Rubrica?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rubrica?

    rubrica asta cred ca e in plus. in fond, nu-s mari schimbari fata de 1.6 16v e4 tot 105cp.
    la fel cum toate e3 si e4 1.6 8v 90cp sunt cumulate in aceeasi rubrica.

    zic si eu... nu dati cu parul :P
    internal combustionizer

  • #2
    Eu consider ca e foarte bine ca s-a facut un capitol separat, pentru fiecare motorizare in parte.

    Loganul cu motorul 1.6 16v EURO5, chiar daca la baza are motorul 1.6 16v EURO4, are insa cateva modificari si e bine sa fie tratat separat (lipsa clapetei mecanice de acceleratie, servodirectia hidraulica a fost inlocuita cu una electrohidraulica, etc). Motorizarea 1.6 16v EURO4 nu mai exista in fabricatie de aproape 1 an de zile.

    Comment


    • #3
      tot s-ar incadra in rubrica denumita general logan 1.6 16v 105cp
      internal combustionizer

      Comment


      • #4
        loganul 1.6 16v cu motor euro 5 e diferit fata de motorizarea euro 4 . Electronica este alta , clapeta de acceleratie este electronica , sistemul de injectie este continental nu mai e siemens , se poate folosi combustibil e85 spre deosebire de cel vechi ... deci sunt o gramada de chestii diferite .
        Functionarea pe e85 ma face sa cred ca nu mai vorbim de 105 ci de un pic mai mult sau de un maxim de 105 pe e85, iar functionarea pe benzina la euro5 ma face sa cred ca masina nu mai are nici aia 105 cp declarati dinainte,intrucat dupa cum se observa 1.6 euro 5 a pierdut 5 cai frumosi la trecerea la euro 5 . Dupa datele tehnice motorul este mult mai puturos pe benzina ,face 0-100 in 11.3 sec , aproape la fel ce 1.6 8v vechi , iar pe e85 face 10.8 fata de 10.2 inainte deci eu zic ca sunt ceva diferente si din punct de vedere al performantei motorului.
        Plus erorile de injectie sunt raportate un pic diferit fata de restul masinilor prin aprinderea check engineului , asta aprinde martorul de bujii incandescente sau martorul de defect electronic .
        Last edited by Cristi_Xp; 15 October 2011, 21:07.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          deci se merita sau nu 1,6 16 v 105 e5?eu as vrea in viitorul apropiat sa mi achizitionez una noua ce ziceti 1,6 16 v 105 c e5 sau 1,6 8 v gpl e5?
          SRF TARGOVISTE

          Comment


          • #6
            Depinde foarte mult de modul in care vei utiliza masina...

            Faci multi km pe an? Vrei economie si/sau performante? (mers mai dinamic)

            La multi km pe an, poti lua in considerare si 1.5 DCI 90PS

            Comment


            • #7
              1.6 e3 are fix 87 de cai, cu 2 mai multi decat 1.6 e5, mi se pare frectie la picior de lemn, echivaleaza cu roata dreapta fata putin mai lasata ...
              la ce fiabilitate are 1.5 de pe logan tind sa cred ca nu prea poti sa scoti diferenta de consum intre un benzinar si un diesel, ce iei pe mere dai pe pere, adica ce ramane din consum mic bagi in revizii mai scumpe, turbo si injectoare, nu mai zic pretul de achizitie ... daca o iei pentru placerea de a conduce un diesel atunci nu te mai intereseaza de costuri
              ia gpl ca e si ieftin si mai fiabil si mai rentabil, daca nu-ti ajunge, ia 1.6 16v si pune gaz pe el ...
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #8
                Probleme la motorul 1.5 DCI 90PS nu prea am auzit. (majoritatea problemelor cu pompele de inalta presiune si injectoarele au fost la 1.5 DCI de 70 PS)

                Daca se pune motorina buna (eventual turnata prin sita) + 250 ml ulei 2T la fiecare plin, nu ai probleme cu dieselul (si bineinteles, sa schimbi vitezele la 2700 - 3000 rpm --- nici subturat, nici schimbat la 4000)

                Dar daca nu face multi km (minim 20 - 25 mii km/an) nu prea are rost diesel.

                Comment


                • #9
                  Buna seara.
                  De ce nu gasesc anunturi cu Sandero 1.6 16v ? Sunt chiar curios.

                  Comment


                  • #10
                    e simtitor mai nervos 1,6 16v e5 fata de 1,6 e5?

                    Comment


                    • #11
                      Da...Cuplu Nm la 1,6 8v este de 135 iar la 1,6 16v este de 148. Se simte aceasta "mica" diferenta. Sa nu mai vb de cei 20 CP in plus.
                      Este mai nervos cel de 16v. Parerea mea....

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google