Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mihaimmn mie imi porneste usor si de la prima cheie masina la temperaturi mici.

    Comment


    • Originally posted by mihaimmn View Post
      .... faza cu " expunerea problemei respective duce la rezolvarea ei, ca d-aia e revizie " asta o crede doar cel care...
      ...faza cu pornitul greu la temperaturi mici e din primul an ... ....inadmisibil...
      1. Daca nu te duci sa le expui problema, "revizia" se rezuma la schimbat ulei si filtre.
      2. Ai dreptate ca e inadmisibil dar ai garantie din primul an.

      Comment


      • Originally posted by mihaimmn View Post
        P.S In general omul se simte "mult mai bine si mult mai sigur" daca merge cu masina la reprezentanta , plateste cat nu face dar vezi doamne am fost cu masina la reprezentanta, iar faza cu pornitul greu la temperaturi mici e din primul an si la multe loganuri cu motor de 1.2 se intampla.inadmisibil...
        Revin. Ai efectuat revizia/schimbul de ulei si filtru la reprezentanta? Daca da, totul se rezolva cu un update de soft. Nu e o rusine ca dupa un an de zile sa faci un update la soft pentru ca apoi masina sa porneasca din prima. Se pare ca ai preferat sa porneasca la a 5-a cheie...si uite asa se plang unii de garantie cum ca nu ar fi utila.

        Daca nu ai efectuat revizia la reprezentanta, te poti deplasa la service agreat Dacia si sa intrebi daca se rezolva pe garantie sau platesti din buzunar.

        Comment


        • Daca o sa fac peste 10 ani update_ul de soft o sa platesc din buzunarul meu decat sa platesc n revizii fara rost si sincer poate sa porneasca si la a 7-a cheie chiar nu ma intereseaza , nici nu pot sa am mari asteptari de la masina, eu doar vroiam sa zic ca nu mi se pare normal sa platesti 300 milioane si ceva banuti si sa nu porneasca.
          Last edited by Seba; 20 November 2016, 00:56.
          sigpic

          Comment


          • De acord cu tine, insa in 3 sau 5 ani, depinde cat ai garantie, ti se poate bloca o usa, iti poate aparea rugina (nu din vina ta), ti se poate defecta blocul de lumini, ti se poate strica senzorul de temperatura de la AC etc. Cateva dintre ele mi s-au intamplat, iar pretul manoperei (370 lei in 3 ani) asa ziselor revizii a acoperit aceste inconveniente.

            Comment


            • Revizia a doua ( de 2 ani) efectuata al 20.0000 km la Serus Ploiesti. Am ales sa fac reviziile al 10.000 km deoarece nu fac mai mult intr-un an. Am mers pe Dacia Oil Plus Premium 5 w30. Tot acest ulei l-am folosit si al revizia de 1 an si nu ama vut nicio problema. Preturile si ceea ce s-a facut la masina le puteti vedae in devizul atasat.


              upload

              Comment


              • Incearca sa ridici poze, folosind mijloacele forumului, adica Gestiunea Atasamentelor.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • 100 lei pentru manoperă unei revizii e o suma rezonabilă.
                  sigpic

                  Comment


                  • Revizie doi ani,19970 km,manopera 110 lei.Ulei Dacia Premium Plus 5W30,filtru ulei de origine si filtru aer origine,160 lei,luate de mine din alta parte.20 lei o "cafea" mecanicului care a fost rabdator cu mine si a verificat tot ce-am dorit fara aere de mare inginer de formula 1.Am echiparea Ambiance,fara AC,fara filtru de polen.Acceptabil fata de revizia de 1 an,cand numai uleiul din reprezentanta a fost 178 lei!

                    Comment


                    • Am si eu o curiozitate, si la voi cand le spui celor din service de alt ulei in afara de Dacia Oil Plus ( chiar si cumparat din reprezentanta, de exemplu ELF Evolution FULL-TECH FE / DPF 5W30 ) isi dau ochii peste cap ca nu e bine, nu se poate ... ?
                      Anu trecut am fost cu Castrol, acum vreau sa trec pe ELF, bineinteles m-au pus sa semnez pe mama si pe tata ca am venit cu uleiul si piesele de afara ...
                      Am un schimb de mailuri in care ei sustin Dacia Oil Plus si nici nu vor sa auda de altceva ... Mi-e asa o scarba de reprezentantele astea mai ca-mi vine sa-mi bag picioarele in ea de garantie, si asa nu am multi km ...

                      Comment


                      • Cum sa pui elf 5w30 de diesel în benzinar?

                        Comment


                        • elf evolution sxr 5w30 nu-i doar pt diesel, e "multi". eu folosesc de 7 ani uleiul ala pe ambele loganuri (ambele benzinare) si merg motoarele "brici". scrie si pe badoaca, pt diesel si benzina, exceptie 2.0_16v RS si 3.0V6.
                          le: acum am vazut ca-i vorba de "dpf" ma mir cum nu vor, eu am mail d ela vocea clientului ca reprezentanta e obligata sa bage orice ulei vreau eu, atat cat respecta norma (5w30). nici mie n-au vrut sa-mi puna elf la inceput, ca ala cica e pentru renault. l-am luat pe seful de service si l-am rugat sa citeasca cu voce tare ce scrie pe motor. totul s-a finalizat cu reprezentanta bagand ulei elf, cei de la vocea clientului sunandu-ma sa le confirm ca s-a bagat uleiul dorit de mine. asa mult au schimbat politica fata de clienti? sau reprezentanta nu vrea? daca da, fa o sesizare la vocea clientului cu mentiunea ca dacia are motor renault
                          Last edited by Seba; 23 November 2016, 17:21.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • ai consultat macar fisa tehnica la uleiul mentionat ?
                            Tu ce ulei "doar pentru motoare pe benzina" marca ELF imi recomanzi ?

                            Comment


                            • Elf sxr 5w30 SL sau 5w40 SN. În niciun caz, nu recomand elf full tech dpf.

                              Comment


                              • exact...nu ala cu "dpf", sxr sau sn, in schimb, sunt ok. daca-ti zic ca doi colegi de-ai nostri de-aici de pe forum au schimbat la 25000km uleiul (si vorbim de dacia oil), masiniel au peste 250000km, fara strop de fum pe evacuare sau zgomote la motor? motoare ce vedeau zilnic limitatorul de turatie (si ala ridicat la 7000rpm), iar in weekenduri, timp de 3 ani, masinile mergeau la "jaloniade" (campionatul judetan de indemanare)
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google