Revizii Dacia Logan Benzina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am schimbat in ianuarie 2011 uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer la reprezentanta in Bucuresti si m-a costat 320 lei (manopera+materiale, ulei Dacia Oil). Referitor la asigurari recomand pentru Casco Groupama (nu are franciza si nici alte restrictii de genul daca conduce alta persoana masina nu despagubesc decat daca achiti o prima de asigurare suplimentara sau daca lovesti masina in alt loc decat pe drumurile publice, si altele...). In ceeace priveste RCA, mi-am facut in septembrie asigura la Carpatica si m-a costat 230 lei pentru un an.
    Last edited by 77sky; 9 September 2011, 21:53.

    Comment


    • franzisa nu franciza
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • Eu in noiembrie fac 4 ani de cand am masina si numai 35000 km o sa schimb distributia numai la anul prin vara ca oricum nu circul mult cu masina!

        Comment


        • Hotie la drumul mare...

          Originally posted by abc View Post
          Eu am schimbat in ianuarie 2011 uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer la reprezentanta in Bucuresti si m-a costat 320 lei (manopera+materiale, ulei Dacia Oil).
          Ulei Dacia -4 L- 5W30-128,96 lei cel la 1 L costa 33 lei x3 L= 99 lei
          Filtru ulei original-25 lei
          Filtru aer original-35 lei
          TOTAL : 188,96 lei sau 159 cu ulei la 1 L ...asta la cele mai mari preturi.

          La foarte multe service-uri,daca cumperi totul de la ei,se face schimbul gratuit.La unele se primeste si filtrul de ulei gratuit la bidonul de 4L de ulei.
          Din calculele mele...320-189=131 lei manopera sau 320-159=161 lei manopera? A beneficiat cineva si de masaj erotic in banii astia?
          Inteleg oamenii foarte grijulii cu masinile lor,dar nu-i inteleg pe cei care nu au grija de banii lor.
          Uite asa traiesc cei de la Dacia pe spatele unora...si cind vine vorba de garantii...pa si la revedere.
          Desi am o Solenza si un Logan,nu o sa ma mai vedeti vreodata in reprezentanta cu ele.De fapt doar Solenza a vazut o singura data reprezentanta la revizia de 10.000 in 2004 si asta pentru ca lucra acolo un prieten foarte bun care a si facut revizia.
          Fiecare face ce vrea cu banii...o parte fac revizia si mai si maninca bine,iar ceilalti fac revizia ca sa manince altii bine.
          Last edited by huffy; 9 September 2011, 22:30.
          Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

          Comment


          • Ai punctat foarte bine colegu!

            Comment


            • @huffy: ce-i drept, n-am avut curiozitatea sa-l intreb pe mecanic daca mi-ar face si un masaj erotic in banii astia, n-am inclinatiile necesare. Dar macar acolo stiu ca mecanicul are o minima pregatire in domeniu, plus o certificare de la Dacia - si nu nimeresc peste vreun hercule bine intentionat, dar mic la creier si mare la muschi. Manopera peste 100 e doar la cele mai scumpe - sunt mai multe reprezentante, cu tarife diferite. Am patit-o cu utilaje de la munca - m-am trezit cu mecanicul satisfacut aratandu-mi cum a reusit el sa bage "la loc" niste piese care nu se mai potriveau de unde le scosese, n-as vrea sa patesc cu Loganul acelasi lucru.
              Last edited by ParuLuScorilo; 10 September 2011, 15:49.

              Comment


              • Nu cred ca e nevoie de unul mare la creier ca sa faca un schimb de ulei.Sensul de desfacere si stringere la buson si filtru e acelasi ca si cel de la prezoanele de la roti,care nu au bec de avertizare cind se desfac,in schimb,la ulei se aprinde becul daca e prea putin(papat,pierdut,etc).Sa inteleg ca e nevoie de certificare de la Dacia ca sa schimbam o roata ? Raspuns: NU.
                Nu contest faptul ca sint foarte multi oameni nepriceputi,sau pur si simplu comozi,dar ca sa dai peste 100 lei pe manopera,pentru un schimb de ulei si filtre...hm.
                Aproape la fiecare vulcanizare se face si schimb de ulei si costa intre 10 si 30 lei si fac mai mai multe schimburi de ulei intr-o saptamina decit la orice reprezentanta intr-o luna,asta ca sa nu mai vorbim de atelierele auto mai micute si cu volum de lucru mai mare decit reprezentantele.Nu stiu cum e prin Bucuresti,dar in Sibiu,care e mult mai mic,sint cel putin 20 de locatii(ateliere auto mici,vulcanizari si chiar 2 ateliere specializate doar pe schimb ulei si antigel) unde se poate face operatia cu maxim 30 lei fara programare.
                Sincer va spun ca imi vine sa ma mut in capitala si sa fac numai schimburi de ulei,becuri si alte nimicuri de genul asta.
                Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                Comment


                • Acum aproximativ o luna, la ultimul schimb de ulei am platit 36 RON pe manopera intr-o reprezentanta Dacia din Bucuresti. Nu mi se pare o diferenta enorma fata de preturile de la atelierele din Sibiu (asta trecand peste faptul ca acele ateliere fac in general munca la negru si nu au niciun fel de raspundere pentru lucrarile efectuate).
                  http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

                  Comment


                  • Colegul nostru acb a platit 320 lei cu totul de la reprezentanta.Eu am facut calculul,la cit costa totul daca iei uleiul si filtrele de la un magazin de piese auto(ulei Dacia 5W30 si filtre originale=159 lei).In multe reprezentante Dacia nu se lucreaza decit cu piese de la ei.Asta e o problema de care cred ca ne-am lovit fiecare cel putin o singura data.Deranjant e si faptul ca nu poti sa stai linga masina sau macar la 5 metri de ea(pe motiv de securitate).Am vazut foarte multe Logan-uri venite dupa revizia in reprezentanta cu bujii simple cu un singur electrod in loc de cele cu doi electrozi(cum a venit din fabrica.Atita vreme cit platesc pentru ceea ce se face la masina,am pretentia sa si vad cum decurge toata operatia si piesele care se schimba.Cel putin aici cred ca-mi dai dreptate.
                    In atelierele mici manopera la schimbul de ulei la Logan e de 10-15 lei si ajunge la 30 lei la masinile straine la care trebuiesc demontate si remontate tot felul de aparatori de plastic,pentru efectuarea operatiei.
                    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                    Comment


                    • DA , dar nu ai stampila pe carnetul de garantii ...

                      uneori valoreaza si stampila "ceva" daca ai garantie... nu ? totul e cu dus si-ntors...
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • Poate va aduceti aminte de un lot de Logan-uri din 2006 care au aut probleme cu motoarele,adica picau intre20.000 si 50.000 km.Majoritatea nu au facut atitia km in perioada de garantie.Citi dintre ei au beneficiat de schimbarea motorului ? Sint multe Logan-uri in regim de taxi,cu uleiul schimbat in spatele blocului sau pe cimp,care au peste 400.000 si nu papa ulei desi nu au vazut reprezentanta din momentul vinzarii.Spune-le treaba cu stampila aceea pe carte la cei care au patit-o cu motorul si o sa auzi ce au de spus de garantia care la Dacia e mai mult fictiva.Crezi ca e normal sa ai garantie 18 luni si dupa 24 luni si 20-25.000 km sa pape ulei ca un vitel de lapte ? Asa ceva au patit cel putin 25-30 de persoane in Sibiu(astea le-am vazut personal) si multi altii pe linga in toata tara.Am citit la un moment dat pe forum ca a fost unul care a primit motor nou dupa multe certuri cu ei si drumuri pe la OPC.Stampila aceea a lor e mai mult de decor decit pentru garantie.
                        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                        Comment


                        • Eu va zic sa nu va mai cramponeti de acea stampila ca nu valoreaza mare lucru eu presonal am avut o problema cu o oglinda care nu mai mergea reglata si la reprezentanta nu au vrut sa o inlocuiasca pe garantie deoarece avea o zgirietura fina pe carcasa ei....atunci am zis ca-mi bag picioarele in ea de garantie si numai platesc 50 e ron pe un filtru de ulei la reprezentanta cind il pot lua cu 21 de lei, ca nu mai dau 120 ron pe dacia oil cind pot sa dau 140 pe ELF.... etc.... etc....


                          O revizie va costa cam 160 ron consumabilele iar schimbul il puteti face chiar voi. LA cit de usor se schimba uleiul eu zic ca-l face si bunica care nu are nicio pregatire.

                          Citeam mai sus si ma ingrozeam cind am vazut ca au inceput sa taxe la revizie si schimbatul filtrului de habitaclu. Stau si ma intreb oare au habar cirpacii aia la care le dati 360 de ron pt revizie cum sa faca sa nu mai bage aer fals?

                          Nu va lasati pacaliti cu schimbatul filtrului de aer ca ala se schimba la 2 ani sau la 2 ani merge scuturat si mai tine 1 an. Pentru inlocuirea filtrului de aer la rerezentanta va taxeaza vreo 60 de ron filtru plus vreo 0.3 h manopera.
                          Last edited by usr1; 11 September 2011, 13:12.

                          Comment


                          • Sigur nu faci referire la simeringul de distributie? Atatea motoare "picate"...

                            Comment


                            • Am fost la 3 reprezentante Dacia in Bucuresti si de fiecare data m-au lasat sa stau langa masina. Am avut si eu problema cu scurgerea de ulei pe la distributie si reparatia a durat in jur de 3 ore, si atunci am urmarit totul de langa masina. Faptul ca ma lasa sa stau sa ma uit la ce fac este un criteriu dupa care aleg service-ul.
                              Sa platesti 131 RON doar pentru manopera schimb filtru ulei si de aer mi se pare si mie foarte mult, ultima data am platit pt aceste 2 operatii 50 RON in service Dacia (nu zic ca 50 e putin, dar oricum e diferenta mare fata de 131), iar de data viitoare schimbul de filtru de aer o sa-l fac singur.
                              http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

                              Comment


                              • Salut.
                                Am avut un coleg cu un logan ambiance din 2007[decembrie] care la nici un an ia fost schimbat simeringul[asta a fost din cauza producatorului de simeringuri] si pe langa asta ia fost schimbat[pe garantie] si distributie si inca ceva[nu mai retin exact.
                                Numai bine.
                                eu doar o data am mers la service ,cand a fost in garantie,dupa asta doar eu am schimbat uleiul si filtrele
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google