Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • he he, se cam confirma teoria ca trebuie schimbat lantul la 100000 km la 0,9 TCe.

    Comment


    • Poate depinde si de modul de exploatare...
      Speranta moare ultima

      Comment


      • Bujiile pentru TCe sunt cele din poza asta (© stoicanu prin 2014), se schimbă la 60000km fără limită de ani.

        Partea cea mai interesantă e următoarea(văd că e un trend în ultima perioadă):

        -cumperi mașină nouă
        -plângi că e revizia scumpă deci o faci cu "piesele tale"
        -în caz de probleme producătorul mașinii e rău că dă vina pe "piesele tale" și îți anulează garanția
        -te plângi pe la toate colțurile de ce ai pățit

        De naiba mai cumperi mașină nouă dacă nu o poți întreține ?!

        Attached Files
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Bujiile postate de tine semana foarte mult cu cele pentru D4F.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Seamănă dar nu răsar...

            Originally posted by sorin01 View Post
            Stai sa vezi pretul la kit-ul curelei de accesorii...
            Peste 700 lei (3 role + o curea!!!!).Cod 117207014R
            Ai 2 role, 1 întinzător și 1 curea , reper(1) preț de dialogys vreo 500ron că dacia/renualt îl vinde cu 800 e altceva
            Attached Files
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Problema nu e daca putem sau nu intretine masina, ci preturile nesimtite. In special cele practicate de service-uri.
              Aceleasi piese, cu aceleasi inscrisuri pe ambalaje, Service-ul ti le vinde cu adaus >50%.

              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post

                Partea cea mai interesantă e următoarea(văd că e un trend în ultima perioadă):

                -cumperi mașină nouă
                -plângi că e revizia scumpă deci o faci cu "piesele tale"
                -în caz de probleme producătorul mașinii e rău că dă vina pe "piesele tale" și îți anulează garanția
                -te plângi pe la toate colțurile de ce ai pățit

                De naiba mai cumperi mașină nouă dacă nu o poți întreține ?!
                ca da bine la public sa ai masina parcata in fata casei/blocului

                Comment


                • Și care e problema? orice reprezentață poate practica un adaos comercial între 0 și 300%

                  Ai sute de reprezentanțe în toată țara, alegi alta
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by sorin01 View Post
                    Poate depinde si de modul de exploatare...
                    Speranta moare ultima
                    vise, soferul e de vina când se strica dacia, acelasi raspuns l-am primit la reprezentanta ca au ruginit chederele.
                    Stoicanu a schimbat lantul, tot el a spus ca i-a schimbat pe garantie unui prieten, de prin service stiu ca s-a mai schimbat lantul la 100000 km, astea in Bucuresti.
                    Acu vii si ne spui si tu de alte loganuri, urmeaza sa atinga mai multi utilizatori 100000 de km in urmatorii 2-3 ani si om vedea realitatea.

                    Comment


                    • ,,Ai sute de reprezentanțe în toată țara, alegi alta".

                      Asa am zis si eu. Anul asta ,,scap"" de asa-zisa garantie, dupa care... sa-si gaseasca alt fraier.
                      Last edited by sorin01; 27 January 2017, 15:01.

                      Comment


                      • Originally posted by t0rquemada View Post
                        Partea cea mai interesantă e următoarea(văd că e un trend în ultima perioadă):

                        -cumperi mașină nouă
                        -plângi că e revizia scumpă deci o faci cu "piesele tale"
                        -în caz de probleme producătorul mașinii e rău că dă vina pe "piesele tale" și îți anulează garanția
                        -te plângi pe la toate colțurile de ce ai pățit

                        De naiba mai cumperi mașină nouă dacă nu o poți întreține ?!

                        Cred ca lumea se plange ca preturile practicate de service, pentru piese, sunt umflate artificial, din moment ce aceleasi piese sunt cu 50% mai ieftine, la un magazin de piese auto.
                        Si vorbim acum si din punct de vedere stric comercial. Sunt 100% sigur ca un service ca Meridian, care are N-spe puncte de lucru in toata tara, are alta putere de negociere cu producatorii de piese originale, fata de un magazin obisnuit, atunci cand cumpara piesele cu vagonul.
                        Iau ca si exemplu cazul meu: Da, ma voi duce cu piesele mele, care VOR FI DE ORIGINE (nu ma duc pe jiului sau in vitan sa-mi iau piese sau consumabile cel putin suspecte), iar cand ma voi prezenta la service, voi avea la mine si facturile care vor dovedi acest lucru. Si nu, nu am o problema cu pretul manoperei, cred ca este corect ca un serviciu prestat de unii care se pricep (ma ghidez pe principiul ca acolo unde nu stiu, nu ma bag, si ii las pe altii care se pricep), sa fie mai mare.
                        Si da, o sa dau vina pe Dacia, daca masina se strica in garantie, atata timp cat am folosit piese si consumabile de origine, omologate si acceptate de producatorul auto, iar TOATE interventiile asupra masinii s-au facut in service autorizat Dacia.
                        Mai mult, dupa expirarea garantiei, ma voi duce cu masina tot la service Dacia, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fiu luat de prost de respectivul service, si sa-mi bage in fata piese cu 50% mai scumpe.
                        Parerea mea!

                        Comment


                        • Întreține din
                          De ce naiba mai cumperi mașină nouă dacă nu o poți întreține ?!
                          = toate cheltuielile pe un an, adică impozit, RCA (preferabil pe numele proprietarului nu pe părinți/bunici/mătușa tamara etc),rovinietă, combustibil, revizie, alte cheltuieli.

                          Aia de Meridian Nord care habar nu aveau de coduri pentru piese deși le aveau expuse... speechless

                          Cât despre originea pieselor de origine obținute de la magazinul a, b, etc , îmi permit să am rezerve
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Eu doar am zis ca mi se pare putin scump 1000 lei revizia pentru un schimb de ulei, filtre si bujii. Nu am mers si nu voi merge niciodata cu piesele mele si nu am o problema in a da suma respectiva pe revizie.

                            Cel mai probabil in cluj adaosul e mai mare ca in alte orase mai mici sau bucuresti unde sunt mai multe reprezentante.

                            In alta ordine de idei, am observat ca imi joaca scaunul la sofer. Sper sa se poata remedia in garantie.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              Întreține din
                              De ce naiba mai cumperi mașină nouă dacă nu o poți întreține ?!
                              = toate cheltuielile pe un an, adică impozit, RCA (preferabil pe numele proprietarului nu pe părinți/bunici/mătușa tamara etc),rovinietă, combustibil, revizie, alte cheltuieli.
                              Aici perfect de acord cu tine!
                              Eu de aia mi-am luat Dacia.....

                              Comment


                              • ,,Ai sute de reprezentanțe în toată țara, alegi alta".
                                Pai tu din HD tragi o fuga pe la Suceava, ca ai auzit ca e mai ieftin cu 100 de lei. O aruncatura de bat.

                                Mai mult, dupa expirarea garantiei, ma voi duce cu masina tot la service Dacia, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fiu luat de prost de respectivul service, si sa-mi bage in fata piese cu 50% mai scumpe.
                                Daca ai sa te duci tot la ei si dupa garantie, ai sa te duci cu piesele tale in sacosa, ca piesele lor, chiar si la super reducere, tot mai scumpe sunt.
                                Last edited by mr.K; 27 January 2017, 15:58.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google