Saab 9-5 Aero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tirurile ca tirurile...dar ai vazut avionele cum decoleaza ca merg pe kerosen?
    Acum serios vorbind... mergi cu un diesel prin zapada si o sa vezi ca se descurca mai bine decat benzina.
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • Se face putin o confuzie: nu cifrele de cuplu avantajeaza ci dinamica de cuplu.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Am mers, patina ca naiba la 1200 de ture. La benzinar (clapeta mecanica)dozam mai usor cuplul ca sa nu patineze.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Originally posted by eugenmanea View Post
          Sa mai sterg praful putin.
          Am vreo 3,000 km de cand am luat o, m am obisnuit cu ea si incepe sa imi placa maxim. Masina e fenomen, fara sa apas tare acceleratia e docila si cuminte..dc apas mai tare se transforma in fiara . Pe curbe sta exemplar (am inteles ca si rotile din spate se inclina 5 grade?), iar prin zapada cuplul mare ma ajuta mult.
          In curand trebuie sa ma duc la revizia de 1,000 km gpl.. masina se comporta bine pe gpl doar ca la ralanti are un mic tremurat..sa vad ce zic mesterii. La inceput atunci cand trecea de pe gpl pe benzina la 4000 ture smucea..vad ca acum s a rezolvat probabil ca ECU GPL s-a mai adaptat . A..mesterii tot mesteri- mi s a retezat capul unuia din cele 2 suruburi care prind priza de alimentare.
          Ca si probleme.. atunci cand e f frig afara in primele 5 minute dc trec cu ambele roti fata peste un bumper se aude un scartait (dc trec doar cu o roata nu se aude).. dupa ce se incalzeste masina nu se mai aude. Eu banuiesc ca sunt ceva bucse la bara de torsiune? ( bieletele de la bara de torsiune au fost scchimbate in 2012 cand masina avea 50,000 km...acum are 59,000)..dar nu prea am timp de service deocamdata.

          Scartaitul vine de la bucsile barii stabilizatoare. Am aceeasi problema si chiar si unse, dupa un timp scartaie la loc. la mine nu au joc, nu nimic. Am vazut ca daca e apa multa pe jos nu mai fac.

          Comment


          • Multumesc. Se schimba greu acele bucse? Culmea e ca de cand s a incalzit afara nu nai scartaie...deci sunt meteo sensibile
            Saab 9-5 Aero

            Comment


            • Sa mai stergem praful..masina are 60,000 acum. In weekend i am facut si un consum pe gpl.. Mers E85 Buzau Focsani Andreiasu (dn) Buzau 244 km consum mediu gpl app 10.25%. (metoda plin plin aceeasi statie). Calcul de bord imi arata 8.5% deci fix 20% in plus consum
              Mers afara 140-170 localitati 60-80. Cateva kick down uri ca m am luat putin cu un Mercedes la harta... la iesirea din localitate il lasam rau in urma dar apoi pana la urma m a lasat el pentru ca eu nu am vrut sa ii dau mai mult de 170 avand si anvelope de iarna. In curand ii schimb si placutele fata spate care sunt imense.. Ate pun au costat 300 lei..si sa vad daca ii pun si anvelope noi de vara. Ca proiect vreau sa ii pun folie fumurie sa protejez pielea (are geamuri cu protectie solara.. dar parca e prea lumina in ea). Pana acum foarte multumit de ea. Un singur repros..servodirectia hidraulica nu prea imi place eu venind de pe electrica de la kia - kia era cam cart. Drumuri faine
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • Amatorii de Porsche plang in sens invers, ca au renuntat la servo hidraulic si au trecut pe electrica care nu are feedback...
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Nu-i buna asta electrica. Adica e funny pe un fiat500 cu motorizare mica din care n-ai ce scoate. Pe o masina puternica e mai interesanta cea hidraulica.

                  Comment


                  • Eu cred ca si chestie de obisnuinta.. Dupa 7 ani de electrica in care volanul se intarea la viteza.. asta hidraulica de la Saab mi se pare cam ciudata. Probabil ca dupa cativa ani de hidraulica mi se va parea invers
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • Nu se intareste directia la viteza? BMW in anii aia avea servotronic parca.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Nop. Nici nu stiu daca se poate la cea hidraulica
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • se poate. ai neshte supape pe caseta si reduc din debit. dar mai si pica si e scumpe rau taica.

                          Comment


                          • Originally posted by eugenmanea View Post
                            Eu cred ca si chestie de obisnuinta.. Dupa 7 ani de electrica in care volanul se intarea la viteza.. asta hidraulica de la Saab mi se pare cam ciudata. Probabil ca dupa cativa ani de hidraulica mi se va parea invers
                            Categoric. Pana la urma e un sedan, nu vreo masina sport, chiar daca are caii aia multi.
                            Te va duce mult si bine daca o vei intretine corespunzator.

                            Comment


                            • Aseara am schimbat placutele fata spate (multumesc Marx!!! O lucrare impecabila!). Ne bagam noi pe dedesubt totul foarte bine exceptie filtrul ulei care era un pic murdar de ulei. Ce credeti.. Dorel de la marea reprezentanta Cobalcescu a uitat putin sa imi stranga filtrul de ulei!! Ce sa mai zic decat Cobalcescu=fugiiiiti!!!

                              Puteti sa imi recomandati si mie un loc unde sa pun folii si sa iasa treaba buna? Banuiesc ca Llumar si aia din gama de mai sus nu ? Multumesc mult
                              Last edited by eugenmanea; 10 March 2016, 18:38. Reason: Automerged Doublepost
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment


                              • Uite aici recomandare pentru folie, după aproape 2 ani de când o am montată pe maşină sunt la fel de mulţumit de lucrare ca în prima zi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google