Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unii isi iubesc masina mai mult decat nevasta. Altii isi dau seama ca masinile moderne sunt concepute sa tina o perioada limitata (planificata) de timp si nu merita investitiile excesive in intretinere.
    Mie imi suna mai bine sa inlocuiesc masina la fiecare 3-5 ani cu ceva mai bun / modern / comfortabil / performant + sa intretin masina dupa manual, decat sa trag de ea 10 ani investind la greu si sa raman in final cu o caruta ruginita, buna de rabla (chiar daca tehnic ramane impecabila). Fiecare cu piticii lui.
    Dacia Logan II, 1.2 16V, Prestige & Securite Pack

    Comment


    • Bună, am si eu o intrebare. Am făcut si eu revizia in reprezentanta de 20k la 1.5 dci 75cp iar consumabile au costat 650 lei iar manopera 150 lei. Vi se pare mult ?

      Comment


      • Conteaza cum ti se pare tie.

        Comment


        • Mie mi se pare ridicol de mult pentru niste filtre si ulei, in conditiile in care la L1 as plati maxim 200 lei (daca as folosi ulei ELF 5w40).

          Posesorii de L2 vor spune ca e un pret ok pentru ca e masina noua...
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Revizii Logan II

            Nu este un pret ok.mie imi pare un pret mare.dar poate la diesel e mai scumpa revizia.

            Comment


            • Revizie cu 200 RON?
              Pote uleiul si filtru de ulei



              Sent from my iPhone using Tapatalk
              sigpic

              Comment


              • Ulei Elf 5W40 3l - 75 lei
                Filtru Ulei Mann - 11 lei
                Filtru Aer Mann - 25 lei
                Filtru Polen Mann - 37 lei

                Total Piese - 148 lei
                Mana de lucru - mi le schimb singur ca nu e operatie pe creier, dar pentru un schimb de ulei se ia 30 de lei si in timp ce mecanicul e sub masina, iei o surubelnita si schimbi singur filtrul de aer. Filtrul de polen poate sa-l schimbe oricine, oriunde. Cu 50 de lei ti le schimba mecanicul pe toate.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Originally posted by vitriol View Post
                  ...
                  Posesorii de L2 vor spune ca e un pret ok pentru ca e masina noua...
                  Poate ca da dar nu toti. Am mai scris eu ca reviziile sunt scumpe la Logan. Mi se pare enorm o revizie la Logan, peste 400 de lei în care sa incluzi si "atentia baietilor" .

                  Comment


                  • @vitriol cam faci economie la ulei


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    sigpic

                    Comment


                    • Asta în reprezentanta.

                      Comment


                      • Originally posted by stoicanu View Post
                        @vitriol cam faci economie la ulei
                        Am zis "daca foloseam Elf 5w40".
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Mai contează, dacă e mult sau puțin, ideea este ca ai plătit 800 ron.
                          @Fanez, unde se mai practica "atentia" băieților, ca nu am dat niciun ban în plus la revizie, în afara de factura.

                          Comment


                          • Iar începem să comparăm X90 cu X52, păi să comparăm corect:

                            X90 1,4/1,6
                            -filtrul de aer se schimbă în minim 5minute, dacă nu ai mâini stângi
                            -filtrul de ulei se schimbă în 10minute dacă ai cheie și nu ai mâini stângi
                            -uleiul se golește destul de ușor, fără a demonta scutul, 10-15minute să se scurgă tot
                            -filtrul de habitaclu se schimbă în 5 minute încluzând aspiratorul

                            X52
                            -filtrul de aer se schimbă în 30secunde incluzând deschiderea/închiderea capotei (TCe și dCi)
                            -filtrul de ulei (carțuș) necesită demontarea scutului la TCe și apoi cheie dinamometrică la strângerea paharului de plastic (stop joc pentru mecanicii amatori fără scule)
                            -uleiul se poate goli doar cu scutul demontat la TCe (stop joc pentru mecanicii amatori fără scule)
                            -filtrul de habitaclu, la orice motorizare, se schimbă după demontarea capacului prins în șuruburi (10minute cu tot cu curațare )
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Colegul a intebat daca 800 lei este mult pentru o revizie si eu am zis ca mi se pare mult in conditiile in care o revizie la L1 costa la vremea lui ~300 lei in reprezentanta. Chiar mai am facturile si pretul manoperei era de 130 lei. Acum manopera este cu 20 lei mai mare, chiar daca, dupa cum zici, se munceste mai mult la L2.
                              Se justifica sau este exagerata revizia pentru L2?
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Originally posted by aris86 View Post
                                ...
                                @Fanez, unde se mai practica "atentia" bieilor...
                                Unde se vrea. Voiam sa subliniez ca si 400 e mult dar luam în calcul ca mai bei o cafea, mai dai o bere la baieti ca esti tu generos etc.


                                Originally posted by vitriol View Post
                                Colegul a intebat daca 800 lei este mult pentru o revizie....
                                Se justifica sau este exagerata revizia pentru L2?
                                Exagerata, evident. Nici macar la VW nu platesti atât.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google