Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca uleiul, filtrul de aer si ulei, tin de viata motorului, filtrul de polen tine exclusiv de sanatatea ta.
    Prin urmare, cumpara totusi un filtru de calitate si fa schimbul de doua ori pe an, daca e nevoie.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Originally posted by aris86 View Post
      Cei care au folosit filtru cu carbon activ, spun ca ar stopa mirosurile. Nu pare sa fie scump. . Probabil ca o sa-l incerc la revizia de luna viitoare.
      Razvan,sunt si mai ieftin de atat
      Call me!
      Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

      Comment


      • Dintr-o mică curiozitate ieri m-am uitat la nivel ulei si am ramas putin blocat. La doar 2000 km rulati , masina noua uleiul era negru rau...Chiar in halul acesta poate arata un ulei la numai 2000 km? A mai patit cineva asa? Sa trimit la VC? Prefer sa bag ceva de calitate decat....La fosta 1.4 mpi am bagat numai MO NL 0w40 si era impecabil...
        Attached Files

        Comment


        • Fiind un motor cu turbina poate ca e normal sa fie asa uleiul la numai 2000 de km , sa vezi cum ti-l face dci-ul dupa nici 50 de km!!
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • hm, poate o fi de la tratamentu termic?

            e cam aiurea, diselu il face negru, la benzina n-ar trebui sa fie asa, nici daca ar fi pe injectie directa, dar asta nu e


            o fi ulei de rodaj cel mai bine e sa-l schimbi, la cum arata inca 10 mii de km...

            Comment


            • Uleiu cu care vine masina din fabrica trebuie schimbat mai devreme. Dar nici la 2000 km.

              Comment


              • asa arata uleiul dupa 2000km, asa va arata si la 38000km. poti sa pui mama uleiului sintetic la 200lei/litru si dupa 2000km tot asa va arata. aia e problema de filtru, ca lasa sa treaca toate rahaturile prin el. uleiul isi pastreaza proprietatile, doar ca e murdar.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Si la mine s-a innegrit uleiul cu care a venit, in primii 2k km! Asta pe care il are acum, (Dacia Oil 5w30) ochiometric, nu mi se pare la fel de negru dupa ~5000km. Din ce am citit e oarecum normal la motoarele turbo ca uleiul sa fie mai negru, pentru ca racirea si ungerea tubinei se face cu ulei, iar temperaturile sunt destul de mari.

                  Comment


                  • Originally posted by McDan View Post
                    Dintr-o mic curiozitate ieri m-am uitat la nivel ulei si am ramas putin blocat. La doar 2000 km rulati , masina noua uleiul era negru rau...Chiar in halul acesta poate arata un ulei la numai 2000 km? A mai patit cineva asa? Sa trimit la VC? Prefer sa bag ceva de calitate decat....La fosta 1.4 mpi am bagat numai MO NL 0w40 si era impecabil...
                    Tot negru e si la mine.Dupa 9000 km e negru ca si un rom.Asa-s Tce astea.Plus ca si teava de esapament e bronzata pe buza.
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • Sa inteleg ca ce? Indiferent de ulei de tip alpha W beta, turbina il "prajeste" suplimentar? Chiar imi pare rau ca nu am facut o poza cu ce gasisem pe tija la capat avea ca un cauciuc sau ca un mastic sa ma exprim mai plastic de vreo 2 mm...wtf..am aruncat-o ca blegu...
                      Care varianta de ulei e mai optima ceva idei testate? Cu toate ca 1.4 era 1.4 cu MO NL 0W40 si dupa 10k era aproape ca la inceput...deci dilema?
                      Last edited by McDan; 3 December 2016, 17:02.

                      Comment


                      • m1 nl 0w40 e f bun si pt 0.9tce. il poti turna cu toata increderea

                        sau poti pune si 5w30 m1 esp formula, respecta si excede cerintele constructorului

                        cu oricare din astea 2 e f bine, nu le va "praji"

                        daca e o problema legata de filtrare, asa cum a zis Seba, e cam grav. constructoru isi pune singur in pericol motoru. ce poate sa te mai mire/uimeasca la romani?

                        azi cu sistemu de franare, maine cu filtrele de ulei, ce urmeaza? cred ca directia trebuie "atacata" si ea
                        Last edited by cristi....; 3 December 2016, 18:39.

                        Comment


                        • Originally posted by cristi.... View Post
                          constructoru isi pune singur in pericol motoru. ce poate sa te mai mire/uimeasca la romani?
                          Iar vorbesti ca sa n-adormi! Crezi ca la "franceji" are alt filtru de ulei?
                          Last edited by DannyMC; 3 December 2016, 18:54.

                          Comment


                          • Daca pui M1 0w40 or sa se lege la garantie ca n-are norma Renault, chit ca e mai bun decat orice zama Elf oferita spre vanzare.

                            Pune la prima revizie un Elf 0w30.

                            Comment


                            • La 0.9 am verificat uleiul dupa 200 km si este la fel de negru
                              Acum sunt in teste cu ulei Polytron
                              Este destinat motoarelor cu intervale service mai mari
                              Pana la50.000 km ( zic ei )


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic

                              Comment


                              • Multi "ijineri" pe aici...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google