revizia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • revizia

    Salut tuturor! Am si e cateva intrebari legate de revizie. Am un Logan de 1.4 caruia fostul proprietar i-a facut o revizie e la 6.000 km (probabil cea de un an). Acum are 15.000 rulati. Eu sunt incepator in soferie si tehinca auto, asa ca apelez la ajutorul vostru. Ar trebui sa-i fac o noua revizie acum? Daca da, uleiul Elf de 10w40 e ok? Si o alta intrebare: ce benzina ma sfatuiti sa folosesc si de la ce producator (eventual spuneti-mi mai multe otiuni)? Multumesc anticipat celor ce vor raspunde!

  • #2
    parerea mea e sa te duci cu ea!ca deja ai 9000Km!pt binele tau!si benzina baga deaia scumpa
    Last edited by 1.5 DCI; 14 August 2007, 09:58.
    Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

    Comment


    • #3
      se intampla ceva rau daca bag benzina de '98 peste din aia de '95 sau invers? recomanda-mi tu niste producatori si tipul de benzina! mersi!
      Last edited by 1.5 DCI; 14 August 2007, 09:58.

      Comment


      • #4
        farte eu am masina de 6luni si am 9000km si numai 95am bagat de la petrom!am toate bonurile si daca se intampla ceva ....sunt poe ei!
        acum depinde ce vrei sa bagi.....dar baga un fel de benzina!
        uleiu e mai pretetios!
        Last edited by 1.5 DCI; 14 August 2007, 09:59.
        Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

        Comment


        • #5
          Pai si eu tot de '95 bag de obicei, insa se mai intampla sa mai pun si de la alte statii in afara de petrom. pt revizie am luat ulei elf de 10w40. o fi bun?
          Last edited by 1.5 DCI; 14 August 2007, 09:59.

          Comment


          • #6
            nu stiu frate....eu iti recomand castrol...dar tre sa ii intrebi daca accepta ala de la dacia
            Last edited by 1.5 DCI; 14 August 2007, 09:59.