Roata Rezerva GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut
    Eu sunt foarte multumit de spatiu
    Daca o intorci invers nu se mai potriveste pe gauri
    Deasupra ei e loc suficient sa poti pune cate ceva care treb sa stea in masina iar gaura rotii se poate folosi f usor .
    Sunt de acord cu roata voastra mica dar sa va rugati sa nu patiti ceva iarna cand e viscolu ala mai mare de iti ingheata ficatii in tine si sa stai sa faci permutari de rotii .
    Eu sincer nu as face schimbu asta pentru ca nu ma derajeaza cat ocupa roata asa si in cazul in care o sa am nevoie de 100% spatiu o pun in spate. Din poze se vede ca mai ai spatiu in spatele rotii pentru chesti minore care stau in masina permanent si faceti diferenta intre roata lasata jos si cu ea pusa pe pozitie si o sa vedeti ca se castiga spatiu cam cat o sacosa de rafie mare + spatiu de sub roata .

    Va urez drumuri bune si fara cuie
    Last edited by Bebetu; 11 October 2010, 14:52.

    Comment


    • #32
      mersi ptr poze

      Foarte buna si accesibila solutia lui Bebeto. Mersi mult pentru poze.

      O intrebare:

      unde pot gasi adaptorul special care prindea roata in locasul ei ?

      La mine nu am avut asa ceva pentru ca am instaltie GPL din fabrica.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #33
        Originally posted by stolniceanulucian View Post
        Foarte buna si accesibila solutia lui Bebeto. Mersi mult pentru poze.

        O intrebare:

        unde pot gasi adaptorul special care prindea roata in locasul ei ?

        La mine nu am avut asa ceva pentru ca am instaltie GPL din fabrica.
        Salut
        In targ poti sa gasesti atunci

        Comment


        • #34
          pentru stolniceanu - incearca undeva si pe la dezmembrari , poate mai gasesti dispozitivu , daca nu il iei de la vreun vecin si faci unu din metal ( adica sudat o piulita pe o teava si un fluture mare in cap )
          iar pentru la iarna pe viscolu ala mare am ia iau in portbagaj si o juma de " RACHIE " daca e sa fac vreo pana si permutari de roti sa nu-mi inghete mainile pe scule

          Comment


          • #35
            Nu va inteleg da ce nu lasati roata de rezerva deasupra buteliei de gpl !!!!
            Sa presupunem ca portbagajul are un volum " X " si ca roata de rezerva normala are un volum " Y " . Orice mod de asezare al rotii de rezerva in portbagaj, va ocupa acelasi volum " Y " din volumul " X " !!!!!
            Singura varianta unde mai ramane ceva spatiu, este cea cu roata de rezerva mai ingusta ... restul sunt aranjamente fara rost si chiar murdare ( ce se intampla cand veti face o pana pe timp ploios si montati roata pe pana - plina de apa si noroi - in varianta lui BEBETU ???; sa mai aveti si bagaje la voi ..... )

            Comment


            • #36
              Originally posted by givali View Post
              Nu va inteleg da ce nu lasati roata de rezerva deasupra buteliei de gpl !!!!
              Sa presupunem ca portbagajul are un volum " X " si ca roata de rezerva normala are un volum " Y " . Orice mod de asezare al rotii de rezerva in portbagaj, va ocupa acelasi volum " Y " din volumul " X " !!!!!
              Singura varianta unde mai ramane ceva spatiu, este cea cu roata de rezerva mai ingusta ... restul sunt aranjamente fara rost si chiar murdare ( ce se intampla cand veti face o pana pe timp ploios si montati roata pe pana - plina de apa si noroi - in varianta lui BEBETU ???; sa mai aveti si bagaje la voi ..... )
              Salut
              Rationamentul tau e bun dar are mici scaparii .
              Volumul portbagajului "X" nu inseamna si volumul util folosit de tine iar pozitionarea conteaza f mult pentru volumul efectiv folosit in mod uzual .
              Sa nu imi zici ca te duci la cumparaturi si pui sacosele in fundul porbagajului (asta e mini exemplu) .
              Dupa cum stim toti porbagajul copiaza pozitia banchetei spate si deci este inclinat si deci e mai putin folosita zona respectiva poate doar sa iti pui un bibon de apa pentru parbriz unu pentru antigel sau cecva marunt .In pozitia in care am pus eu roata am preferat sa folosesc volumul acela si sa imi creez in partea din fata un volum cat mai mare si des utilizat.
              Pentru exemplu cu anotimpul ploios, iara ai dreptate dar nu in totalitate .

              Comparand cele doua variante in situatia in care ai si tu si eu porbagajul plin cu bagaje si se intampla sa avem pana apar urmatoarele diferente :
              1.Volum porbagaj mai mic la mine fata de tine rezulta 0-1
              2. Eu schimb o roata tu doua roti si deci 1-1
              2. Eu am spatiu liber special pentru roata tu nu mai ai rezulta 2-1
              3. Roata pe pana va fi uda si murdra si la mine si la tine pentru ca nu cred ca o arunci si deci aici e egalitate rezulta 2-1
              4. Dupa pana eu merg normal tu maxim 80 Km/h rezulta 3-1
              5. Pe mine nu ma costa nimica pe tine in jur de150-200 Ron de care eu bag 90L de gaz rezulta 4-1

              Se pare ca am castigat la puncte
              Sper ca am facut o analiza obiectiva dar daca mai sunt atuuri la roata mica astept sa le scrii .
              Pentru perioada ploioasa am sa fac o husa cu fermoar eleganta dar cu detalii am sa vin mai tarziu cand o sa realizez

              O zi buna si fara pene
              Last edited by Bebetu; 12 October 2010, 15:52.

              Comment


              • #37
                Eu tin roata deasupra buteliei de gpl. Singurul spatiu pe care tu il utilizezi in plus fata de mine este cel din interiorul jantei rotii de rezerva, dar pierzi la spatiul inclinat din spatele ei .
                Daca roata pe pana e uda , eu am husa de cand am luat masina si nu e problema ca la tine ...
                In fine .... fiecare isi aranjaza cum crede ca ii este mai bine . Nu sunt adeptul unei roti mai mici de rezerva . Daca ma incomoda modul de dispunere al rotii in portbagaj, nu imi luam masina cu gpl !!!!
                Am avut portbagajul plin ochi si am facut pana ..... atunci a fost mai distractiv !!!! Am avut noroc ca nu ploua, ca a trebuit sa mut bagajele pe bancheta din spate pentru a ajunge la roata, ca nu puteam sa le las pe trotuar .....
                Last edited by givali; 13 October 2010, 11:02.

                Comment


                • #38
                  pentru cine vrea siguranta comandati aici set de facut pene , una peste alta costa cam 100 ron dar scapi de grija lor si poti face si un ban in fata blocului
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    S-au mai inventat si spray-urile cu spuma pentru penele de cauciuc...
                    Oricum roata trebuie echilibrata, indiferent de solutia aleasa.
                    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                    Comment


                    • #40
                      La real au bagat Husa

                      Comment


                      • #41
                        offf, atata cearta. eu unul nu ma luat turoidal pt vreau sa am roata de rezerva normala, am si spray pt roata, dar niciodata nu se stie.
                        Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                        Comment


                        • #42
                          salut!am gasit la cineva o rezerva subtire de la un opel vectra a pe 15,distanta intre prezoane de 4x100?vreau sa stiu daca se potriveste pentru logan si daca intra pe butucul rotii sau trebuie luata la strung?astept raspuns cat mai repede ca maine ma duc sa o iau sa nu o vanda.ms

                          Comment


                          • #43
                            Distanta inre prezoane e buna, pe logan merg 4x 100.
                            Iar gaura din centrul gentii, posibil sa o mai maresti la strung, eu pana acum nu am vazut rezerva din asta subtire sa se potriveasca gaura din centru pe butuc, toate trebuie ajustate.

                            Comment


                            • #44
                              Va spun eu cum se face cu roata de rezerva la gpl

                              Cea mai buna solutie este urmatoarea: Se sudeaza patru suruburi sub portbagaj deoarece nu se pot da gauri din interior spre exterior sau invers din cauza rezervorului de gpl, se ataseaza o roata de rezerva subtire de 15" si patru piulite cu seibi plate. Astfel grosimea rotii nu depaseste puntea spate de aici niciun risc de a agata ceva pe drum. Si un sac menajer in caz de pana pt roata sa nu murdareasca bagajele in portbagaj. Avantaje: roata de rezerva la purtator si portbagaj gol. Eu asa am facut urmeaza poze cat de curad.PS. cand se sudeaza se scot bornele de la baterie.

                              Comment


                              • #45
                                Salut.
                                Buna ideea,asteptam pozele.
                                Numai bine.
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google