat un pic sub masina sa vad care este treaba cu repartitorul. Am vazut ca are o piulita cu filet pentru reglaj. Ei au zis ca au umblat la reglaj, dar piulita respectiva nu avea urme pe ea. O sa incerc io sa umblu acolo. Sper sa nu fac vreo prostie. Cum pot sa imi dau seama cat de mult sa strang piulita?

                            Comment


                            • #44
                              Nu prea ai cum sa-ti dai seama, nu cred ca scrie nicaieri cate spire se strang la repartitor, pe bancul ITP-ului se vad rezultatele.

                              Comment


                              • #45
                                si eu am avut probleme pe banc la it spatele nu tinea aproape deloc. sa fie o problema asta generala a loganurilor? am abs pe masina
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google