Rulmenti Fata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by anca16v
    Scartitul poate fi cauzat de placutele de frana, din cauza bavurii discului
    A zis ca scartaitul se aude in timpul mersului, nu in timpul franarii. Deci cauza asta e exclusa.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      @Supercar: Tu ai si ABS la masina? Rulmentii sunt diferiti pentru cele cu ABS, de aici si pretul mai maricel (umflat artificial posibil)
      GL-22-TOF

      Comment


      • #18
        Rulmentii nu scartaie din cate stiu io...Huruie..Si fac foarte urat.Din cate tin eu minte,pe franare la discuri ovalizate se misca volanul cam aiurea...Tre sa te tii de el ca sa stea drept...
        Eu am discurile cam praf,si de fiecare data cand trec pe langa alte masini,sau printr-un loc cu rezonanta,strazi inguste etc,aud ca ceva zgarie pe discuri...in mers deci se intampla frecvent cand discurile sunt ovalizate...
        Last edited by Cristi_Xp; 18 August 2008, 06:04.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Cu intarziere de-o luna, scartaitul placutelor sau al sabotilor spate se poate auzi si-n timpul mersului, nu e musai sa franezi. La frana reglate bine, una din placute e tot timpul in contact usor cu dioscul, iar sabotii pot atinge ocazional un tambur descentrat sau ovalizat, sau bavura de la uzura datorita sabotilor anteriori...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            Salut, am schimbat rulmentul fata stanga si placutele de frana , cand plec cu ea din service pedala de frana e moale si cand o apas scoate un zogmot ciudat ca de pompa .Inaintea schimbarii placutelor de frana, pedala de frana era tare, cand opresc motorul, pedala se intareste, cand pornesc se face moale.Mentionez ca aia din service nu stiau ce rulment sa imi puna cu abs sau fara abs, pana la urma mi-au pus fara abs.Va rog dati-mi un raspuns, va multumesc

            Comment


            • #21
              Originally posted by chivas View Post
              ....Inaintea schimbarii placutelor de frana, pedala de frana era tare, cand opresc motorul, pedala se intareste, cand pornesc se face moale.Mentionez ca aia din service nu stiau ce rulment sa imi puna cu abs sau fara abs, pana la urma mi-au pus fara abs....
              Pedala mai moale cu motorul pornit este normal.
              Pentru rulment trebuie sa belesti ochii sub masina ca sa vezi daca roata unde se schimba rulmentul are prevazut senzor ABS ( atentie,nu avertizor de uzura placute) .Oare ce era asa de greu?


              ps. Operatiile le-ai facut la vreun garaj ?

              Comment


              • #22
                in ambele cazuri atit uzura rulmentului dar si cea a placutelor iti poate face ca sa iti traga volan drepta sau stinga
                in cazul rulmentilor acestia cand se duc huruie din cauza lipsei de vaselina si neavand ungere ei se vor bloca intr-o anumita faza si de aici o usoara tragere a directiei stanga dreapta,mai grav ar fi daca ai merge cu ei pina o sa iti sara roata
                in cazul placutelor frana dupa schimbare si ele pot aduce la aceste trageri stanga dreapta,de ce pt ca ori unul din pistonasele care impinge placutele si le face sa franeze se blocheaza ori discul are grad si noile placute calca pe acel grad si le face sa mearga mai infranat pe o anumita parte stanga sau dreapta
                in cazul placutelor vechi,ele tind sa iasa din etrier si la franare ai zgomot "tzac" sau la bagare in marsarier mai face acel tzac
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #23
                  Salut multumesc pt raspunsuri, (turbojack)nu operatiile nu le-am facut la niciun garaj, le-am facut intr-un service unde cu placutele pe ambele parti si un rulment m-a costat 500 RON.

                  Comment


                  • #24
                    au vreun nr imprimat pe ei sau vreo serie,model ?
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      La mine trage dreapta,si m-am dus sa imi fac geometria la un service mi-au zis ca e vorba de rulmentul fata stanga,la altu ca sunt bucsele,ideea e ca se aude un huruit pe fata iar cand apas frana nu de mai aude asa tare ,daca ma poate ajuta cineva....multumesc anticipat

                      Comment


                      • #26
                        Am si eu o mica problema.Cand franez se aude un huruit pe fata.Mentionez ca am pus placute noi si discuri noi brembo max cu striatii ,ventilate.Cei de la care le-am procurat mi-au spus ca o cauza ar fi striatiile de pe discuri care genereaza zgomotul sau rulmentii de pe fata.Precizez ca zgomotul se aude doar la franare

                        Comment


                        • #27
                          Asteapta sa se imprieteneasca discul cu placuta.

                          Comment


                          • #28
                            de 10000 km eu zic ca sunt cei mai buni prieteni

                            Comment


                            • #29
                              A... ok. Cand ai zis noi, nu m-am gandit la 10.000KM parcursi deja. Zgomotul de rulment busit se aude in permanenta. Am utilizat si gauri si striatii dar n-am auzit huruieli. Ai cauciucuri de iarna ?

                              Comment


                              • #30
                                Nu,momentan am cauciucurile de vara pe jenti de aliaj.Cand apas mai indelung pedala de frana,cu atat zgomotul atinge un zgomot mai ridicat.Nu imi explic deloc acest zgomot,nu imi tremura volanul cand franez,deci nu prea vad unde ar fi problema.Ideea e ca daca depasesc 120 km/h tremura volanul in draci,dar daca ,sa zic,cand sunt pe autostrada si merg mult timp la aceeasi viteza de 120 tremuriciul inceteaza si revine cand scad viteza si urc iarasi la o valoare de 120-130

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google